Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 480 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Ik heb ook geen idee.
Als ik de afbeelding bekijk iig een boom waar je de kadootjes in moet hangen.
Ik zie een rode slinger met lichtjes, en een kartonnen? Takkie en Siepie.

Van de Nijntje is wel een unboxing.
Ik wil het hier niet opnoemen, anders spoiler ik teveel.
Ik vind die Nijntje inhoud wel echt leuk!
Die komt ook wel online asap, echt wel dat er een paar van die tiktokinfluencers ook in de rij hebben gestaan vandaag..
Toch een filmpje gevonden: https://www.tiktok.com/@heeyimjulia/vid ... 3937679649

Twijfel, er zijn wel wat dingen die ik zeker ga gebruiken maar ook dingen die ik niet gebruik, te onhandig lijken etc. Ik denk dat die dingen die ik wel gebruik wel de waarde hebben van de kalender dus ik denk dat de kalender wel een goede waarde heeft.

Had ook de Nijntje unboxing gekeken en daar zaten wat dingen in waarvan ik gehoopt had dat ze ook in de Takkie en Siepie kalender zouden zitten maar helaas. Maar sommige dingen zijn wel hetzelfde.
Oh ik laat me juist altijd verrassen en kijk nooit wat er in zit. Ik hoop dat ik een kalender kan bemachtigen 😁
Graze schreef:
14-11-2025 16:30
Toch een filmpje gevonden: https://www.tiktok.com/@heeyimjulia/vid ... 3937679649

Twijfel, er zijn wel wat dingen die ik zeker ga gebruiken maar ook dingen die ik niet gebruik, te onhandig lijken etc. Ik denk dat die dingen die ik wel gebruik wel de waarde hebben van de kalender dus ik denk dat de kalender wel een goede waarde heeft.

Had ook de Nijntje unboxing gekeken en daar zaten wat dingen in waarvan ik gehoopt had dat ze ook in de Takkie en Siepie kalender zouden zitten maar helaas. Maar sommige dingen zijn wel hetzelfde.
Wat een leuke dingen 😍

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven