Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 282 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Lemon_Pledge schreef:
23-09-2025 09:19
Heeft iemand nog ideeën voor 2 jongens 3/ 5 jaar?

En heb al wat auto adventskalenders voorbij zien komen maar dan heb je bij wijze van spreken 4 auto's van plastic en verder alleen wat verkeersbordjes..
En veel dino kalenders hebben alleen plastic frummel dinos waarbij ik nu al weet dat de kwaliteit tegenvalt.
Voor Lego zijn ze eigenlijk nog net te jong.

Wellicht moet ik dan voor iets eetbaars gaan?
Magnetic tiles heeft ook adventskalender. Of playmobil
Frost schreef:
13-09-2025 23:52
Nooit de adventkalender gehad, wel eens wat besteld bij deze webshop en hun chocola is erg goed!
Goed om te weten, dank je wel!
Deze lijkt me gezellig. Iedere dag voor mezelf en vriend (er zitten er steeds twee in) een chocolade verassing. Volgende week ga ik deze bestellen.
Lemon_Pledge schreef:
Schleich
Playmobil
Little Dutch https://www.adventskalendershop.nl/prod ... skalender/
Lemon_Pledge schreef:

En heb al wat auto adventskalenders voorbij zien komen maar dan heb je bij wijze van spreken 4 auto's van plastic en verder alleen wat verkeersbordjes..
En veel dino kalenders hebben alleen plastic frummel dinos waarbij ik nu al weet dat de kwaliteit tegenvalt.
Voor Lego zijn ze eigenlijk nog net te jong.

Wellicht moet ik dan voor iets eetbaars gaan?
Je hebt er ook een van badeendjes geloof ik. Weet niet of je een bad hebt?
Zebra tussen de paarden
Wombat schreef:
23-09-2025 09:27
Ik val nu misschien een beetje in herhaling, maar iets met plaatjes zoals dit is echt heel leuk!
https://www.manufactum.nl/adventskalend ... 6-a216880/

Edit: ik zie dat ze bij deze specifieke erbij hebben gezet dat hij alleen geschikt is voor boven de 14 jaar. Ik zou werkelijk niet weten waarom want het is een herdruk - als hij echt uit 1946 was dan begreep ik het nog. Maar er zijn er heel veel van dit type. Mijn kinderen vonden het echt heel leuk om te kijken wat er vandaag weer achter het deurtje zit. Ik herinner me dat van vroeger ook als iets geweldigs!
Oh dat ziet er inderdaad wel heel mooi uit (en zorgt niet voor meer "troep" in huis :proud: )
@merel90 Magnetic tiles ziet er inderdaad wel leuk uit, eens kijken of er ook een iets algemenere variant is, in plaats van de kerst editie.

@wintertime hoop dat Schleich dit jaar weer een dino kalender heeft, dat zou wel een goede optie zijn.

@mangogogo Helaas geen bad
Dochter van 10 houd heel erg van adventkalenders. Is een populaire traditie bij ons thuis.
Nu heeft ze van haar zakgeld die van max&more (action) gekocht en in een keer alles opengemaakt. Was wel echt een standaardkalender qua simpele beautydingetjes maar ze was erg blij met de inhoud.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven