Advies met agenda/planner

16-10-2017 21:57 12 berichten
Ik ben op zoek naar een agenda/ planner waarmee je alles in 1 hebt. Ik heb al wat gezocht maar kan nog niet iets vinden wat alles heeft wat ik zou willen. Vraag me af of jullie tips hebben?
Mijn ideale agenda ziet er namelijk als volgt uit....
Eenvoudig weekoverzicht, hierna dagoverzicht waar je voldoende ruimte hebt voor afspraken maar ook iets van to do ruimte. Ergens ruimte voor boodschappenlijstjes etc. En dat eigenlijk allemaal in 1 handige agenda

Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Bullet journal

Je kunt zelf gaan crea bea-en en helemaal lis gaan, maar je kunt ook het cleane originele systeem gebruiken.
Er is volgens mij een algemeen agenda-topic, misschien vind je daar tips?
Het zit bij mij allemaal in mijn telefoon. Kun je naar wens op dag, week of maand zetten, en notities kun je ook kwijt in je telefoon. en je kunt nog alarmen zetten ook, bijv een kwartier of een half uur voor de afspraak.
Afbeelding

https://www.bol.com/nl/p/de-organizing- ... 059166479/
Bullet journal inderdaad
Mevrouw75 schreef: ↑
16-10-2017 22:01
Bullet journal

Je kunt zelf gaan crea bea-en en helemaal lis gaan, maar je kunt ook het cleane originele systeem gebruiken.
Dit dus!
If you can dream it, you can do it.
Bullet Journal! Laat je vooral niet afschrikken door al die enorm creatieve mensen met heul veel tijd. ;-)

Ik vind het zo fijn dat ik alles kan indelen zoals ik het zelf wil en ook alles in één heb.
Bedankt voor jullie tips. Ga me inderdaad maar eens verdiepen in de bullets journaal. Hierin kun je inderdaad wel alles kwijt. Ik ben alleen totaal niet crea Bea en hoop dus ergens op een kant en klaar systeem. Beetje zoals Quintessa laat zien maar dan groter. Ik hoop misschien op het onmogelijke....
Ik ben ook niet creatief, maar bullet journal voldoet heeeeeeeeel goed. Super overzichtelijk. Gebruik maand- en weekoverzichten zelf. Verder is mijn journal niet Instagramwaardig ;)
En dit:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hele lijn van Studio Stationery.

http://www.studiostationery.nl/nl/papie ... ieblokken/

Zou je zelf kunnen samenstellen hoe jij het handig vindt zonder veel te hoeven knutselen.
Mab10 schreef: ↑
16-10-2017 22:26
Bedankt voor jullie tips. Ga me inderdaad maar eens verdiepen in de bullets journaal. Hierin kun je inderdaad wel alles kwijt. Ik ben alleen totaal niet crea Bea en hoop dus ergens op een kant en klaar systeem. Beetje zoals Quintessa laat zien maar dan groter. Ik hoop misschien op het onmogelijke....
De oorspronkelijke bullet journal is ook helemaal niet crea bea, dat zijn gewoon zwarte letters met een kruisje of een puntje ervoor.

De crea bea huisvrouwen uit Amerika zijn er behoorlijk mee asn de haal gegaan, maar kijk maar eens op de site van bulletjournal.com, minder crea bea kan je het niet krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven