Afscheid van mijn eerste liefde

26-02-2010 14:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben je voorgoed bij me weggegaan. Opnieuw beginnen in een andere stad, met andere mensen en in een andere omgeving. We hebben afgesproken geen contact meer te hebben, dat is beter. Het zou voor mij te pijnlijk zijn jou met een ander te zien en jij zou je misschien ook opgelaten voelen.

We hebben gisteren heel bewust afscheid genomen. Voor de allerlaatste keer samen onder de douche geweest en nog lekker even bij elkaar gezeten in stilte. Je was mijn eerste liefde en ik vond het fijn met jou. Ondanks dat je mij een paar keer in de steek hebt gelaten en ondanks dat je mij altijd geld kostte...ik had toch het idee dat ik op je kon bouwen dag en nacht, al was dat de laatste tijd pure mazzel. Mensen deden weleens lacherig als ze ons samen zagen omdat je nogal klein van postuur was. Ik werd daar altijd boos om want wie aan jou kwam, kwam aan mij. Als je het echt zat was kon je fel opstuiven..je bent dan wel klein maar je hebt je nooit laten piepelen door de grote macho's en ander tuig.

Toch wist ik vorig jaar al dat onze relatie geen langer leven meer beschoren zou zijn. Verstandelijk wist ik dat ik beter voor type kon gaan die mij op de langere termijn meer te bieden zou hebben. En zo'n type heb ik nu sinds vandaag. Ze zeggen weleens dat je niet meteen van de ene in de andere relatie moet stappen maar hee...ik kan niet zonder.

Misschien zie je ik nog eens in de toekomst...in het voorbijgaan, of in een flits, wij beiden met die ander. Ik zal dan stiekem naar je gluren maar zeg je geen gedag ok!

Vaarwel, lieve Smart, dag lief wagentje van me
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Wat een leuk geschreven verhaal! Halverwege werd ik even pissig en dacht ik "nou ja zeg, je zet toch zo'n leuke vent niet aan de kant alleen omdat hij nogal klein van postuur is?"
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 27 februari 2010 @ 10:11:

Wat een leuk geschreven verhaal! Halverwege werd ik even pissig en dacht ik "nou ja zeg, je zet toch zo'n leuke vent niet aan de kant alleen omdat hij nogal klein van postuur is?"
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven