afspraak afzeggen?
donderdag 6 december 2012 om 18:17
Ik zit al jarenlang bij turnclub en over 2 weken hebben we een wedstrijd. Onze pakjes zijn op dit moment in de maak. Ik heb een tijdje geleden een schema gekregen wanneer wie moet gaan passen. Komende zondag moet ik om 1 uur smiddags daar naartoe. Nu kwam mijn nichtje met het idee om aankomende zondag een dagje te gaan skieen. Dit zou ik heel erg leuk vinden maar ik heb dus die afspraak staan. Dit passen is maar iets van 5 minuten. Hierdoor zou ik dus het leuke dagje moeten cancelen. Zij gaat over 2 weken een half jaar naar het buitenland. Ik zie haar nog wel op haar afscheidsfeestje maar zondag zou ik haar nog 'alleen' kunnen spreken.
Ik heb die meid gemaild die het passen regeld. Zij geeft aan dat er echt niks anders geregelt kan worden mits het erg belangrijks is (lees: begravenis, ziekte)
Wat zouden jullie doen?
Ik heb die meid gemaild die het passen regeld. Zij geeft aan dat er echt niks anders geregelt kan worden mits het erg belangrijks is (lees: begravenis, ziekte)
Wat zouden jullie doen?
donderdag 6 december 2012 om 18:21
Kun je misschien met iemand ruilen die het eerst moet zondag? Dan heb je de rest van de dag nog.
Snap dat je graag mee wilt, maar iemand zit ook zn stinkende best te doen om voor jou een mooi pakje te maken. En offert daar ook haar zondag voor op?
Ik denk niet dat je heel erg geniet als je toch gaat skiën dus ik zou toch proberen een andere tijd te regelen.
Snap dat je graag mee wilt, maar iemand zit ook zn stinkende best te doen om voor jou een mooi pakje te maken. En offert daar ook haar zondag voor op?
Ik denk niet dat je heel erg geniet als je toch gaat skiën dus ik zou toch proberen een andere tijd te regelen.
Tuut tuut tuut
donderdag 6 december 2012 om 18:35
Ik zou de afspraak om het pakje te passen af zeggen.
Je nichtje gaat binnenkort naar het buitenland. Logisch toch dat je nog een leuke dag skiën met haar wil doorbrengen.
Een hele dag niet door kunnen laten gaan omdat je even 5 minuten een pakje moet passen vind ik wel heel star.
Die vrouw kan toch heus wel 5 minuten vinden op een andere dag waarop je even kan langskomen om te passen.
Je nichtje gaat binnenkort naar het buitenland. Logisch toch dat je nog een leuke dag skiën met haar wil doorbrengen.
Een hele dag niet door kunnen laten gaan omdat je even 5 minuten een pakje moet passen vind ik wel heel star.
Die vrouw kan toch heus wel 5 minuten vinden op een andere dag waarop je even kan langskomen om te passen.
donderdag 6 december 2012 om 18:36
donderdag 6 december 2012 om 19:10
Ik zou zeggen dat ik een familieafspraak heb die ik graag zou willen nakomen en dat ik het pakje graag een andere keer kom passen. Er is vast wel een andere mogelijkheid. Geen uitleg geven, gewoon stevig in je schoenen staan en zeggen "wanneer kan ik dan wel komen?" En als je dit allemaal niet wilt dan zou ik mij ziek melden, maar dat kan weer gedoe geven (leugen volhouden, betrapt kunnen worden etc.).
donderdag 6 december 2012 om 19:12
donderdag 6 december 2012 om 20:00
twee andere meiden moeten ook 1 uur op die zondag. Iets later die dag gaat dan niet meer lukken omdat we om 9 uur al willen vertrekken om te gaan skieen en pas later thuis zijn. Ik denk niet dat ik kan ruilen met iemand anders omdat de naaister er al op heeft gerekend wie er welke dag komt. ( dus die andere pakjes heeft ze nog niet klaar) Er moet echt gepassen worden om te controleren of het uiteindelijk helemaal goed zit. Ik hoop dat ik dat vrouwtje zelf kan bellen om te vragen of een andere dag en tijdstip goed is. Ik vind het anders een beetje onzin. Zelf zou zij ook echt wel iets anders kunnen regelen als het haar zelf betreft.
donderdag 6 december 2012 om 20:20