Afwasbare (koffie)beker

14-09-2010 13:20 17 berichten
Ik weet eigenlijk niet of dit de juiste plek is, maar ik ben op zoek naar een koffiebeker. Of eigenlijk, een thee beker. Vroeger, lang lang geleden, hadden wij op de middelbare school een witte beker met een deksel erop. Die je kon gebruiken bij de koffie automaat en die je thuis gewoon afwaste. Zoiets:

Maar dan met een deksel erop dus. Ik heb heel internet al afgestruind maar kom ze nergens tegen. Bestaan dit soort kantine/koffie/thee bekers nog? En zo ja, weet iemand toevallig een fabrikant of leverancier?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
dat is toch gewoon van mepal?

Wij hadden deze op school alleen dan met het logo van mijn school erop.
Ik weet dat mijn universiteit die dingen 2 jaar geleden nog verkocht in hun 'campusshop'. Hij leek op zo'n plastic weggooibekertje maar was steviger en had een deksel (en het logo erop natuurlijk).
Ik ken ze wel maar dan meer in de vorm van een traditioneel koffieautomaatbekertje, bedoeld om mensen te stimuleren om hun eigen kopje meetenemen net als de 5 cent korting die je kreeg als je je eigen kop meenam.
dit soort bekers zijn trouwens ook heel handig. Die zijn wel zo'n beetje bij elke blokker / marskramer / bijenkorf / hema te koop volgens mij

of deze

http://naturestalent.com/ ... roducten/keepcupinfo.html
Misschien bij een campingwinkel te koop?
Bodum heeft ook hele mooie bekers! Maar die van ingmagh verkochten ze ook bij onze universiteit.

Zie bijvoorbeeld: http://www.pixmania-pro.n ... ein-model-lime-groen.html
wow fietje. Ik heb het ding niet nodig, maar nou wil ik 'm ook!
Kijk ook eens bij de DE winkel
@Ingmagh: Bodum is zo'n mooi en goed merk... Ik wil bijna alles in het assortiment wel :-)

En die beker lekt ook écht niet en de koffie blijft ook écht heet! Tot zover de reclame, haha...
Dank voor jullie info! Ingmagh, ze zijn ook bedoeld voor op een school. Maar bij Mepal kan ik geen bekers vinden met deksel erbij (en al helemaal niet wat ook nog een beetje aantrekkelijk geprijst is voor een bescheiden oplage). Die op jouw foto, zijn die ook van Mepal?

Ik vind de keepcup erg mooi, maar ik vrees dat daar niet genoeg budget voor is..
Dit zoek je dus: http://www.melaminegoed.e ... 5b64c8b549df6f5066da4ddc3
Jaaaaaaa, Elmira! Die zocht ik dus!! (waarom kan ik dat zelf dan weer niet vinden.. grom...)

Mijn dank is groot!
Ik heb gegoogled op mepal en dan niet de eerste maar de tweede link gepakt op die site vond ik ze wel.
-
Ik zocht op koffiebekers, maar het zijn automatenbekers.. Ok, weer wat geleerd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven