Air Up drinkfles

01-06-2023 15:04 44 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit onderwerp zal uiteraard al wel voorbij zijn gekomen maar vind het niet onmiddellijk terug. Air Up drinkfles, is het wat ? Hoor verschillende meningen, de ene vindt het een waanzinnige uitvinding en de andere vindt het helemaal niets. Werkt het echt ?
Hier thuis vonden we het niks. Je drinkt gewoon water en daarbij ruik je een kunstmatige geur. Bah. Anderen zijn wel enthousiast, dus blijkbaar verschilt de beleving heel erg.
Ik had em ook en zo weer verkocht. Wat een chemische lucht en ik proefde echt gewoon water.
Lila-Linda schreef:
01-06-2023 15:18
en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
Dan hadden ze geen you tubers moeten gebruiken om die dingen te promoten, want dat is dan wel de doelgroep die je aanspreekt, de blagen.
Mijn kinderen wilde ze ook graag omdat meerdere you tubers/vloggers die ze volgde er helemaal lyrisch over waren….
Kind heeft er een, ik zou er geen voor mezelf willen. Ik vind 'm groot, onhandig, duur en ik neem liever een echte slok dan een fles. Je moet er ook zo'n speciaal borsteltje bij.

De geuren vind ik dan weer wel lekker ruiken.
Lady*Voldemort schreef:
01-06-2023 18:04
Ah, een nuttig cadeau. De opvolger van de sokken, de pyjama en de zeven onderbroeken met de dagen van de week erop.
die krengen zijn nogal aan de prijs en je betaalt 99% voor het merk en het erbij wilen horen. Meer luxe dan nut, net als sokken van Hugo Boss en Mont Blanc pennen voor volwassenen.
Ik wilde kind niet langer met zijn saaie fles laten zeulen, dus heb het gelijk gekocht, maar ik snap wel dat iemand dit als kado geeft.
Ik proef gewoon water. Geprobeerd bij een vriendin.

Doe mij dan maar Bolero. Klein scheutje limo poeder in de fles en dat heeft wel echt smaak.
Ik heb hem gekregen (vond hem zelf te duur) en ben er blij mee. Ik proef echt verschil als ik met en zonder pod drink. Ik gebruik hem voornamelijk op mijn werk (geen zin in de hele dag thee of chocomel) omdat ik gewoon water maar saai vind. Als ik ergens heen ga neem ik hem meestal ook mee.
Lila-Linda schreef:
01-06-2023 15:18
en volgens mij baalt airup intens van de aandacht door de blagen
want nu gebruiken volwassenen hem niet meer
Toch een flink stuk markt, dat je kwijt speelt
Gok dat ze juist blij zijn dat de blagen ze wel gebruiken. Want de volwassenen vonden het of meteen al niets of waren er heel snel klaar mee.

Nu verkopen ze tenminste nog van die (intens) lelijke flessen en gore geur smaakjesvullingen. Anders was allang klaar geweest met die dingen.
Jaja.
En de kinderen drinken er heel misschien net wat meer water door. Misschien. ;-0
Jaja.
citroensap schreef:
01-06-2023 15:27

Er zijn ook veel berichten te vinden over lekkende flessen, echter als je de fles op de juiste manier afsluit dan kan de fles niet lekken.
Kun je wellicht uitleggen wat die juiste manier is? Want ik word gek van mijn lekkende fles, echt zo irritant. Maar heb de memo gemist hoe je dat kunt voorkomen
De smaak van water verschilt per plaats. In Groningen-stad vond ik water niet lekker, thuis wel.

Kleuterzoon en een andere kleuter uit ons dorp vroegen allebei om water toen er bij een feestje werd gevraagd wat ze wilden drinken

De verbijsterde gastvrouw tegen mij: "Wat stoppen ze daar in het water?"
:O
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Lady*Voldemort schreef:
01-06-2023 18:04
Ah, een nuttig cadeau. De opvolger van de sokken, de pyjama en de zeven onderbroeken met de dagen van de week erop.
Neuh, je wil niet weten hoe groot de wens hier was voor een Air Up. Ik heb me eerst verzet, echter ging uiteindelijk mee in de waanzin.
Desayuno schreef:
01-06-2023 23:44
Kun je wellicht uitleggen wat die juiste manier is? Want ik word gek van mijn lekkende fles, echt zo irritant. Maar heb de memo gemist hoe je dat kunt voorkomen
Dat kun je niet voorkomen. Air up geeft zelf al aan dat hun flessen niet 100% lekproef zijn. Die van mijn kids lekken bijna nooit, maar soms wel.
Mijn kinderen hebben er allemaal 1, zelf voor gespaard want ik geef echt niet zoveel geld uit aan een waterfles 🤣, en zij zijn er heel blij mee.

Ikzelf heb wel eens geproefd en ik proef de smaak wel maar ik vind de manier van drinken niet fijn, alsof je water met luchtbellen drinkt. En ik vind het geluid irritant. Niks voor mij dus.
Hier zijn vriend en ik er heel blij mee. Ik vind de fles prettig drinken, ook zonder geactiveerde geurpod. Wij doen een stuk langer met een pod dan staat aangegeven.
Niet alle smaken vinden we lekker, sommige proeven erg chemisch.
Het blijft een gekke gewaarwording omdat je weet dat je jezelf voor de gek houdt. Maar goed hierdoor kopen we minder frisdrank en zo'n fles drinkt sneller weg dan drie keer een glas water vullen.

Dus wij zouden hem aanraden.
Weet dat een vriendin van mij hem ook prettig en lekker vindt.
Desayuno schreef:
01-06-2023 23:44
De pod goed naar beneden drukken en de dop van de fles er stevig en op de juiste manier recht opdraaien. Zonder dop lekt hij 100% want dat rubber houdt het water niet tegen dus als je de dop er ook maar iets scheef op draait dan lekt het.
citroensap schreef:
02-06-2023 11:10
De pod goed naar beneden drukken en de dop van de fles er stevig en op de juiste manier recht opdraaien. Zonder dop lekt hij 100% want dat rubber houdt het water niet tegen dus als je de dop er ook maar iets scheef op draait dan lekt het.
Top, ik ga het proberen. Thanks!
Volgens mij werkt het bij de een beter dan bij de ander. En sommigen weten ook niet goed hoe het werkt.
Ook heb ik het idee dat het beter werkt naarmate je het langer probeert. Net of de hersenen er aan wennen. De verhalen van mensen die “het een keer hebben geproefd maar het werkte niet”, zijn in mijn ogen dan ook wat snel geconcludeerd.
Ik heb er een en onze dochter ook. We dronken nooit goed water. Tegenwoordig wel.
Onze jongste peuter lust absoluut geen water. Maar drinkt het wel uit de air up. Er zitten inderdaad vieze smaken bij, maar smaken verschillen nou eenmaal.

Bij ons is het de truc om na gebruik de pod in een afgesloten bakje hoog in de koelkast te zetten. De smaak komt dan weer terug. Wij drinken zo naar schatting met gemak 10 liter met 1 pod. Soms echt heel veel meer. Als je dat omrekent is dat echt niet duur.

Zeker niet als je het vergelijkt met chemische smaken als airdrops enzo. Dan is het gewoon geen water meer wat je drinkt.
Ik heb een soort van cola verslaving, dus ik hoopte met de airup meer water te drinken, maar bij mij werkte hij niet.

Ik rook die geur heel sterk als ik een slok wilde nemen maar dat was heel kort zodra het in mijn mond zat, was het, oh het is water.

Ik heb het na 1 dag aan mijn nichtje gegeven, en die is er weer heel blij mee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven