Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echt niet grappig, ik moet nu toch echt inkopen doen voor onze bruiloft maandag. Denk dat ik de trouwerij maar verzet

@Olijfje, ik ga met je mee Nemen we zo'n leuke vuvuzela mee!
quote:Olijfje_ schreef op 25 juni 2010 @ 12:11:

Ik moet me echt een beetje bedwingen om niet even naar hun huis te rijden en 'Zet 'm op!!!!!!!!!!' onder hun slaapkamerraam te gaan schreeuwen

Als we dat nu even met zijn allen doen, dan komt het nog beter over!

*pakt jas en autosleutels*

Waar moeten we wezen?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ga je maandag trouwen Ambroos? Wat leuk, gefeliciteerd!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:ambrosia9 schreef op 25 juni 2010 @ 12:12:

Echt niet grappig, ik moet nu toch echt inkopen doen voor onze bruiloft maandag. Denk dat ik de trouwerij maar verzet

@Olijfje, ik ga met je mee Nemen we zo'n leuke vuvuzela mee!En we noemen het 'vuvuzela'
He maar Olifje woon je dichtbij? Kan je wel gaan kijken of ze er uberhaupt nog zijn of toch naar het zkhs is weer wat nadere info
quote:Poezewoes schreef op 25 juni 2010 @ 12:14:

Ga je maandag trouwen Ambroos? Wat leuk, gefeliciteerd!Dankje! Nu dus niet meer, ben hier aan het feesten voor doperwtje
Is de erwt er al???

Dat zeg ik....
Jammer dat ik niet zo'n goeie mobiel heb, anders kon ik vanmiddag nog een keer checken, als iemand nog even in de omgeving van rotterdam keihard op zn vuvuzela blaast weet ik hoe het er voor staat. Een keer toeteren voor elke cm ontsluiting en een hele lange harde als het geboren is
Ik woon in buurdorp van Erwt en Xan, minuutje of 7 rijden (bedwing, bedwing). Nee, ik laat ze lekker met rust (bedwing, bedwing)

Ambroos, wat leuk dat je maandag gaat trouwen en zwanger bent!! Gefeliciteerd x 2!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Spannend hier, blijf maar ff hangen
het is inmiddels lunch tijd. Zal ik naast de erwtensoep ook maar even wat broodjes gaan smeren. Als we hier nu toch allemaal blijven hangen, kan ik net zo goed even voor de catering zorgen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Nog niets????

Volgens mij ligt Pode gewoon lekker in de zon met een boekkie en lacht Xan zich een ongeluk....

Heel het forum in rep en roer....

Zou kunnen hè, zo zo maar kunnen

Dusssssssssssss....Olijf...

Langsrijden met die handel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hmz, ik zou niet zo amused zijn als ik lig te bevallen en 'men' komt kijken hoe en wat.....
Nee, precies, dat ga ik ook echt niet doen hoor! We horen het vanzelf van ze! Ik roep wel ff vanaf het balkon richting hun huis ok?
Olijf hoeft ook niet te kijken, aan het geschreeuw hoort zxe vast hoe laat het is. En is er geen geschreeuw, ligt PODE ook niet te bevallen toch?
quote:fussie schreef op 25 juni 2010 @ 12:30:

Hmz, ik zou niet zo amused zijn als ik lig te bevallen en 'men' komt kijken hoe en wat..... denk je dat ze dat echt zouden doen dan? hahaha.... nee joh.
Nee, ik geloof ook niet dat het echt het plan is, maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat het in de 'gekte van het forum' tóch opeens zo gaat.
quote:fussie schreef op 25 juni 2010 @ 12:33:

Nee, ik geloof ook niet dat het echt het plan is, maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat het in de 'gekte van het forum' tóch opeens zo gaat. en dát geloof ik dus niet.... echt niet het is een soort van tijdverdrijf. Olijf wel even een verrekijker meenemen he? En anders via het balkon vrouw dan hebben ze je vást niet door!
quote:Olijfje_ schreef op 25 juni 2010 @ 12:31:

Nee, precies, dat ga ik ook echt niet doen hoor! We horen het vanzelf van ze! Ik roep wel ff vanaf het balkon richting hun huis ok?

Je hoeft ook niet aan te bellen

Gewoon even door de brievenbus luisteren of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 juni 2010 @ 12:36:

[...]

Je hoeft ook niet aan te bellen

Gewoon even door de brievenbus luisteren of zo Psies, meer is niet nodig!
quote:ambrosia9 schreef op 25 juni 2010 @ 12:16:

[...]

Dankje! Nu dus niet meer, ben hier aan het feesten voor doperwtje Ook gefeliciteerd namens mij! Leuk!
Allemaal even printen en opspelden!

Shopt nog even verder voor PODE

Ok, ik ga nu naar de kapper, en als ik terug kom zal de erwt er wel zijn...mis altijd de momenten...net zo iets als de doelpunten met voetbal...
Ik ga nu ff boodschappen doen en alvast een kaartje kopen en ik zal mijn oren openhouden richting Erwt&Xan-dorp ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven