Aliexpress vertraging?

29-01-2020 14:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel redelijk vaak iets op Aliexpress. Nu valt het mij op dat mijn bestellingen vanaf 19 januari in: “wordt verzonden” blijven staan.
Iemand dezelfde of juist andere ervaringen met recente bestellingen?
Ik begin steeds meer te vermoeden dat het komt door de uitbraak van het Coronavirus.
Komt door het Chinese nieuwjaar. Iedereen heeft vakantie. Is elk jaar zo.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 14:29
12.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En minder vluchten vanuit bepaalde delen van China. Maar niet ieder product wat je bestelt komt uit China.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Aah! Natuurlijk!! Dat zal het zijn! Meestal kreeg ik dan wel een melding oid.
Bedankt!
Het zal ook vast wel te maken hebben met de uitbraak. Volgens mij mogen inwoners hun woonplaats niet verlaten. Ik bestel voorlopig even niets bij Aliexpress zo lang het nog niet 100% duidelijk is wat de risico's zijn.
Ik mag hopen dat de pakketjes eerst grondig gecontroleerd worden op sporen van het virus, voordat die zooi hierheen wordt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
29-01-2020 14:40
Ik mag hopen dat de pakketjes eerst grondig gecontroleerd worden op sporen van het virus, voordat die zooi hierheen wordt gehaald.
Grapjas.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
29-01-2020 14:41
Grapjas.
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken maar voor diegene die zich zorgen maken. Al jaren en jaren worden containers uit risicolanden met een bestrijdingsmiddel ontsmet zodat ze geen of parasieten of andere bedreigingen mee kunnen brengen. Dit voor de volksgezondheid maar ook voor de flora en fauna van ons land.
Alle reacties Link kopieren
Het virus kan helemaal niet overgebracht worden door spullen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nou nee...idd over het overbrengen van het virus via de pakketjes maak ik me geen zorgen. Maar ik bestel dan ook geen organische materialen of gedroogde vleermuisvleugels.
Als je hier je griepvirus in een envelopje hoest, is het ook wel dood als het via luchtpost ergens aankomt toch😬😉
http://micetimes.asia/coronavirus-can-b ... liexpress/


Wat is dit dan?
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
29-01-2020 14:56
http://micetimes.asia/coronavirus-can-b ... liexpress/


Wat is dit dan?
https://nos.nl/artikel/2320507-q-a-over ... ketjes-uit
Als het virus (nog) resistenter wordt dus wel.

Zo dom was mijn reactie dus ookweer niet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
29-01-2020 14:45
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken maar voor diegene die zich zorgen maken. Al jaren en jaren worden containers uit risicolanden met een bestrijdingsmiddel ontsmet zodat ze geen of parasieten of andere bedreigingen mee kunnen brengen. Dit voor de volksgezondheid maar ook voor de flora en fauna van ons land.
Dit, zo nodig wordt een container eerst vergast (klinkt fout ja)
Maar specifiek controleren op een virus, euh nee. Wat Madeliefjes zegt; dat kan niet eens.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
29-01-2020 15:10
Als het virus (nog) resistenter wordt dus wel.

Zo dom was mijn reactie dus ookweer niet. ;-)

Lezen helpt ook.

Op luchthaven Schiphol worden geen extra maatregelen genomen. Volgens minister Bruins voor Medische Zorg werkte dat in het verleden niet. Bij de uitbraak van SARS in 2002 is er bijvoorbeeld geen enkel geval van de ziekte vastgesteld via een controle aan de gate. Ook is het volgens Bruins niet nodig om mondkapjes uit te delen.

Kun je ook besmet raken als je een pakketje uit China bestelt?
Nee, het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Buiten het lichaam kan het virus niet goed overleven. Zeker niet op karton, verpakkingsmateriaal of andere spullen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
29-01-2020 15:52
Dit, zo nodig wordt een container eerst vergast (klinkt fout ja)
Maar specifiek controleren op een virus, euh nee. Wat Madeliefjes zegt; dat kan niet eens.
Het kan dus wel volgens een aantal experts.
Zie mijn link.
Heel groot zal de kans niet zijn, maar ik neem toch liever het risico niet
Dan maar een paar maanden wat meer betalen voor je prulletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven