alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Ik ga zo mijn dvd (Oceans eleven) erin doen. Ik hou nooit zo van wat er met O&N op tv is. Dit keer ook geen leuke film oid dus dan zetten we zelf maar iets leuks op.

Eerst even wat lekkere hapjes klaarzetten.
quote:Hazzie schreef op 31 december 2009 @ 20:31:

Misskiek: Oh yeah, niet, nee niet niet dronken smssen, niet naar ex, niet naar fling, niet doen, gewoon niet doen....(Zeg ik dus tegen mijzelf) Of bedoel jij uberhaupt niet smssen als je dronken bent?

Enne, is misschien off-topic, maar toch wel belangrijk voor mij deze avond, maar ben aan de mail met een heel leuke man, duimen jullie voor me mee dat hij vanavond nog wat laat horen?

Jep in het bijzonder, scharrel, fling, ex, hoe je het ook noemt. Ik heb het na 2 glazen al gedaan (om 18 uur, maar 'vrij beschaafd', alleen fijne avond, meer niet). Schandalig. Verder wil ik graag dat ik dit niet meer doe (iig niet genanter dan dit). Andere jaren deed ik dit soort dingen na 12 uur, veeeeeel erger nog. Graag steun hier:D

Ik duim met je mee voor de leuke man trouwens:-)
Meld. Ik kom net terug van een crematie aan de andere kant van het land (vier uur treinen) en ben kapot! Ik ben blij dat ik de rest van de avond alleen ben. Jammer dat er niets bijzonders te zien is op tv (vind ik). Misschien zet ik zo een dvd'tje op als ik uitgeforumd ben.
Ik vind hier dingen van.
Hoi Caaf
wie weet of the perfect you op rtl8 wat goeds is?
Ik heb the devil wears prada op staan
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ben niet aan het kijken, maar is dat 'tv draait door' hetzelfde als al die filmpjes die ook in DWDD al eens voorbij zijn gekomen?

Zo, de tafel beetje opgeruimd, nu passen mn voeten bij op

Alle kaarsjes aan, grote lampen uit, fles Fanta Pomelo bij de hand (damn, mag geen alcohol door medicatie), radio 2 aan en de laptop op schoot. Mij kan niks gebeuren.
Hoi Leaf
Ik vind hier dingen van.
zat helemaal in de top 2000 maar ben afgehaakt bij Jorgen Raayman, wat een vreemd, wazig programma!
cestelle: daarom is het juist leuk dat programma, is toch om te gieren!!!!

Bedankt voor de duimen, ik laat het weten if ok!
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2009 @ 20:48:

Hoi Leaf

Vanwaar de smiley? Zie je op tegen vanavond?

quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2009 @ 20:43:

Meld. Ik kom net terug van een crematie aan de andere kant van het land (vier uur treinen) en ben kapot! Ik ben blij dat ik de rest van de avond alleen ben. Jammer dat er niets bijzonders te zien is op tv (vind ik). Misschien zet ik zo een dvd'tje op als ik uitgeforumd ben.

Idee, top 2000, tot nu toe bevalt het mij wel...
Zit nu te kijken naar Het Beste van Amstel Live, naar een hele jonge Xander en Guus Meeuwis haha ...

Erg leuk om te zien!
*meld zich ook*
quote:Hazzie schreef op 31 december 2009 @ 20:51:

cestelle: daarom is het juist leuk dat programma, is toch om te gieren!!!!

Bedankt voor de duimen, ik laat het weten if ok!Ja, aan de ene kant wel maar als je dit soort types tegen komt met uitgaan dan neem je ze toch niet serieus, dan denk je dat je in een slechte slapstick bent terecht gekomn, vooral bij dit type wat je nu kunt zien!
quote:Loekipoeki schreef op 31 december 2009 @ 20:45:

wie weet of the perfect you op rtl8 wat goeds is?Niets aan! Als het even kan: zap door!
Ik heb nog even tv momenten op staan tot Guido Weijers over een half uur begint.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Geeft Caaf een knuffel en zwaait naar de andere nieuwelingen
Oh Misskiek zoooo herkenbaar.....Post hier als je het wil doen, misschien helpt dat? Bij mij gaat het vaak al na een half glas al mis..

En jawel vooraankondiging: Hazzie gaat nu aan de port. En, heeft mail van de man, een leuke mail!

Cavia; wat een nare dag voor een crematie, was het van iemand die je goed kende?
Er zijn gelegenheden waar ik vrolijker vandaan kom. Ik heb 'Blijf mij nabij' en 'Zo vriendelijk en veilig als het licht' nog in mijn hoofd zitten. Ze was de moeder van mijn beste vriendin. Ik weet hoe het is een ouder te verliezen en ik weet wat mijn vriendin doormaakt. Het is net of ik haar emoties zelf opnieuw beleef. Ik heb zo met haar te doen en de rest van de familie (ze was ook mijn tante). En dan mijn oom...een hoopje ellende. Al dat verdriet, en ik ben zo'n huilebalk. Je kunt wel zeggen dat ik een rotjaar in stijl afsluit.
Ik vind hier dingen van.
Bah Caaf, wat naar , logisch dat je verdrietig bent. Ik hoop echt dat 2010 een veel beter jaar voor je wordt!!
quote:Hemera schreef op 31 december 2009 @ 20:57:

[...]

Niets aan! Als het even kan: zap door!thnx.. dan gaat een dvdtje op totdat that's 70's show is
Jeetje Caaf, wat een narigheid.

Ik vind trouwens je motto in dit licht wel heel toepasselijk....
Oh sterkte Caaf en gecondoleerd .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jee Cavia wat verdrietig...Vindt je het nu echt fijn om alleen te zijn, lijkt mij na zo'n dag heel moeilijk?

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven