alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
gister na een ietwat droevige avond gelukkig een knalfeest gehad, lag er na 6-en pas in en ben net wakker! ( met grote kater ai ai)
Ik was om tegen tienen wakker vanwege de kinderen, om een uur of twee er pas uit vanwege duffe kop. Inmiddels ziet mijn huis er weer bewoonbaar uit, staat de erwtensoep te pruttelen en ben ik blij niet meer koppijn te hebben dan anders.

Hou het er nog even in, dat OudenNieuw alleen. Of ik moet knalfeestmensen tegenkomen in de toekomst
Ik heb een heerlijk rustig dagje gehad. Heb mijn hele huisje gepoetst en gestofzuigd, konijn is weer fris en fruitig en verder heb ik lekker Brothers & Sisters gekeken.
Ik heb vandaag nauwelijks meer knallen gehoord.

Heb de hele middag gekookt, tot half 5 ongeveer. Mijn ouders + zus en vriend zijn net weg. We realiseerden ons dat het de eerste keer was dat ik voor hun gekookt heb. Maar ze waren wel tevreden.

Ik zit nu te twijfelen of ik ga afwassen of chillen.
Liever elitair dan een pauper!
Ik las zonet dat je geen knallen meer hebt mogen horen omdat er vanaf 2.00 vanochtend niet meer mocht worden gevuurwerkd.

Ook hier: geen knallen.

Jammer, vond het altijd wel gezellig, dat geknal op 1 januari terwijl ik nog lekker in mijn nest lag te roesten. Heb nu heel veel geknal gemist vanwege de dubbele ramen beneden en baal daar best wel een beetje van.
Hier nog wel knallen af en toe, de hele dag. Maar ja, Vogelaarwijk heeft ook wat tijdverschil met de rest van de city he ;-p

Brothers&Sisters!! Dat heb ik ook trouw gevolgd tot het op een onmogelijk tijdstip kwam. Ook maar via internet eens gaan zien. Of zijn ze ergens aan 't herhalen?
quote:Laura289 schreef op 01 januari 2010 @ 20:45:

Brothers&Sisters!! Dat heb ik ook trouw gevolgd tot het op een onmogelijk tijdstip kwam. Ook maar via internet eens gaan zien. Of zijn ze ergens aan 't herhalen?Nope, maar ik heb ze allemaal gedownload. Ben vandaag met seizoen 3 begonnen. In Amerika zitten ze alweer ruim in seizoen 4, dus ik heb nog wat te gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven