alléén uitgaan

19-09-2011 12:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou jij alléén uitgaan in rotterdam of andere grote steden? of zou je liever met veilige een groep mensen gaan, ook al ken je hier niet iedereen van?
Nee, dan toch liever met een groep. Zeker in grote steden heb je naar mijn idee minder makkelijk contact. Maar misschien ben ik ook wel een mietje .
En jij biedt toevallig een mogelijkheid om met een veilige groep uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten?
Ik zou dat niet durven. Weet jij misschien een iets om mensen te ontmoeten, Ontmoetmensen?
Ik ga gewoon alleen uit in Amsterdam. Ik kom altijd wel leuke mensen of zelfs kennissen tegen! Altijd gezellig. Geen enkel probleem!

Binnenkomen vind ik altijd even lastig, bestel een drankje en dan is dat gevoel ook weer weg!
Volg je hart. Dat klopt.
quote:borderwalk schreef op 19 september 2011 @ 12:21:

En jij biedt toevallig een mogelijkheid om met een veilige groep uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten?scherp
Ik ga regelmatig alleen uit, ook weleens impulsief in andere steden. Zo leer ik het snelst nieuwe mensen kennen merk ik, met een groep blijf je toch vaak bij elkaar plakken.
Wat vind jij uitgaan? Naar het theater, bioscoop, uit eten, naar de kroeg?

Er zijn dingen die ik alleen doe, en ook dingen die ik gezelliger vind met anderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom niet? Het ligt eraan waar je naartoe gaat, disco, bruine kroeg. Genoeg variatie in het centrum, ook voor mensen die alleen gaan.
verba volant, scripta manent.
In grote steden kun je beter alleen stappen dan in een kleine plaats overigens, daar is het vaak ons kent ons en dan kom je er niet zo makkelijk tussen.
quote:borderwalk schreef op 19 september 2011 @ 12:21:

En jij biedt toevallig een mogelijkheid om met een veilige groep uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten?Kan niet anders als je voor dit topic een account aanmaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, ik zou niet alleen uitgaan. Heb ik meteen van die vieze mannetjes aan m'n fiets hangen. Als ik uit ga, dan ga ik uit om lekker te zuipen, met als doel minimaal aangeschoten te worden en dat doe ik liever met bekenden.
Hmm dit is misschien niet zo'n serieus topic maar ik sta er toch van te kijken hoeveel mensen alleen uitgaan. Zeker in een grote stad lijkt me dat lastig. Komen jullie dan bekenden tegen waar je de avond mee doorbrengt of stappen jullie ook op totale vreemden af?
quote:missfruztiez schreef op 19 september 2011 @ 14:01:

Hmm dit is misschien niet zo'n serieus topic maar ik sta er toch van te kijken hoeveel mensen alleen uitgaan. Zeker in een grote stad lijkt me dat lastig. Komen jullie dan bekenden tegen waar je de avond mee doorbrengt of stappen jullie ook op totale vreemden af?

Toen ik in mijn huidige woonplaats kwam wonen kende ik er niemand en was single.

Ik hoorde over een leuke kroeg (haha, ook nog op loopafstand) en ben er op een avond heen gegaan. Met mezelf 'afgesproken' dat ik minimaal 3 kwartier/zeker 2-3 drankjes moest blijven. Immers, binnengaan en weer weggaan omdat je niemand kent schoot niet op.

Jarenlang mijn stamkroeg geweest met leuke contacten. Toen de kroeg dicht ging en ik inmiddels getrouwd/gescheiden was, het op dezelfde manier gedaan bij een andere kroeg.

Vind het ook heerlijk om in m'n eentje een terrasje te pakken of ergens te gaan lunchen.
quote:missfruztiez schreef op 19 september 2011 @ 14:01:

Hmm dit is misschien niet zo'n serieus topic maar ik sta er toch van te kijken hoeveel mensen alleen uitgaan. Zeker in een grote stad lijkt me dat lastig. Komen jullie dan bekenden tegen waar je de avond mee doorbrengt of stappen jullie ook op totale vreemden af?Ik praat met vrijwel iedereen als ze me leuk lijken, en zo heb ik uiteindelijk veel bekenden inmiddels. Dus als ik alleen uitga, dan kom ik gegarandeerd iemand tegen die ik ken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven