Als ik altijd naar het Viva-forum zou luisteren...

17-09-2015 13:02 173 berichten
Vorige week opende ik een topic met de vraag of iemand een Amerikaans recept voor me kon 'vertalen'. Het hele Viva-forum riep: koop van die cupjes.

Zelfde dag gedaan: probleem opgelost.

Zo makkelijk kan het dus. Wat heb jij gedaan op advies van het Vivaforum? (Man verlaten of Dasty aangeschaft)? En wanneer was je blij dat je lekker *lalala, vingers in je oren* iets anders hebt gedaan?
Door dit forum stel ik me veel minder kwetsbaar op en ben ik gestopt met iedereen proberen te redden. Dat was een hele goeie les. Ook heb ik me op sexueel gebied ontwikkeld door dit forum. Ik was even vergeten hoe belangrijk je sexleven met je partner is.

Maar als ik altijd naar het forum zou luisteren, zou mijn vriend bij het grof vuil moeten en mijn huisdieren en schoonmaakvaardigheden ook. Snik! Gelukkig mag ik mijn haar dat bijna mijn kont heeft bereikt qua lengte, zo houden tot mijn dood. Tot er vogeltjes nestjes in gaan bouwen.
Als ik naar het viva forum had geluisterd....tsja ik weet het eigenlijk niet, ik heb veel tips van het viva forum gehaald eigenlijk. Maar dan had ik ook nog eens eens 10 jaar geleden een spic en span huis gehad dat ik elke dag stofzuigde en om de dag dweilde en waarvan ik elke dag de wc poetste. Maar nu 10 jaar later zou ik dan toch een wat rommeliger huis hebben. De chloor/soda/water mengsel gebruik ik hier overigens ook en vind het niet beter werken dan allesreiniger.

Oh en als ik een keer een boodschappentas op het aanrecht zet in plaats van op de vloer ben ik blij dat het viva forum niet meekijkt
Dan...

-Zouden al mijn exen narcisten zijn

-Zou ik elke dag een schone handdoek gebruiken

-Zou ik nooit in dit huis wonen, want -gruwel- de hypotheek op anderhalf salaris

-Zou ik mijn vriend allang kwijt zijn. Hoe je eraan komt kom je er ook weer af (Het zal maar liefde op het eerste gezicht geweest zijn...)
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 17 september 2015 @ 13:58:

Oh, en als je naar het viva forum luistert kan iedereen doorleren, als je maar goed je best doet kan je makkelijk universiteit halen. Echt iedereen kan het. Als je maar wil!Net als werken.
quote:tinypotato schreef op 17 september 2015 @ 14:00:

Oh en als ik een keer een boodschappentas op het aanrecht zet in plaats van op de vloer ben ik blij dat het viva forum niet meekijkt Vertel, waarom mocht dat niet??
quote:Fenrir-Greyback schreef op 17 september 2015 @ 13:51:

Ik zou s'eau oui s'eau geen man hebben gehad. Mannen zijn namelijk per definitie ontrouwe, leugenachtige droeftoeters. En het zijn allemaal narcisten, stuk voor stuk.en je had het nooit voor elkaar gekregen dat zo te schrijven!
quote:ilonadenise schreef op 17 september 2015 @ 14:00:

-Zou ik mijn vriend allang kwijt zijn. Hoe je eraan komt kom je er ook weer af (Het zal maar liefde op het eerste gezicht geweest zijn...)

Oh ja die geldt voor mij ook

Wordt steeds erger merk ik. Ik doe het helemaal fout.
quote:-RoseRed- schreef op 17 september 2015 @ 14:02:

[...]

Vertel, waarom mocht dat niet??Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger
Zou ik niet fulltime werken want dat is echt zielig voor mijn kind, maar wel minimaal vier dagen want financiele onafhankelijkheid is superbelangrijk. En ik zou vele malen beter op mn huishoudelijke uitgaven letten.
quote:tinypotato schreef op 17 september 2015 @ 14:04:

[...]

Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger IK begrijp het ach doekje er overheen en het is weer schoon.
chloor/soda/water mengsel Was dit het op 3000+ beroemde nietjes middel?
@Bankje: inderdaad.
als het viva forum er niet was geweest dan had ik een periode die voor mij intens zwaar was veel moelijker doorgekomen doordat een aantal dames die ik van hier ken mij er letterlijk door gesleept hebben door me dagelijks te laten praten, me te steunen en er gewoon te zijn toen ik het nodig had.

als ik altijd naar het viva forum zou luisteren dan zou ik een hele slechte moeder zijn want ik werk bijna fulltime. Dit doe ik natuurlijk omdat ik zo nodig 2 keer per jaar op vakantie moet en zo nodig een dikkere auto moet rijden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb heel veel aan het Vivaforum gehad toen mijn vriendin zwanger was. Ik ben hier gekomen om een topic te openen voor tips en dat zat binnen de kortste keren vol goede tips en leuke berichten.
IMHO
Als ik naar het VF zou hebben geluisterd dan zou ik altijd de douche/het bad in mijn blootje schoonmaken. (in plaats van meestal )
Ik luister niet naar het Viva forum
quote:Honeymoonquiz schreef op 17 september 2015 @ 13:40:

Oh ja, ik heb ook geleerd dat ik eigenlijk heel (echt héél) fout bezig ben als ik kook met pakjes en zakjes.Oh, ik ben ook heel slecht. Alle ingrediënten apart in een zakje kopen en dán bij elkaar doen (en blijven zitten met alle opengemaakte zakjes), dat ben je pas een Viva.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Kensi schreef op 17 september 2015 @ 14:18:

Ik luister niet naar het Viva forumDat blijkt.. Anders had je bij je motto al lang eindigd veranderd in eindigt
quote:Angelaatje1970 schreef op 17 september 2015 @ 14:30:

[...]

Dat blijkt.. Anders had je bij je motto al lang eindigd veranderd in eindigt
Nou ja.. dat dus..
Sowieso zit ik al vijf minuten naar dat motto te staren. Geen idee wat er bedoeld wordt.
quote:Angelaatje1970 schreef op 17 september 2015 @ 14:15:

Als ik naar het VF zou hebben geluisterd dan zou ik altijd de douche/het bad in mijn blootje schoonmaken. (in plaats van meestal )En wat is daar de onderliggende gedachte achter?
quote:Flauwegeit schreef op 17 september 2015 @ 14:36:

Sowieso zit ik al vijf minuten naar dat motto te staren. Geen idee wat er bedoeld wordt.

Lol.. Amsterdam begint met een A, en eindigt (het woord eindigt.. is de grap) begint met een E.

Flauw(egeit) he
quote:Flauwegeit schreef op 17 september 2015 @ 14:36:

Het woord "eindigt" begint met een e.

Net zoals 'banaan begint met een b en soms met een s'
Je leert hier ook om goed te schreiven, en hooftletters te gebruiken.

Mocht er een foutje in sluipen merk je dat wel
tis goed bedoeld
Ik heb dankzij het VIVA-forum gebroken met een 'vriendin'. Toen ik laatst weer allemaal misselijke roddels van haar kant hoorde komen was ik jullie hier erg dankbaar voor! Wat een sneu mens.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven