Als ik altijd naar het Viva-forum zou luisteren...

donderdag 17 september 2015 om 13:02
Vorige week opende ik een topic met de vraag of iemand een Amerikaans recept voor me kon 'vertalen'. Het hele Viva-forum riep: koop van die cupjes.
Zelfde dag gedaan: probleem opgelost.
Zo makkelijk kan het dus. Wat heb jij gedaan op advies van het Vivaforum? (Man verlaten of Dasty aangeschaft)? En wanneer was je blij dat je lekker *lalala, vingers in je oren* iets anders hebt gedaan?
Zelfde dag gedaan: probleem opgelost.
Zo makkelijk kan het dus. Wat heb jij gedaan op advies van het Vivaforum? (Man verlaten of Dasty aangeschaft)? En wanneer was je blij dat je lekker *lalala, vingers in je oren* iets anders hebt gedaan?

donderdag 17 september 2015 om 13:59
Door dit forum stel ik me veel minder kwetsbaar op en ben ik gestopt met iedereen proberen te redden. Dat was een hele goeie les. Ook heb ik me op sexueel gebied ontwikkeld door dit forum. Ik was even vergeten hoe belangrijk je sexleven met je partner is.
Maar als ik altijd naar het forum zou luisteren, zou mijn vriend bij het grof vuil moeten en mijn huisdieren en schoonmaakvaardigheden ook. Snik! Gelukkig mag ik mijn haar dat bijna mijn kont heeft bereikt qua lengte, zo houden tot mijn dood. Tot er vogeltjes nestjes in gaan bouwen.
Maar als ik altijd naar het forum zou luisteren, zou mijn vriend bij het grof vuil moeten en mijn huisdieren en schoonmaakvaardigheden ook. Snik! Gelukkig mag ik mijn haar dat bijna mijn kont heeft bereikt qua lengte, zo houden tot mijn dood. Tot er vogeltjes nestjes in gaan bouwen.

donderdag 17 september 2015 om 14:00
Als ik naar het viva forum had geluisterd....tsja ik weet het eigenlijk niet, ik heb veel tips van het viva forum gehaald eigenlijk. Maar dan had ik ook nog eens eens 10 jaar geleden een spic en span huis gehad dat ik elke dag stofzuigde en om de dag dweilde en waarvan ik elke dag de wc poetste. Maar nu 10 jaar later zou ik dan toch een wat rommeliger huis hebben. De chloor/soda/water mengsel gebruik ik hier overigens ook en vind het niet beter werken dan allesreiniger.
Oh en als ik een keer een boodschappentas op het aanrecht zet in plaats van op de vloer ben ik blij dat het viva forum niet meekijkt
Oh en als ik een keer een boodschappentas op het aanrecht zet in plaats van op de vloer ben ik blij dat het viva forum niet meekijkt

donderdag 17 september 2015 om 14:00
Dan...
-Zouden al mijn exen narcisten zijn
-Zou ik elke dag een schone handdoek gebruiken
-Zou ik nooit in dit huis wonen, want -gruwel- de hypotheek op anderhalf salaris
-Zou ik mijn vriend allang kwijt zijn. Hoe je eraan komt kom je er ook weer af (Het zal maar liefde op het eerste gezicht geweest zijn...)
-Zouden al mijn exen narcisten zijn
-Zou ik elke dag een schone handdoek gebruiken
-Zou ik nooit in dit huis wonen, want -gruwel- de hypotheek op anderhalf salaris
-Zou ik mijn vriend allang kwijt zijn. Hoe je eraan komt kom je er ook weer af (Het zal maar liefde op het eerste gezicht geweest zijn...)
donderdag 17 september 2015 om 14:01

donderdag 17 september 2015 om 14:04

quote:-RoseRed- schreef op 17 september 2015 @ 14:02:
[...]
Vertel, waarom mocht dat niet??Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger
[...]
Vertel, waarom mocht dat niet??Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger

donderdag 17 september 2015 om 14:06
quote:tinypotato schreef op 17 september 2015 @ 14:04:
[...]
Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger IK begrijp het ach doekje er overheen en het is weer schoon.
[...]
Dat was vies, omdat de boodschappentas vies was (komt overal mee in aanraking, zet je wel eens op de grond neer) dus moest je echt niet op je aanrecht zetten ieuuuwwwww of zoiets. Maar voor vivabegrippen ben ik altijd een smeerlap geweest, al is het tij inmiddels gekeerd en hoef het van het viva forum allemaal niet zo schoon als vroeger IK begrijp het ach doekje er overheen en het is weer schoon.

donderdag 17 september 2015 om 14:13
als het viva forum er niet was geweest dan had ik een periode die voor mij intens zwaar was veel moelijker doorgekomen doordat een aantal dames die ik van hier ken mij er letterlijk door gesleept hebben door me dagelijks te laten praten, me te steunen en er gewoon te zijn toen ik het nodig had.
als ik altijd naar het viva forum zou luisteren dan zou ik een hele slechte moeder zijn want ik werk bijna fulltime. Dit doe ik natuurlijk omdat ik zo nodig 2 keer per jaar op vakantie moet en zo nodig een dikkere auto moet rijden.
als ik altijd naar het viva forum zou luisteren dan zou ik een hele slechte moeder zijn want ik werk bijna fulltime. Dit doe ik natuurlijk omdat ik zo nodig 2 keer per jaar op vakantie moet en zo nodig een dikkere auto moet rijden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 17 september 2015 om 14:28
quote:Honeymoonquiz schreef op 17 september 2015 @ 13:40:
Oh ja, ik heb ook geleerd dat ik eigenlijk heel (echt héél) fout bezig ben als ik kook met pakjes en zakjes.Oh, ik ben ook heel slecht. Alle ingrediënten apart in een zakje kopen en dán bij elkaar doen (en blijven zitten met alle opengemaakte zakjes), dat ben je pas een Viva.
Oh ja, ik heb ook geleerd dat ik eigenlijk heel (echt héél) fout bezig ben als ik kook met pakjes en zakjes.Oh, ik ben ook heel slecht. Alle ingrediënten apart in een zakje kopen en dán bij elkaar doen (en blijven zitten met alle opengemaakte zakjes), dat ben je pas een Viva.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

donderdag 17 september 2015 om 14:40