Alternatief nmlk

16-05-2016 17:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zelf hele slechte ervaringen heb met nmlk, ben ik op zoek naar soortgelijke alternatieven...

Dus wie weet leuke sites, fb groepen etc. Om nieuwe mensen te leren kennen en activiteiten te doen?
quote:Mrs_Big schreef op 16 mei 2016 @ 18:45:

[...]

Hele vreemde postHelemaal geen vreemde post. To wil weten hoe ze nieuwe mensen kan leren kennen. Zij geeft de tip neem een hond dan leer je mensen in e buurt kennen tijdens het uitlaten. werkt beter dan een site waarschijnlijk.
quote:sugarmiss schreef op 16 mei 2016 @ 19:04:

[...]

Helemaal geen vreemde post. To wil weten hoe ze nieuwe mensen kan leren kennen. Zij geeft de tip neem een hond dan leer je mensen in e buurt kennen tijdens het uitlaten. werkt beter dan een site waarschijnlijk.Beetje wel natuurlijk. Je neemt geen hond om andere mensen te leren kennen. Je neemt een hond omdat je een hond wil hebben en er voor kan en wil zorgen.
quote:sugarmiss schreef op 16 mei 2016 @ 19:04:

[...]

Helemaal geen vreemde post. To wil weten hoe ze nieuwe mensen kan leren kennen. Zij geeft de tip neem een hond dan leer je mensen in e buurt kennen tijdens het uitlaten. werkt beter dan een site waarschijnlijk.Ik heb het over deze posters overtuiging dat hondenmensen per definitie leuke mensen zijn en dat online vrienden zoeken onsociaal zou zijn.
quote:Sapsorrow schreef op 16 mei 2016 @ 18:28:

Wat dacht je van gewoon buiten op straat, in de supermarkt, tijdens een wandeling etc. de ouderwetse manier werkt nog steeds hoor. Ik heb twee honden, en dus altijd gelegenheid om een babbeltje te maken met andere hondeneigenaars. Kan het iedereen aanraden, echt waar, hondenmensen zijn leuk en sociaal, de meeste wel iig. En je merkt het snel genoeg als iemand geen zin heeft in een praatje. Zo heb ik toch wat buurtjes leren kennen.

Ik snap je vraag wel natuurlijk hoor maar vroegah deden mensen dat gewoon op die manier. Internet is toch een beetje anti-sociaal, eigenlijk.

Tja.. Ligt er maar net aan hoe je het gebruikt. Als je op een familiefeestje alleen maar op dit forum bezig bent, dan is het anti-sociaal. Maar zit je alleen thuis en wil je met iemand praten, dan is zo'n forum toch helemaal perfect en hartstikke sociaal? Er zullen zat mensen zijn die in een sociaal isolement zaten en daar dankzij het internet wee uit gekropen zijn.

Internet is een middel. Internet op zich zelf is niks. Hoe je dat middel gebruikt maakt of het sociaal/anti-sociaal/leuk/stom/etc. is. Maar internet op zichzelf is niet iets.
Indien je internet gebruikt om andere mensen in irl te ontmoeten die een interesse delen dan is dat toch niet a-sociaal. Je leven bestaat uit meer dan samen over een veld lopen met de hond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En door een praatje met hond word he geen vrienden, dan maak je praatje
Ik ben wel heel benieuwd naar jullie slechte ervaringen met nmlk, eigenlijk...

Ik heb zelf ook 2x meegedaan aan een activiteit. Het was niet super, maar ook zeker niet slecht.
De mensen waren vaak nogal autistisch en nerds vooral de mannen

En die organisatie is afschuwelijk, ze bedreigen zelfs mensen en zijn onuitstaanbaar. Mensen blokken, geld niet terugbetalen enz. Nooit meer..heb zoveel mensen gehoord die hiermee te maken hebben gehad.
Ik ben een fervent liefhebber van uit eten gaan maar niet altijd is er iemand die mee wil. Ik ben dus lid geworden van de 888dinnerclub. Ga je heerlijk uit eten en je leert nieuwe mensen kennen.
Ook leuk
quote:Mrs_Big schreef op 16 mei 2016 @ 18:45:

[...]

Hele vreemde postJa, ik wilde al zeggen, gewone mensen meestal ook.
www.meetup.com

Iemand hier ervaring mee?
Raar dat je slechte ervaringen hebt met NMLK. Ik doe er allerlei leuke dingen mee. Ik hang dan wel wat tegen nerd aan, maar ik heb ook gewoon menig avondje stappen in hippe gelegenheden georganiseerd, waar werkelijk doodnormale en knappe mensen op af komen. Sterker nog, als je niet enigszins sociaal bent, red je het niet op NMLK, dan kom je niet mee. Als je wat vaker meedoet, weet je heus wel wie van de deelnemers je type mens is. Daar moet je een beetje doorheen kijken. En je maakt zo'n faciliteit ook zelf. Organiseer de dingen die jij leuk vindt en niet te nerd, wat dat dan ook moge zijn, in jouw ogen is dat helaas negatief. Dan komen er wel mensen op af die jij leuk vindt.

Wat betreft de eigenaar, het klopt dat Carlo een enorme lul is. Blijf ver bij hem uit de buurt. Het is niet voor niks dat het zeilweekend waar hij meegaat nog steeds niet vol is. Hij leest je privéberichten, hij zet mensen tegen elkaar op, doet lullig, het is een narcist of een autist of iets er tussenin. En hij heeft een aantal meelopers. Blijf er ver vandaan, val niet bij Carlo op, organiseer veel zelf zodat men het niet kan maken om je te blokken, en dan kun je er een hartstikke leuke tijd hebben.

Voor alternatieven raad ik je aan een nieuwe sportclub op te zoeken, een creatieve cursus te gaan doen of ook iets in verenigingsverband, groepsreizen te gaan doen, ga op dansles, als ondernemer open coffees ofzo af te lopen en andere netwerkbijeenkomsten, debatten met borrels na afloop, dat soort dingen.
TO, meetup.com - gratis zolang je niet zelf een groep start. Sommige groepen vragen wel een bijdrage.
quote:sandra1905 schreef op 16 mei 2016 @ 20:26:

www.meetup.com

Iemand hier ervaring mee?Ik dus :-D Veel internationaal maar leuke activiteiten!
quote:Sweety2015 schreef op 16 mei 2016 @ 19:40:

De mensen waren vaak nogal autistisch en nerds vooral de mannen

En die organisatie is afschuwelijk, ze bedreigen zelfs mensen en zijn onuitstaanbaar. Mensen blokken, geld niet terugbetalen enz. Nooit meer..heb zoveel mensen gehoord die hiermee te maken hebben gehad.

Ik deel jouw ervaring niet. Ik ben een aantal jaar geleden lid van nmlk geweest en heb 5 activiteiten gedaan en in het algemeen vond ik het wel okee. Moet wel zeggen dat ik van die 5 er 3 met een vriendin heb gedaan en dat het voornamelijk ladies only dingen waren.

Wat mij juist opviel was dat er zoveel originele activiteiten bij zaten. Echt dingen waar ik nooit op zou komen.

Geen nerd of autist gezien. Geen onaardige mensen ook. Eerder een beetje te aardig. Want ik vond wel dat ze wat sociaal wenselijk gedrag vertoonden. Misschien bedoel je dat met nerds en autisten.
Ik ben toch wel tevreden over NMLK. Ik krijg geen rare berichtjes, maar ben een man dus dat scheelt misschien. Je komt inderdaad weleens een vreemde vogel tegen, maar echt last heb ik daar niet van. Het bevalt mij prima en met name de activiteiten waar de groep niet te groot is. De grotere evenementen die de NMLK zelf organiseert bezoek ik minder vaak, ik vind dat vaak iets te massaal.

Couchsurfing lijkt mij ook wel leuk, om mensen te ontvangen en zelf op bezoek te gaan bij mensen. Ik heb een profiel aangemaakt, maar weet nog niet zo goed hoe het werkt.

Een reisforum is inderdaad een goede plek om mensen te leren kennen, je deelt dan toch een gezamenlijke interesse.

huiskamerrestaurant en social dining ken ik niet. Ik zal het eens opzoeken. Bedankt voor de tip.
Carpe Diem
Laten we het dan vooral op de laatste 2 regels houden...

Bij zon groep wil ik niet horen..

Maar genoeg hierover..

Meetup ken ik niet..lijkt me ook erg leuk. Hou van internationaal
quote:Macarinata schreef op 16 mei 2016 @ 20:26:

Wat betreft de eigenaar, het klopt dat Carlo een enorme lul is. Blijf ver bij hem uit de buurt. Het is niet voor niks dat het zeilweekend waar hij meegaat nog steeds niet vol is. Hij leest je privéberichten, hij zet mensen tegen elkaar op, doet lullig, het is een narcist of een autist of iets er tussenin. En hij heeft een aantal meelopers. Blijf er ver vandaan, val niet bij Carlo op, organiseer veel zelf zodat men het niet kan maken om je te blokken, en dan kun je er een hartstikke leuke tijd hebben.

Goh. Klinkt reuze gezellig...
quote:onipaa schreef op 16 mei 2016 @ 20:28:

[...]

Ik dus :-D Veel internationaal maar leuke activiteiten!Leuk, ga ik eens uitproberen. Heb net een profiel aangemaakt!
quote:sandra1905 schreef op 16 mei 2016 @ 18:26:

[...]

Gesprekken tijdens de uitjes bedoel je?Nee van te voren in die chatgesprekken zelf. Daarom heb ik het na een paar uur gelijk verwijderd.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 16 mei 2016 @ 21:00:

[...]

Nee van te voren in die chatgesprekken zelf. Daarom heb ik het na een paar uur gelijk verwijderd.Ow... Ik ga eens kijken. Wist niet eens dat je daar kunt chatten!
Meetup
Ik denk dat Nijntje zich vergist want je kunt helemaal niet chatten via NMLK...die functie heeft de website niet en zonder foto kun je er niet op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb ook geen goede ervaringen met NMLK. Een of twee activiteiten meegedaan. De mannen die er waren zaten te zeiken over dat de vrouwen daar zaadvragende ogen hadden en er alleen waren om mannen te strikken zodat ze baby's konden baren. Ondertussen zat deze beste man mij te versieren. Voelde me niet op mijn gemak, dat heb ik niet snel. tegenwoordig ontmoet ik nieuwe mensen via vriendinnenonline.nl Fijne aan deze site vind ik dat je een foto moet hebben omdat je anders niet toegelaten wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven