Animal crossing online

23-06-2021 12:47 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren bezig met het spel animal crossing op de nintendo switch, super leuk! Meteen online aangeschaft zonet.. Maar nu kom ik bij dodo airlines omdat ik andere eilanden wil bezoeken en moet ik vrienden uitnodigen (heb ik nog niet) of een dodo code aanvragen zodat ik die aan anderen kan geven. Ik ken niemand die dit spel speelt…

Zijn er hier mensen die het spel ook spelen en misschien vrienden willen worden? Of weet iemand misschien wat ik kan doen. Het lijkt nu wel alsof ik online heb gekocht voor niets :-?

Ik kom er maar niet uit, en het lijkt me nou zo leuk om ook naar andere spelers hun eiland te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nog wel eens een werkende dodo code van deze site af plukken; https://gamewith.net/animal-crossing-ne ... ds/show/21

Ik wil er anders ook wel eentje voor je opzetten, maar dan moet ik wel weer even m’n switch afstoffen. :biggrin: Heb niks bijzonders op m’n eiland, wel alle soorten fruit geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb Animal Crossing en Nintendo Online en ben nog nooit op een ander eiland geweest. Wel zo’n mystery eiland met Nook Miles, blijkbaar mis ik dus iets?
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Er is een topic over animal crossing

entertainment/animal-crossing-new-horiz ... #p31313927

En er is een discord server voor Viva spelers. Ik kan je de link daarvan in Pb sturen als je wil
Ik heb ook Animal Crossing online.
Alle reacties Link kopieren
amby schreef:
23-06-2021 13:15
Ik kon nog wel eens een werkende dodo code van deze site af plukken; https://gamewith.net/animal-crossing-ne ... ds/show/21

Ik wil er anders ook wel eentje voor je opzetten, maar dan moet ik wel weer even m’n switch afstoffen. :biggrin: Heb niks bijzonders op m’n eiland, wel alle soorten fruit geloof ik.
Bedankt voor de link! Ik zal er straks eens naar gaan kijken. Ik heb zelf nog niks aangezien ik net 1 dag speel haha.
Alle reacties Link kopieren
Curley schreef:
23-06-2021 13:20
Oh ik heb Animal Crossing en Nintendo Online en ben nog nooit op een ander eiland geweest. Wel zo’n mystery eiland met Nook Miles, blijkbaar mis ik dus iets?
Doe je dan verder niks online met het spel? Ik weet niet wat je bedoeld met een mystery eiland, vast omdat ik nog maar net ben begonnen… speel je het al lang?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-06-2021 13:22
Er is een topic over animal crossing

entertainment/animal-crossing-new-horiz ... #p31313927

En er is een discord server voor Viva spelers. Ik kan je de link daarvan in Pb sturen als je wil
Dankjewel!! Graag :-)
Alle reacties Link kopieren
Appeltje1982 schreef:
23-06-2021 13:36
Ik heb ook Animal Crossing online.
Leuk! Speel je het al lang? Ik ben nog niet ver… Ben zo benieuwd hoe alles verder gaat haha.
Ik speel het spel elke dag sinds het uitgekomen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel het spel sinds een maand, nog geen vrienden gemaakt, ben niet zo handig dus heb dingen niet zo snel door.. dus traag wat vorderingen betreft.. Mocht laatst naar ander eiland (Harvey) maar snapt niet wat ik precies moest doen en kwam niet verder.. dus maar terug gevlogen..

Voel me soms echt een digibeet
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Appeltje1982 schreef:
23-06-2021 13:42
Ik speel het spel elke dag sinds het uitgekomen is.
Wauw, erg verslavend dus haha! Ik ben ook echt zeer verbaasd. Je komt echt even tot ontspanning tijdens het spel, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
morgana81 schreef:
23-06-2021 13:45
Ik speel het spel sinds een maand, nog geen vrienden gemaakt, ben niet zo handig dus heb dingen niet zo snel door.. dus traag wat vorderingen betreft.. Mocht laatst naar ander eiland (Harvey) maar snapt niet wat ik precies moest doen en kwam niet verder.. dus maar terug gevlogen..

Voel me soms echt een digibeet
Herkenbaar hoor! Ik weet het ook allemaal niet haha. Volgens mij kan vrienden maken en vliegen naar de andere eilanden alleen als je online afgesloten hebt, of heb je dat? Verder google ik veel… begrijp niet lang niet alles van het spel! Ik weet nog maar net hoe ik mijn perziken kan plukken, vissen, onkruid weghalen en in mn tentje kan slapen…. De rest moet nog komen!!
Alle reacties Link kopieren
vlindertje1991 schreef:
23-06-2021 13:39
Doe je dan verder niks online met het spel? Ik weet niet wat je bedoeld met een mystery eiland, vast omdat ik nog maar net ben begonnen… speel je het al lang?
Ik speel het niet zo lang 3 maanden ongeveer, had een Animal Crossing Switch gekregen als kerstcadeau om Zelda te spelen. Vanwege Zelda had ik geen tijd voor het eiland en mijn man vond het wel ontspannend dus heeft hij het eiland overgenomen. Nu speel ik weer als extra bewoner zodat mijn man zijn huis en spullen kan houden. Online heb ik nog niks gedaan met Animal Crossing, hebben we genomen vanwege de NES spellen.

Je kan een ticket kopen voor 2000 Nook Miles bij Resident Services en dan kan je naar een klein eilandje vliegen. Als je nog weinig bewoners hebt dan kan je daar iemand tegen komen en die kan je uitnodigen om op je eiland te komen wonen. Ik weet alleen niet vanaf welk moment dat kan, omdat ik het begin van het spel niet heb gespeeld.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
vlindertje1991 schreef:
23-06-2021 13:49
Wauw, erg verslavend dus haha! Ik ben ook echt zeer verbaasd. Je komt echt even tot ontspanning tijdens het spel, heerlijk.
Ik speel ook iedere dag sinds release. Het is mijn manier van ontspanning. Wel met m’n 3de eiland begonnen. Heerlijk spel
Alle reacties Link kopieren
Heb zonet even uitgevogeld waar ik mijn vriendcode kan vinden. Wie wil mag mij toevoegen: sw-8441-3302-2150

Verwacht nog niet teveel van mij! Het is nog allemaal nieuw he :-D
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-06-2021 14:31
Ik speel ook iedere dag sinds release. Het is mijn manier van ontspanning. Wel met m’n 3de eiland begonnen. Heerlijk spel
Kan je meerdere eilanden bouwen?
Alle reacties Link kopieren
vlindertje1991 schreef:
23-06-2021 14:37
Kan je meerdere eilanden bouwen?
Nee, tenzij je een extra switch met game hebt.
Ik speel het net als Bowgirl sinds de release. Bowgirl is intussel al 3 keer overnieuw begonnen. :facepalm:
We zitten met een groepje op discord, best leuk daar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Datdachtikniet schreef:
23-06-2021 14:42
Nee, tenzij je een extra switch met game hebt.
Ik speel het net als Bowgirl sinds de release. Bowgirl is intussel al 3 keer overnieuw begonnen. :facepalm:
We zitten met een groepje op discord, best leuk daar hoor.
Leuk! Ik moet er echt nog helemaal inkomen. Dus vanaf het begin beginnen… 3 keer overnieuw begonnen al haha. Nouja, zolang je er maar plezier en ontspanning mee hebt!!
Alle reacties Link kopieren
Over fruit gesproken.. Ik heb nog steeds geen peren en sinaasappels. Ik kan ruilen voor appels, perziken en kersen.

En kokosnoten uiteraard. :P
Alle reacties Link kopieren
vlindertje1991 schreef:
23-06-2021 14:44
Leuk! Ik moet er echt nog helemaal inkomen. Dus vanaf het begin beginnen… 3 keer overnieuw begonnen al haha. Nouja, zolang je er maar plezier en ontspanning mee hebt!!
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en ga je je irriteren aan je lay-out en dan begin je opnieuw. Ik ben nu bezig met een Disney thema op m’n eiland. En het wordt echt heel mooi
Alle reacties Link kopieren
Hou je eigenlijk je inventory, shopping catalogus en je geld als je opnieuw begint?

Edit: en museumcollectie? :P
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-06-2021 14:49
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en ga je je irriteren aan je lay-out en dan begin je opnieuw. Ik ben nu bezig met een Disney thema op m’n eiland. En het wordt echt heel mooi
wow wat gaaf! Wist niet eens dat dit ook kon.
Alle reacties Link kopieren
Je kan alleen bezoekers ontvangen als je de gate open zet voor vrienden of met een dodo code toch?
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
23-06-2021 14:47
Over fruit gesproken.. Ik heb nog steeds geen peren en sinaasappels. Ik kan ruilen voor appels, perziken en kersen.

En kokosnoten uiteraard. :P
Ik wist niet dat je fruit kan ruilen, hoe doe je dat precies?

Mijn eiland heeft peren/kersen/kokos
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven