anoniem bellen

13-07-2008 17:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wie heeft hier ervaring met anoniem bellen? Je kunt dan volgens mij #31# voor het nummer doen toch?

Maar hoe zit het dan met het volgende? sommige providers sturen een sms wanneer er een gemiste oproep is, komt het nummer dan wel in te staan?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het *31#
Alle reacties Link kopieren
Nee als het goed is komt het nummer er niet in te staan..

Ik zie wel op mijn telefoon dat ik een oproep heb gemist van nummer onbekend maar ik krijg dan geen sms meer..

Een sms heeft dan ook geen zin omdat je toch niet weet wie je terug moet bellen.. :-]
Alle reacties Link kopieren
mijn vraag is nu natuurlijk...waarom wil je anoniem bellen? hihi



mijn mobiel heeft bij instellingen en dan netwerkdiensten een optie om het nummer te verbergen. een gemiste oproep wordt in een sms ook niet als nummer weergegeven dan
Alle reacties Link kopieren
ik haat onbekende bellers....



ben je soms bang dat die gene niet op neemt als die jouw naam in het scherm ziet
Alle reacties Link kopieren
ik neem niet op als mensen mij anoniem bellen,
Alle reacties Link kopieren
MysticAngel schreef op 13 juli 2008 @ 18:15:

ik neem niet op als mensen mij anoniem bellen,
Ik ook niet.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
anoniem bellen met mobiele telefoon = #31#

met vaste telefoon is het (volgens mij) *31* maar dit laatste weet ik niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem wel op als mensen anoniem bellen.

Mijn vriend belt af en toe vanaf zijn werktelefoon, en dat is altijd een geheim nummer.

Mijn werk heeft ook alleen geheime nummers, en soms belt er een collega om wat te vragen.

Ik zie het punt niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak er ook geen punt van. Ik wil alleen de tel. niet opnemen als ik niet weet wie het is. Heeft ook te maken met het feit dat ik al een tijd anoniem gebeld wordt en er dan niks gezegd wordt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef op 13 juli 2008 @ 18:26:

Ik maak er ook geen punt van. Ik wil alleen de tel. niet opnemen als ik niet weet wie het is. Heeft ook te maken met het feit dat ik al een tijd anoniem gebeld wordt en er dan niks gezegd wordt.
Dit kan te maken hebben met de automatische belmachines van telemarketeers. Ik heb dit ook een tijdje gehad en mijn telefoonprovider zei dat het door die belcomputers daar komt en dat ze er weinig aan kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Dignity dat vind ik een fijne verklaring.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
yep ik heb hetzelfde als dignity. kun je niks aan doen helaas
Alle reacties Link kopieren
dignity schreef op 13 juli 2008 @ 18:28:

[...]





Dit kan te maken hebben met de automatische belmachines van telemarketeers. Ik heb dit ook een tijdje gehad en mijn telefoonprovider zei dat het door die belcomputers daar komt en dat ze er weinig aan kunnen doen.
en bij mij was het een hijger..... dus geen automatische onbekende belmachine
Alle reacties Link kopieren
Disney, dat wil ik dus niet horen he.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet van mensen die hun identiteit geheim willen houden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven