# ~~~ B a r T o o M u c h 1 7 2 ~~~ #

22-12-2008 22:37 702 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!

We hebben hier geen drempel, alleen een matje.

Dag dametjes. Wat een rust hier. De bar lijdt duidelijk onder het rookverbod.

Ik neem een biertje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Rookverbod? Ow ik heb hier nog vrolijk zitten paffen met mijn borrel. Ook nu weer tijd voor een borrel en een piojnstiller. Ben stijf alles doet me zeer dus beetje kort van stof vandaag, gelukkig maandag alles op bordje van arts mikken
Linn

Ik geloof niet dat ik het trek om dat duimen een paar maanden vol te houden tot het echt officiëel is...

Zal ik iets inschenken?
Lekker wat heb je vandaag in de aanbieding
een meter bier en een mojito
Doe het bier maar, voor mojito vind ik het geen weer

Klinkt trouwens goed die school, ik zal af en aan meeduimen.

Ik drink er een mee. Eigenlijk is het meer gluhweinweer, maar dás zoveel werk.
Ik ben benieuwd hoor, deze school stond absoluut niet bovenaan mijn lijstje, maar ze waren erg aardig en hebben weloverwogen geen nee gezegd
Ow da's prettig als ze weloverwogen geen nee zeggen (gosh wat staat het er raar zeg )

Pff vrijdag een crematie waar ik eigenlijk alleen voor mijn ouders naar toe ga. Ben eigenlijk wel verbaasd dat het overlijden van mijn oom mij niks doet, was vroeger mijn favoriete oom. lang verhaal veel gebeurd.
Raar kan dat gaan hè? Heel toevallig had ik het van de week met mijn moeder over contacten binnen de familie die door toestanden nooit meer worden als vroeger. Zij vind dat nog steeds heel erg, maar zegt ook dat er teveel is gebeurd. Voor mij is het een generatie verder, ik vind het niet eens erg. Maar ik was dan ook het middelpunt van het gesodemieter en kan het met die mensen echt nooit meer leuk hebben.

Dat van die school staat er ook welverwogen. We hebben er drie keer gepraat, met vier mensen. Een soort ballotagecommissie.
Fijn toch dat ze het goed overwogen hebben? Altijd prettig zulk goed nieuws. Nu hopen dat ze plek hebben.

Ik duik mijn bed in, ben kapot
Slaap lekker!

Ik moet nog een halve meter
quote:yette schreef op 14 januari 2009 @ 00:09:

Raar kan dat gaan hè? Heel toevallig had ik het van de week met mijn moeder over contacten binnen de familie die door toestanden nooit meer worden als vroeger. Zij vind dat nog steeds heel erg, maar zegt ook dat er teveel is gebeurd. Voor mij is het een generatie verder, ik vind het niet eens erg. Maar ik was dan ook het middelpunt van het gesodemieter en kan het met die mensen echt nooit meer leuk hebben.

Dat van die school staat er ook welverwogen. We hebben er drie keer gepraat, met vier mensen. Een soort ballotagecommissie.

Als het mag neem ik een biertje van je?

Wat toevallig, ik was ook het middelpunt van al het gesodemieter in de familie.(nog steeds trouwens)

Proost
Nacht!

Sjo, leuk 2 nieuwe gezichten!

Welkom, dan maar dames!

Betonnen arena was redelijk rustig maar wel gezellig!

Heb zelfs sjans gehad!
En ik neem een biertje. Heb ik wel verdiend!
Owkee, denk dat iedereen van schrik naar bed heen is gegaan?

ga ik ook maar!

Truste!
Goede morgen en koffie!

Ook zo lekker deprimerend grijs bij jullie als je naar buiten kijkt?
Goedemorgen.

Hier is het niet grijs. BLauwe lucht met witte wolkjes. En heerlijk scooterweer. In een deel van Haarlem is een doorgaande weg afgesloten wegens onderhoud (ofzo), waardoor de andere doorgaande weg waanzinnig druk is. Dat is de weg waaraan de school van oudste ligt. Kon op mijn scootertje mooi de file uitlachen. Hoop dat we niet meer met de bus hoeven, want dat gaat echt uren duren zag ik al.

Overigens was ik ook al het middelpunt van het gesodemieter in de familie. Mss is dat wat ons bindt in de bar?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hoi DarlingNikki, welkom! Ik was gisteren al vertrokken voor ik je zag. Naar hoor, gedoe in de familie. Sta je er alleen in?

Hier is het alweer 14 jaar geleden dat bepaalde mensen zich ineens gingen bemoeien met dingen die ze niks aangingen en daardoor mijn leven flink op zijn kop zetten. De rest van de familie was er ook erg kwaad over en trok partij voor mij. Ik heb die bemoeierds een paar jaar geleden één keer opgezocht, omdat je niet eeuwig kan blijven mokken, maar daar is het bij gebleven. Er was inderdaad teveel gebeurd. Vind het wel heel jammer voor de rest van de familie, die mijn kant koos. Ook zij hebben nog steeds een vertroebeld contact, terwijl ze niet rechtstreeks betrokken waren bij het gesodemieter.
quote:Solomio schreef op 14 januari 2009 @ 10:34:

Overigens was ik ook al het middelpunt van het gesodemieter in de familie. Mss is dat wat ons bindt in de bar?

Dat zal het 'm zijn Mir, hier ook al jaaaaaaaaaaaaaaren gedoe, maar dan met Schoonloeder en Co.

Wat fijn die zon op mijn ramen. Snap ik gelijk weer waarom ik ze eigenlijk zou... hebben.... moeten.... wassen......

Maar doe ik nie, ik ga lekker aan de thee met een koekje erbij
De ramen zijn er hier zo erg aan toe dat zelfs ik me eraan stoor

Ik heb Elfje vandaag op de weg leren fietsen,

reden voor een flatlinertje
Morgen begint mijn rijles weer..... Ben benieuwd, vind het wel weer spannend eigenlijk. Volgende week dan zowat alle dagen les en meteen afrijden op vrijdag. Het moet nu gewoon lukken anders heb ik echt een probleem.

Ben enorm aan het ruimen hierzoot. Dit huis is echt veel te vol!! Die meiden zijn/worden ook al zo groot, die tellen zo ongeveer voor volwassene qua maat en omvang

Daarbij zijn we nogal van het bewaren, nou ja... ik dan

Morgen gaat er zo ongeveer 8m. boeken naar de kringloop. Verder heb ik eerder deze week al een hele batterij LP's gebracht.

Koffie
Goed zeg! Kan je wat van die puinruimmotivatie deze kant opsturen?
Woeha,ha,ha!

Ik ben ook al aan het puinruimen tussen het werken door!

En erger me ook al dood aan de ramen, waar je GROTE VIEZERIK op kan schrijven en kun je nagaan, de zon scheen niet eens vandaag!
Wat een grauwe dag zeg. Brrr.

Koffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven