Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:27:

[...]

Jezus christus, moet ik nou werkelijkheid bij élke gelegenheid jou gaan overtuigen dat ik bang voor jou ben?

Jij weet net zo goed als ik dat niet alleen maar loop te fucken en grapjes te maken en dat ik net zo goed heel serieus kan zijn.

Moet toegeven dat het bang zijn wel minder is geworden. Inderdaad, door toegeven dat ik bang ben voor jou.

Jemig Fleur, ik dacht echt altijd dat jij een geintje maakte. Sorry, vind het echt heel lullig dat ik je dat gevoel heb gegeven. Kut man.

Ik weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Overigens meld ik me als Betweter, ik word er soms zelf ook gek van.
Ik ben de Wannabe. Ik wil graag net zo gevat en leuk verwoordend zijn als sommigen hier, maar ik kan er niet aan tippen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:37:

[...]

Nou, het is meer dat ik nooit weet hoe HPL gaat reageren, vind haar soms net een ongeleid projectiel Dit typende, besef ik dat men dat ook van mij kan vinden.

Overigens discussieer ik nooit

Daarom dacht ik dus ook dat jij er geintjes over maakte Fleur.

Hé, ik baal er echt van.
Ik ben doodsbenauwd Willem een keer in het echt tegen te komen...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 09:43:

[...]

Daarom dacht ik dus ook dat jij er geintjes over maakte Fleur.

Hé, ik baal er echt van.En meen jíj dit nu?
quote:Thila schreef op 17 september 2009 @ 09:43:

Ik ben doodsbenauwd Willem een keer in het echt tegen te komen...Hij weet verdacht veel van vinexwijken, dus die zou ik vanaf nu dan maar mijden.
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:43:

[...]

En meen jíj dit nu?

Ja tuurlijk. Ik mag dan mss onvoorspelbaar zijn, ik zeg nooit iets wat ik niet meen.

Bij een ander had ik mss gezegd 'dat is jouw probleem', bij jou niet.
quote:Thila schreef op 17 september 2009 @ 09:43:

Ik ben doodsbenauwd Willem een keer in het echt tegen te komen...O nee, ik niet. Ik zou juist willen weten of hij in het echt ook zo'n overjarige puber met een midlife crisis is.
(vallen we elkaar nu snikkend in de armen of is dat nog te vroeg? )
Fleurtje en HPL zijn nu eigenlijk wel enorm schattig zo hoor! Als twee grote knuffelberen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 09:45:

(vallen we elkaar nu snikkend in de armen of is dat nog te vroeg? )Bijna HPL, bijna. Nog even wachten. Nog even een uurtje de sentimenten opvoeren

(vallen we elkaar nu snikkend in de armen of is dat nog te vroeg? )

Twee ongeleide projectielen die elkaar gevonden hebben. Dat wordt knallen.

David Dunning
Hahahaa, ja vooral groot Zwiep. Ik dan Volgens mij is Fleur een maatje 36
Het is toch geen bashen als je zegt voor wie je bang bent???

Dat verbaasd me echt dat jullie dat zo zien.

Maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig, that it.
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:46:

Bijna HPL, bijna. Nog even wachten. Nog even een uurtje de sentimenten opvoeren Niet te lang wachten hè, straks is er weer een van jullie out of orbit geschoten.
quote:Solomio schreef op 17 september 2009 @ 09:46:

[...]

Twee ongeleide projectielen die elkaar gevonden hebben. Dat wordt knallen.Nee, dat heft elkaar juist op. Plus en plus wordt min toch?
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:46:

[...]

Bijna HPL, bijna. Nog even wachten. Nog even een uurtje de sentimenten opvoeren *zet de wekker op 10:48*

[...]

Ja tuurlijk. Ik mag dan mss onvoorspelbaar zijn, ik zeg nooit iets wat ik niet meen.

Bij een ander had ik mss gezegd 'dat is jouw probleem', bij jou niet.En bij nooit iets zeggen wat je niet meent, kun je onvoorspelbaar worden/overkomen. Maar alles beter dan dingen zeggen die je niet meent. Daar sta ik helemaal achter. Dus wat is nou eigenlijk mijn probleem???
Zoenen zoenen.
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:37:

[...]

Nou, het is meer dat ik nooit weet hoe HPL gaat reageren, vind haar soms net een ongeleid projectiel Dit typende, besef ik dat men dat ook van mij kan vinden.

Overigens discussieer ik nooit

Ja, dat kan men van jou vinden, er zullen er ongetwijfeld zijn die dat ook werkelijk vinden. Voor mij ben je inmiddels net zo voorspelbaar als dat ik (neem ik aan) ben voor heel veel mensen. Iedereen weet van te voren dat jij in veel gevallen gewoon even een oneliner neerzet waarmee je de hele boel even kernachtig samenvat.

Ik vind het wel eens jammer dat je niet of nauwelijks discussieert omdat je werkelijk zinnige dingen zegt als je er iets meer dan vier woorden aan besteedt.

HPL is behoorlijk bot en direct zo nu en dan. Dat ben jij ook. Ik ben voor jullie allebei niet bang maar misschien is dat omdat ik weet dat er in jullie beiden een heel warm hart klopt. Jullie zijn namelijk allebei ook heel lief en betrokken, ondanks de grote, eigenwijze, botte en onverzettelijke tater zo nu en dan.

Hiero, angsthaas
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 09:47:

[...]

Nee, dat heft elkaar juist op. Plus en plus wordt min toch?Wiskunde niet je sterkste kant?

David Dunning
quote:zusenzo schreef op 17 september 2009 @ 09:47:

Het is toch geen bashen als je zegt voor wie je bang bent???

Maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig, that it.Nee, ok, dat is zo, maar ik heb gezegd dat ik niet zozeer bang ben, als wel allergisch voor. En dan vind ik het dus geen toegevoegde waarde hebben om namen te noemen. Voor die ander niet (en de Betweter zal het sowieso wel beter weten), maar ook voor mezelf niet.
Maar ff serieus Fleur, wat zou dan maken dat ik minder angstaanjagend zou zijn? Kijk, die onvoorspelbaarheid, that's me. Ik reageer meer met hart dan met m'n hersens, al denk ik heus soms nog weleens na voor ik iets verstuur. (ja écht!)

Maar van die bedachtzame reacties als bv KW of Zwiep of zo genuanceerd als Lé zal mij nooit lukken.
quote:Solomio schreef op 17 september 2009 @ 09:43:

Ik ben de Wannabe. Ik wil graag net zo gevat en leuk verwoordend zijn als sommigen hier, maar ik kan er niet aan tippen.Ach welja mens, met je scooter toen in Willems topic, ik heb me slap gelachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven