Bang voor andere forummers?
woensdag 16 september 2009 om 23:08

donderdag 17 september 2009 om 09:29
quote:kopjetheemeteenzoetje schreef op 17 september 2009 @ 09:18:
Bang is niet meteen het woord... ik zou het meer willen omschrijven als: 'pleurishekel aan'.
Gaat dat gepaard met moetende braken en zo als zo'n forummer ergens opdoemt?
Inderdaad een vrij heftige emotie lijkt wel. Of heb je er geen last van?
Bang is niet meteen het woord... ik zou het meer willen omschrijven als: 'pleurishekel aan'.
Gaat dat gepaard met moetende braken en zo als zo'n forummer ergens opdoemt?
Inderdaad een vrij heftige emotie lijkt wel. Of heb je er geen last van?

donderdag 17 september 2009 om 09:29

donderdag 17 september 2009 om 09:30
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:27:
[...]
Jezus christus, moet ik nou werkelijkheid bij élke gelegenheid jou gaan overtuigen dat ik bang voor jou ben?
Jij weet net zo goed als ik dat niet alleen maar loop te fucken en grapjes te maken en dat ik net zo goed heel serieus kan zijn.
Moet toegeven dat het bang zijn wel minder is geworden. Inderdaad, door toegeven dat ik bang ben voor jou.
Serieus Fleur, waar ben je dan bang voor?
Is het werkelijke angst die je voelt in een discussie met HPL dan?
[...]
Jezus christus, moet ik nou werkelijkheid bij élke gelegenheid jou gaan overtuigen dat ik bang voor jou ben?
Jij weet net zo goed als ik dat niet alleen maar loop te fucken en grapjes te maken en dat ik net zo goed heel serieus kan zijn.
Moet toegeven dat het bang zijn wel minder is geworden. Inderdaad, door toegeven dat ik bang ben voor jou.
donderdag 17 september 2009 om 09:31
Beetje irrationeel om bang voor iemand te zijn. Bang is dat je brrrrrr... 'ik ben zo bang' achter je beeldscherm zit. En misschien ook wel te veel eer voor forummers die graag 'angstaanjagend' willen zijn en daar hun portie dagelijkse waardering uit weten te halen.
Pleurishekel aan de forummers die op elk onderwerp te vinden zijn en die met zogenaamde scherpe en o zo 'slimme' (denken ze) opmerkingen een topic of de TO om zeep te helpen. Omdat ze niets anders te doen hebben. In deze: wie de schoen past trekke hem aan.
Pleurishekel aan de forummers die op elk onderwerp te vinden zijn en die met zogenaamde scherpe en o zo 'slimme' (denken ze) opmerkingen een topic of de TO om zeep te helpen. Omdat ze niets anders te doen hebben. In deze: wie de schoen past trekke hem aan.

donderdag 17 september 2009 om 09:31
quote:Zwieber schreef op 17 september 2009 @ 09:29:
[...]
Ja ja...maar wel je huis controleren op gestolen goederen als ik weg ben Ja, sorry, had me laten beïnvloeen door andere forummers. Sallutniemeerdoen.
[...]
Ja ja...maar wel je huis controleren op gestolen goederen als ik weg ben Ja, sorry, had me laten beïnvloeen door andere forummers. Sallutniemeerdoen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 09:34
quote:kopjetheemeteenzoetje schreef op 17 september 2009 @ 09:31:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 september 2009 om 09:34
Ik ben niet bang, soms wel kwaad of ontroerd en nog veel meer emoties maar bang, nee.
Ik vind het wel reuze irritant dat ik verbaal (op het toetsenbord dan) niet een van de sterkere ben, dat terwijl ik irl daar totaal geen moeite mee heb.
En ik vind het ook reuze irritant dat hier forummers toegeven bang te zijn en dan geen namen noemen!
Ik vind het wel reuze irritant dat ik verbaal (op het toetsenbord dan) niet een van de sterkere ben, dat terwijl ik irl daar totaal geen moeite mee heb.
En ik vind het ook reuze irritant dat hier forummers toegeven bang te zijn en dan geen namen noemen!

donderdag 17 september 2009 om 09:37

donderdag 17 september 2009 om 09:37
quote:eleonora schreef op 17 september 2009 @ 09:30:
[...]
Nou, het is meer dat ik nooit weet hoe HPL gaat reageren, vind haar soms net een ongeleid projectiel Dit typende, besef ik dat men dat ook van mij kan vinden.
Overigens discussieer ik nooit
[...]
Nou, het is meer dat ik nooit weet hoe HPL gaat reageren, vind haar soms net een ongeleid projectiel Dit typende, besef ik dat men dat ook van mij kan vinden.
Overigens discussieer ik nooit
donderdag 17 september 2009 om 09:40
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:37:
[...]
Dat herken ik wel, en heb ik idd ook bij jou. Dat zou me mss wel tegenhouden om iemand irl te ontmoeten, want ik ben niet zo heel gek op ongeleide projectielen. Maar op het forum ga ik dan in de negeerstand.
Ik heb liever dat ik niet weet hoe iemand zal reageren, dan dat iemand altijd zo voorspelbaar is.
[...]
Dat herken ik wel, en heb ik idd ook bij jou. Dat zou me mss wel tegenhouden om iemand irl te ontmoeten, want ik ben niet zo heel gek op ongeleide projectielen. Maar op het forum ga ik dan in de negeerstand.
Ik heb liever dat ik niet weet hoe iemand zal reageren, dan dat iemand altijd zo voorspelbaar is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 09:40
Je kunt toch onder de indruk zijn, of een beetje huiverig zijn voor bepaalde forummers ? Bang in de zin van dat je met je handen voor je ogen en een natte zweetplek in je onderbroek met je tenen gaat zitten rammelen op je toetsenbord omdat je niet meer durft te kijken.... dat zal niemand hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 september 2009 om 09:41
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 09:37:
[...]
Ja, idd. Dat heb ik dus bij jou. Ik zit me dan ook oprecht te verbazen dat jij bang bent voor HPL. Dat had ik echt nooit verwacht.
(ik vind het ergens wel schattig )
[...]
Ja, idd. Dat heb ik dus bij jou. Ik zit me dan ook oprecht te verbazen dat jij bang bent voor HPL. Dat had ik echt nooit verwacht.
(ik vind het ergens wel schattig )