Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
gaaaaaaappp

Die forummoeheid is besmettelijk zeg!
Ben net terug van stoffen, soppen, dweilen, bed verschonen en dan nog wat van die dingetjes....... bij een ander welteverstaan

Hier doe ik niks!
Middag!

Hoe ging het Hela? Nog last van de knie?

Yette, is de boel weer een beetje beter?

Leuk, Solomio, de jongste zijn! Fijn dat je het leuk gehad hebt en lekker!
Op mij na is iedereen hier weer kiplekker. Ik ben nog wat slap na een weekeindje kantelende maaginhoud. Gelukkig heb ik de fwatuur dus kon ik net wel eindelijk de weekeindboodschappen doen. Was ik ook even verlost van de herrie van de verbouwing van de buren. Helaas was het uitladen van de boodschappen nogal een onderneming dankzij die egocentrische bouwvakkers. Het was onmogelijk om de vrije parkeervakken te bereiken en op onze eigen plek lag ineens een stapel steigerpalen. Had er vanwege de opkomende misselijkheid door het heen en weer sjouwen met liefde even overheen gekotst, maar daarvoor had ik helaas net iets te weinig gegeten. Nadat ik met veel moeite achteruit weer de straat uitgereden was om ergens anders een plek te zoeken, ontdekte ik dat ze aan de andere kant in een keet zaten te eten. Ik was dus best pissig. Een beetje midden op de straat een vrachtauto neerzetten en dan gaan schaften. Eikels. En nu hebben ze vast besloten dat ik niet leuk ben. Wordt nog leuk als ze binnenkort hier in de tuin moeten zijn.

God, wat ben ik toch een gelukkig mens. Gaat weer nergens over dit
Ik ga lekker een heleboel leuke kinderen van school halen. In elk geval een stuk of vijf. Nummer zes komt zelf thuis.
Ja, Yette, wat heerlijk dat wij haske abnormaal gelukkig zijn!

Ga nog wat doen, iets nuttigs of zo, naar Stadskantoor papieren regelen voor een aantal organisatie's die de boel bureaucratieel op orde willen krijgen....( weet niet of dat woord bestaat, maar vond het wel leuk klinken.... )
Upperdepup met een flink glas port
Naaf!

Ben op de bank in slaap gevallen. Niet handig, ik moet nog zo veel doen en heb totaal zo geen energie meer om iets te doen. Maar morgen wel die verrekte afspraak. Zucht.
Blijkbaar had je het wel ff nodig Bloe
Vanmiddag heb ik gewoon bijna 3 uur in bed geslapen. Te erg!

Dochter 3 komt net benee. Ze moest ff de telefoon checken.... Of de kleuren van Twister er wel mee klopten???????

Ach ja, koorts doet rare dingen met een mensch
Nog een wijntje dan maar?
Oh jee, Hela! Die is echt van slag
Jullie nemen die besmettelijke forummoeheid wel heul letterlijk zeg
Ben echt bekaf en voer niets uit! Ga zo lekker naast mijn cadeautje kruipen. Haar vader slaapt in een ander bed. Ik geloof op zolder ergens

Wel zo rustig btw.
Voel jij je al wat beterder, Yetteke?
Ja hoor, moet het alleen niet te laat maken vanavond.
Om tien uur naar bed zou wel slim zijn geweest
Maar nee, ik moet nog wachten tot ik een heel glas wijn leeg heb. En dat gaat me toch langzaam.
Trustennnnn
Slaap lekker! En sterkte met je meis!
Nog maar ff een nachtmutsje en dan douchen. Misschien dat ik nog een lumineus idee krijg of zo. Ik zie het ff helemaal niet meer zitten en voel me even verrekte alleen. Blègh, blàgh, baal enorm van mezelf! :puke:
Truste Hela en sterkte!
He, dat voelt lekker Yette, ben nu niet meer zo alleen.

Bij jou alles een beetje onder controle?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven