Bar Too Much * 189 *
maandag 17 januari 2011 om 14:07
maandag 17 januari 2011 om 16:14
Jammer ja. Gelukkig bood msn uitkomst. Daar kan ik precies zien wie er nog wakker is en ff vragen of ik nog kan bellen. Soms wel lastig dat tijdsverschil, de beste tijd om iemand te bellen, is hier spitsuur, om 20.20 Nederlandse tijd vertrek ik om kinderen uit school te halen, waarmee ik om 21.30 thuiskom.
donderdag 20 januari 2011 om 01:40
Nacht!
Ga zo slapen, maar wilde eigenlijk even gedag zeggen...
Jo, niets te melden betekent toch niet dat je niet leeft he?
Ik heb te melden dat ik een goed functiioneringsgesprek heb gehad op het werk met goede toekomstperspectieven!
En de operatie bij zoontje is geslaagd, we zijn weer thuis en gaan voor voorspoedig herstel! Jeugdzorg komt volgende week voor dochter op sivite, dus hier gaat het even lekker ( en dat had ik verdomme wel nodig! )!!
Truste lieverds,
Ga zo slapen, maar wilde eigenlijk even gedag zeggen...
Jo, niets te melden betekent toch niet dat je niet leeft he?
Ik heb te melden dat ik een goed functiioneringsgesprek heb gehad op het werk met goede toekomstperspectieven!
En de operatie bij zoontje is geslaagd, we zijn weer thuis en gaan voor voorspoedig herstel! Jeugdzorg komt volgende week voor dochter op sivite, dus hier gaat het even lekker ( en dat had ik verdomme wel nodig! )!!
Truste lieverds,
donderdag 20 januari 2011 om 11:00
Goedemorgen Barrers! (en hooi meelezerts, jullie horen er ook bij whore)
Hip, of dat nou leuk is, ik hoop voor jou en je dochter dat het positief uitpakt...
Ben echt griepie geweest en blaf nog steeds als ene zeehond. Mss heb ik wel tbc ofzo
Lachen, lachen, altijd blijven lachen, pffffffffffffff
Hip, of dat nou leuk is, ik hoop voor jou en je dochter dat het positief uitpakt...
Ben echt griepie geweest en blaf nog steeds als ene zeehond. Mss heb ik wel tbc ofzo
Lachen, lachen, altijd blijven lachen, pffffffffffffff
anoniem_111379 wijzigde dit bericht op 20-01-2011 11:03
Reden: dom foutje
Reden: dom foutje
% gewijzigd