!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen hiero!

Wiesje, lieve Wiesje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Dat je maar jong van lijf en leden en zeer zeker van geest mag blijven!

Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!
Een goedige morgen!

Veldboeketje voor de jarige Wies

Ik doe ze maar eens met veld en al, dan houden ze langer
Dag lieve vriendinnen, heel hartelijk bedankt voor al jullie kadootjes en bloemen en wensen, ik ben er helemaal beduusd van.

En Jootje was hier vanmiddag heel gezellig met Joman en een telefoon verrassing uit verweggistan....Yetje, wat heerlijk was het om je sten te horen, ik zag tegen mijn verjaardag op, maar het was, mede dank zij jullie een knotsfijne, gezellige dag!!!!!!!!!

En nu lekker hier nog een drankje toe......

Ik bedacht opeens, dat wij aan een paar glazen niet genoeg hebben, dus heb ik de flessen er ook maar bij gepakt.......
Wies, was heel gezellig bij je!

Zit m'n bedtijd weer eens uit te stellen..............
Wiesje, ben blij dat je een fijne dag hebt gehad! Fijn he, Yetteke aan de lijn te hebben!

Kan haast niet wachten tot die lieve truttekop weer terug is, gaan weweer gauw mieteren! En !!!
Ja Bloem, goed idee van dat mieteren!

Hoest met u?
Met mij is het zo-zo.

Met dochter is het half-half goed gegaan dit weekend, heb me laten vertellen dat de verwachtingen niet zo hoog aangespannen moet hebben... Dussss... En uitkering loopt niet, dus zwarte zaad zit niet echt lekker...

Verder heb ik eigenlijk best wel een lekker gevoel... Lekker dubbel he?

En met jou alles onder controle?

Lijkt me heerlijk elkaar weer eens te zien!
Ha meiskes

Door omstandigheden mis ik nogal wat hierzoot in de bar.

Das jammer maar het allerallerjammerste is, dat ik Wiesje dr verjaardag vergeten ben :(

Alsnog wat kadootjes van mij Wies, ben je ff lekker bezig

Ow en de bar is trouwens volllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll......
JOOOOOOOOOOPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE

Wat een leuke kadootjes.....precies alles, wat ik wilde hebben..... Jij lijkt Jootje wel, die zoekt ook altijd dingen, waar ze mij heeeeeel blij mee maakt!!!!!!!

Lieve, lieve Jooppje, ik hoop, dat de omstandigheid, waarover jij het hebt, binnenkort wel weer een blij iemand van jou maakt.

Hou je haaks meissie......... dikke, dikke kus
Jopio

Mijn wasmachine is weer gerepareerd. Kan gelukkig weer wassen. Ik kan zonder veel dingen maar dus niet zonder wasmachine. Zit hier helemaal blij te wezen met een draaiende masjien
Naaaaajaaaa, gekke Jootje, dan had jij toch hier je was er in kunnen knikkeren?????

Maar je hebt gisteren niks gezegd, raar mens.....

Volgens mij denk jij dan weer, dat je zoiets niet moet zeggen op een verjaardag, want zo ben jij,,,,,, kwibus,,,,,,

Maar misschien hou ik daarom wel zoveel van je

En nu ga ik lekker op tijd naar mijn bed en ik drink niet eens hier meer een portje voor het slapen gaan, want ik ben haske moe....... trusten,, iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven