*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Nou, even dan ... ben toch maar in bed gaan liggen.
Heb al naar je gezwaaid daar.
Mogge Nachtbroakerts!

Rouge, even een voor jou! Is toch even anders dan je dacht, een babytje krijgen en het huilen he? Is ook best wel vermoeiend allemaal. En als je er even over wilt spuien, kom maar op, mag best!

Ga me zo eens in de kleren hijsen en aan de slag, moet nog een hoop doen.... Fijne dag allemaal lieverds!
Ha die Bloem! Ik moet ook vanalles, maar eerst nog ff omdraaien.
Tja en dan is het over een kleine 12 uur zover, begint er een nieuw jaar. Er veranderd eigenlijk niets dan de telling van het jaar, we gaan van 2011 naar 2012.

Toch wil ik jullie allen van Bar too Much, of je hier nu vaak was of niet, een warm, liefde-, gloed- en inspiratievol nieuw jaar wensen!

Dat 2012 datgene mag brengen waar je van droomt, gerealiseerd wil zien, wat je ook van plan bent! Een hele dikke knuffel, dikke zoen, FPWtje....
Iedereen alvast een smakelijke avond en een gezond en gelukkig 2012 gewenst!
Iedereen alvast een gezond en voorspoedig 2012 gewenst!

Proost Jootje. Heb je nog plannen voor vanavond?
Proost Yetje! We zijn gewoon thuis. Dochter en vriendje zijn er ook dus dat wordt best gezellig.

En jij?
Ik ben ook gewoon thuis, met ons zessen - althans, tussen het heen en weer geloop door. Op dit moment zijn er een paar kinderen hiernaast. Zometeen even eten (ik mocht eindelijk koken, was de keuken uitgejaagd door De Vader) en dan zullen we wel weer heen en weer gaan lopen tussen Fantastico en hier.
Gezellig. Veel plezier vanavond!
Zo, het eten zit erin. Plezier gaat wel lukken! Gewoon rustig aan met bollen, flappen, film en geïmporteerde cream soda voor wie geen alcohol drinkt.

Lieve barrers, ik wil jullie allemaal met dit ontbijtje een heel fijn, gezond en liefdevol jaar toewensen......

Voor iedereen en een
Wat heerlijk Wies

Ik heb net even snel een kop koffie gezet en ben er weer mee in bed gekropen. Brrr.
Wies, dank voor het lekkere ontbijt! Je houdt de traditie in ere?

Ik ga zo de Kerstboom aftuigen.... Rustig hier, alle tijd van de wereld....
Lekker ontbijtje Wies!

Hoi meisjes! Alle feestelijkheden een beetje goed doorstaan?
Ik geloof dat ik een jetlag heb van al het gefeest van de afgelopen week. Als ik al voor 2 uur slaap, wordt ik tussen 2 en 3 wakker en dan duurt het wel een paar uur voor ik weer moe ben. Vervolgens lig ik dan tot een uur of 11 in coma.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 01 januari 2012 @ 11:59:

Wies, dank voor het lekkere ontbijt! Je houdt de traditie in ere?

Ik ga zo de Kerstboom aftuigen.... Rustig hier, alle tijd van de wereld....

Hippie, dat is een fijne gedacht, ik ga dat weer proberen ieder week-end.

Ik was er eerlijk gezegd mee gestopt, omdat die stommeontbijttafel er soms nog stond de volgende middag

Maar dit jaar probeer ik weer om de week-ends goed te beginnen.

Yetje, easy meis, bij jou komt de jetlag gewoon na een half jaar....

Issie vast over een week wel weer over

Jootje, wat was dat weer fijn, dat jullie er waren...
Oooh, wat zit ik lekker te niksnutten vandaag
Doe je goed, Yet
Yep, ik heb talent.
Morning! Koffie, stokbroodje ligt in deoven, plannen rondom de Kerstboom hadden vertraging opgelopen, vandaag gaat de boel in de herkansing.
Dames, voordat ik te laat ben, we zijn alweer in 2012, dus voor jullie een heel fijn, gezond, leuk, gezellig 2012!

Hier gaat het wat beter dan de vorige post. Zoontje is rustiger, darmkrampjes nemen af, ik ben ook rustiger. En.. hij doet pogingen om te glimlachen! Joehoe!
Jij ook een geweldig 2012 Rouge!

Fijn dat je zoon zich wat beter voelt! Weet nog goed hoe radeloos je kan zijn als zo'n kleintje pijn heeft en je kan er niet zoveel aan doen.
Fijn dat het beter gaat Rouge. Jij ook een goed 2012 toegewenst met man en zoontje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven