* * * Bar Too Much 195 * * *
woensdag 18 april 2012 om 16:05
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Welkom!!!
Welkom!!!
zaterdag 12 mei 2012 om 11:13
zaterdag 12 mei 2012 om 11:27
quote:yette schreef op 12 mei 2012 @ 11:13:
Ik heb diepe bewondering voor je, Wies, heb ooit de broodjes helpen uitdelen bij 'Het Langste Ontbijt van Nederland', was een hele onderneming. Zonder jouw inspanning van vandaag, zou ik daar trouwens waarschijnlijk nooit meer aan hebben gedacht. Waar je al niet in terecht komt.
Ik heb diepe bewondering voor je, Wies, heb ooit de broodjes helpen uitdelen bij 'Het Langste Ontbijt van Nederland', was een hele onderneming. Zonder jouw inspanning van vandaag, zou ik daar trouwens waarschijnlijk nooit meer aan hebben gedacht. Waar je al niet in terecht komt.
zaterdag 12 mei 2012 om 11:57
Bijna middag!
Pfff, vis ik zekers achter het net, met dat lekkere, lange ontbijt van je Wies?
Yette, hoe is het met Fantastico?
Hier knipoogt de zon heel lief naar me, denk dat ik het park eens onveilig ga maken met mijn aanwezigheid.
Eerst de douche maar eens een hete straal laten produceren, na mijn "date" van gisteren doet die ut weer naar behoren, blij mee, kouwe straal is funest met een zere rug, grijns...
Fijne dag allen!
Pfff, vis ik zekers achter het net, met dat lekkere, lange ontbijt van je Wies?
Yette, hoe is het met Fantastico?
Hier knipoogt de zon heel lief naar me, denk dat ik het park eens onveilig ga maken met mijn aanwezigheid.
Eerst de douche maar eens een hete straal laten produceren, na mijn "date" van gisteren doet die ut weer naar behoren, blij mee, kouwe straal is funest met een zere rug, grijns...
Fijne dag allen!
zondag 13 mei 2012 om 10:53
zondag 13 mei 2012 om 12:01
Goede middag!
Wies, ziet er weer heerlijk uit, heb helaas al ontbijtje gehad, cadeautje ookvan zoontje, ee soort pressepapier (?) een beschilderde steen met gouden glitters, omwikkeld met een tekening over Aliëns , met een mooi gedichtje erbij... Mijn dag is goed begonnen!
Fijne dag allemaal!Dat jullie lekker verwend mogen worden...
Wies, ziet er weer heerlijk uit, heb helaas al ontbijtje gehad, cadeautje ookvan zoontje, ee soort pressepapier (?) een beschilderde steen met gouden glitters, omwikkeld met een tekening over Aliëns , met een mooi gedichtje erbij... Mijn dag is goed begonnen!
Fijne dag allemaal!Dat jullie lekker verwend mogen worden...
maandag 14 mei 2012 om 09:40
maandag 14 mei 2012 om 16:51
Ha Jo, gefeliciteerd met Saar. Wordt echt een oude dame nu hè?
Jongste hier is panisch voor honden, maar hij zou toch ook best wel een hond willen. Raar kind.
Ik ga es kijken of we in de zomervakantie mss een oppashond(je) kunnen krijgen.
Jongste hier is panisch voor honden, maar hij zou toch ook best wel een hond willen. Raar kind.
Ik ga es kijken of we in de zomervakantie mss een oppashond(je) kunnen krijgen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar