K. blijft wel dapper in z'n korte broek rondlopen. Dat vind ik toch karakter tonen
Hele morgen al gekrijs van de buurkinderen. Pfff wat een herrie. Kan me niet herinneren dat die van mij zoveel gilden. Of ik word gewoon oud dat kan natuurlijk ook.
Korte broek omgeruild voor lange. Het is maar 13 graden hier
Maar ik zal ophouden met mijn gezeur over het weer en de kattenbakken gaan schoonmaken (jaja, ik weet het....iets met een deksel, duurder grit en eigenwijs zijn )
Ben je mal Jo, jij vind het haske gezellig om voor die beessies in de weer te zijn, zonder duur grit, helemaal niet eigenwijs, gewoon je eigen mening,.....is niks mis mee hoor! Bij mijn buren hebben ze vandaag een feest, tjongejonge, ik blijf lekker thuis, misschien doe ik straks zelfs nog even de verwarming aan, brrr...
Ooooo Jootje, ik heb zin in mooi weer, zodat wij lekker op terras kunnen smikkelen, hihihi, ik mis Yetje ook, ik hoop, dat Miniman niet toch kinkhoest heeft ontwikkeld
Hoi! Ik ben er wel af en toe, maar heb het erg druk. Vandaag Minimans feestje, dat olv De Vader de hele dag op pad is geweest. Leek voor mij een rustige dag te worden, maar het was hier ineens een zoete inval - stel meiden dook mijn vanmorgen nog schone keuken in en boven 'hingen' jongens. Erg gezellig, maar dus alles behalve rustig.
Verder gaat het niet zo goed met De Zoon. Hij heeft sinds een paar dagen heftigere aanvallen met wiebelen, grommen en kwijl en ik vrees bewustzijnsverlies. Vandaag een stuk of acht. Daarna heb ik maar gecoupeerd met valium.
Wat verschrikkelijk balen dat het nu met De Zoon weer niet goed gaat. Je krijgt toch hoop als de aanvallen 3 weken wegblijven. Yet, weet niet zo goed wat te zeggen, maar je krijgt een dikke knuffel uit de verte