*** Bar Too Much**** 196 ***

19-05-2012 10:45 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lapjespoes is al sinds gister met een sliertje aan het spelen wat op het cadeaupapier van Mir zat. Dolle pret
Goedemorgen.

Fijn dat Lapje ook plezier heeft van mijn cadeautje.

Ik heb zowaar tot 8 uur geslapen.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat is mooi. Je lichaam begint eraan te wennen dat je een niet-roker bent tegenwoordig.

Man is hardlopen en ik zou eigenlijk hard moeten stofzuigen, maar heb geen zin.

Kop koffie nog maar dan.
Goedemorgen.
Goedemorgen
goede morgen
Is het jullie ook al zo gezellig buiten?
Vreselijk is het.....
K. blijft wel dapper in z'n korte broek rondlopen. Dat vind ik toch karakter tonen

Hele morgen al gekrijs van de buurkinderen. Pfff wat een herrie. Kan me niet herinneren dat die van mij zoveel gilden. Of ik word gewoon oud dat kan natuurlijk ook.
Ik vind kindergeluiden nooit zo erg

En over het weer wil ik niet eens praten......:)
Ik ook niet........
Hier zijn de gordijnen nog dicht, dus geen idee wat voor weer het is.

Jo, kinderen gillen echt veel meer tegenwoordig, jij bent echt niet oud.

Joman spoort niet hoor, korte broek.
Hij is ook nog niet naar buiten geweest denk dat hij zich dan wel gaat omkleden.

Ik ga eens onder de douche. Tot later!
Ja, ik ga ook douchen. En daarna aankleden. En dan kunnen de gordijnen open, maar of ik daar blij van word?????????????
Hij heeft de moed ook maar opgegeven

Korte broek omgeruild voor lange. Het is maar 13 graden hier

Maar ik zal ophouden met mijn gezeur over het weer en de kattenbakken gaan schoonmaken (jaja, ik weet het....iets met een deksel, duurder grit en eigenwijs zijn )
Ben je mal Jo, jij vind het haske gezellig om voor die beessies in de weer te zijn, zonder duur grit, helemaal niet eigenwijs, gewoon je eigen mening,.....is niks mis mee hoor! Bij mijn buren hebben ze vandaag een feest, tjongejonge, ik blijf lekker thuis, misschien doe ik straks zelfs nog even de verwarming aan, brrr...
Was ook maar een grapje hoor Wies.

Geen weer vandaag om op het terras te lunchen he? We stellen mijn cadeautje net zo lang uit tot het wel kan.
Ik mis Yette al een paar dagen.......
Ooooo Jootje, ik heb zin in mooi weer, zodat wij lekker op terras kunnen smikkelen, hihihi, ik mis Yetje ook, ik hoop, dat Miniman niet toch kinkhoest heeft ontwikkeld
Dinsdag wordt het mooi weer meisjes, kunnen jullie mooi Wies' cadeautje gaan gebruiken.
Hoi! Ik ben er wel af en toe, maar heb het erg druk. Vandaag Minimans feestje, dat olv De Vader de hele dag op pad is geweest. Leek voor mij een rustige dag te worden, maar het was hier ineens een zoete inval - stel meiden dook mijn vanmorgen nog schone keuken in en boven 'hingen' jongens. Erg gezellig, maar dus alles behalve rustig.

Verder gaat het niet zo goed met De Zoon. Hij heeft sinds een paar dagen heftigere aanvallen met wiebelen, grommen en kwijl en ik vrees bewustzijnsverlies. Vandaag een stuk of acht. Daarna heb ik maar gecoupeerd met valium.
Wat verschrikkelijk balen dat het nu met De Zoon weer niet goed gaat. Je krijgt toch hoop als de aanvallen 3 weken wegblijven. Yet, weet niet zo goed wat te zeggen, maar je krijgt een dikke knuffel uit de verte
Yette
Mogge, en begin gelijk maar even met een dikke knuf voor Yette.. dikke shitzooi... Yette, heb je een beetje hulp in huis?

Lijkt me dat je vandaag of morgen als het niet eergisteren was dat je.. nou ja.. je snapt me wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven