Bar Too Much *****198*****
donderdag 2 augustus 2012 om 22:39
Er begint me iets te dagen.. volgens mij kennen Solomio en ik elkaar ook van een aantal jaar terug..
Hij had 39 graden koorts, ontstoken oogjes en was heeel zielig inderdaad.. Hij heeft bijna de hele dag geslapen, wel goed gedronken en gegeten, en is nu ook in dromenland. Verwacht hem, morgenochtend vroeg ergens.. Wel fris en fruitig, want vanmiddag ging het alweer beter met hem..
Hij had 39 graden koorts, ontstoken oogjes en was heeel zielig inderdaad.. Hij heeft bijna de hele dag geslapen, wel goed gedronken en gegeten, en is nu ook in dromenland. Verwacht hem, morgenochtend vroeg ergens.. Wel fris en fruitig, want vanmiddag ging het alweer beter met hem..
donderdag 2 augustus 2012 om 22:49
Koorts was inderdaad als gezakt naar 38. Wel gebeld met huisarts, maar krijg nog niets. Ontstoken oogjes zwakten vanavond ook al af. Hij wilde om 19.00 zijn fles niet, toen werd hij om 20.00 wakker, dus weer geprobeerd, hij moest lachen naar zijn fles en toen zag ik al dat de ontstoken ogen al minder waren.
Grappig om te zien. Hij lacht naar dingen en onze kat.
Hai Yette!
Grappig om te zien. Hij lacht naar dingen en onze kat.
Hai Yette!
donderdag 2 augustus 2012 om 22:56
donderdag 2 augustus 2012 om 22:56
quote:rouge1234 schreef op 02 augustus 2012 @ 22:54:
Nee nog niet... Ik heb een zoon die tijgert, kruipt en gaat staan en in dat zand lijkt me dat geen goed plan! En als hij te lang in de buggy zit, gaat ie protesteren, op schoot is ook niet zijn ding.. Dus dat is heel jammer...Ik heb geen zoon meer die kruipt dus dat is voor mij geen excuus. Zoon zit er zelf juist regelmatig geloof ik
Nee nog niet... Ik heb een zoon die tijgert, kruipt en gaat staan en in dat zand lijkt me dat geen goed plan! En als hij te lang in de buggy zit, gaat ie protesteren, op schoot is ook niet zijn ding.. Dus dat is heel jammer...Ik heb geen zoon meer die kruipt dus dat is voor mij geen excuus. Zoon zit er zelf juist regelmatig geloof ik
donderdag 2 augustus 2012 om 23:00