****Bar Too Much 208****
maandag 29 september 2014 om 10:07
dinsdag 30 september 2014 om 08:49
Welnee Joopp, ik heb nog lang de verwarming niet aan. Maar een paar weken geleden kwam het meneertje de ketel nakijken, gewoon de jaarlijkse nakijkbeurt zeg maar, en toen constateerde hij dat er van alles vervangen moest worden. En dat komt hij vandaag doen.
En we hebben nog gewoon warm water, dus zo heel erg kapot is die ketel nou ook weer niet.
En we hebben nog gewoon warm water, dus zo heel erg kapot is die ketel nou ook weer niet.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 1 oktober 2014 om 12:39
quote:yette schreef op 01 oktober 2014 @ 10:26:
Heb je daar een recept van, Mir?
Men neme een organisatorisch talent, in mijn geval een buurvrouw. Je legt je erbij neer dat je het niet in je eentje kunt, daarvoor had ik even een diagnose nodig.
En dan accepteer je de hulp van het organisatorisch talent en ga je aan de slag.
Het is eigenlijk zo simpel.
Heb je daar een recept van, Mir?
Men neme een organisatorisch talent, in mijn geval een buurvrouw. Je legt je erbij neer dat je het niet in je eentje kunt, daarvoor had ik even een diagnose nodig.
En dan accepteer je de hulp van het organisatorisch talent en ga je aan de slag.
Het is eigenlijk zo simpel.
woensdag 1 oktober 2014 om 13:27
Voordeel is wel dat ik nogal veel buurvrouwen heb, dus naast een organisatorisch talent heb ik ook nog een beste vriendin, een kaartbuurvrouw (twee zelfs), een uit-eten-buurvrouw en als ik zou willen vast ook nog wel een wijndrink-buurvrouw.
donderdag 2 oktober 2014 om 08:57
Goedemorgen.
Vandaag met twee buurvrouwen de maaltijd van morgenavond voorbereiden: we gaan hutspot maken voor ongeveer 20 mensen. Hutspot, omdat het morgen 3 oktober is, Leidens ontzet, daar hoort hutspot bij, en wij hebben alle drie iets met Leiden. Beetje vergezocht, maar ja, je moet wat als je trek hebt in hutspot.
Vandaag met twee buurvrouwen de maaltijd van morgenavond voorbereiden: we gaan hutspot maken voor ongeveer 20 mensen. Hutspot, omdat het morgen 3 oktober is, Leidens ontzet, daar hoort hutspot bij, en wij hebben alle drie iets met Leiden. Beetje vergezocht, maar ja, je moet wat als je trek hebt in hutspot.
donderdag 2 oktober 2014 om 09:20
Gezellig Mir!!
Ik heb alleen en ikdoemethaarboodschappenbuurvrouw.
Jaja, deze dame is af en toe een mantelzorgster
Gister met Jo maar weer eens een pizza gegeten en natuurlijk gekanteld
Zometeen bij een verdere buuf aan de koffie en dan met dochter 1, eerste in rij naarrrrrrrrrrrr......................................jawellllllllllllllll................IKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Ik heb alleen en ikdoemethaarboodschappenbuurvrouw.
Jaja, deze dame is af en toe een mantelzorgster
Gister met Jo maar weer eens een pizza gegeten en natuurlijk gekanteld
Zometeen bij een verdere buuf aan de koffie en dan met dochter 1, eerste in rij naarrrrrrrrrrrr......................................jawellllllllllllllll................IKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
donderdag 2 oktober 2014 om 10:23
Ikea, ook leuk.
Ik heb ook nog een buurvrouw waar ik voor mantelzorg en ook, niet onbelangrijk, een paar buurvrouwen waar ik een hekel aan heb. Het hele leven onder handbereik.
Je mag morgen ook best hutspot komen eten hoor Jo. Kun je dan gelijk mijn kind even meenemen naar hier? Scheelt mij weer een heen-en-weertje.
Ik heb ook nog een buurvrouw waar ik voor mantelzorg en ook, niet onbelangrijk, een paar buurvrouwen waar ik een hekel aan heb. Het hele leven onder handbereik.
Je mag morgen ook best hutspot komen eten hoor Jo. Kun je dan gelijk mijn kind even meenemen naar hier? Scheelt mij weer een heen-en-weertje.
zondag 5 oktober 2014 om 11:28
maandag 6 oktober 2014 om 15:59
En morgen de eerste herfststorm van dit jaar: http://www.nu.nl/binnenla ... ans-zware-windstoten.html
Ik ga maar weer eens naar Ikea denk ik.
Ik ga maar weer eens naar Ikea denk ik.