***Bar Too Much 215***
maandag 26 februari 2018 om 15:18
Ik ben sinds zaterdagochtend niet meer buiten geweest.
Dat wilde ik eigenlijk volhouden totdat de kou weg is, maar helaas heb ik morgen een afspraak buiten de deur. Buiten de stad zelfs.
Tenzij het gaat sneeuwen, dan kan ik met goed fatsoen wel afzeggen.
Dat wilde ik eigenlijk volhouden totdat de kou weg is, maar helaas heb ik morgen een afspraak buiten de deur. Buiten de stad zelfs.
Tenzij het gaat sneeuwen, dan kan ik met goed fatsoen wel afzeggen.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 februari 2018 om 15:46
maandag 26 februari 2018 om 17:44
O godt, ik zou allang voorbij de 'neigingen' zijn, vrees ik. Daar kan ik zo slecht tegen. Sterkte.jooppie schreef: ↑26-02-2018 15:46Klopt Jo dat finnik ook hoor.
Had ik al verteld dat beide buuurmannen een nieuwe keuken aant plaatsen zijn compleet met verplaatsing en verbouwing ervan?
En dat dat inmiddels al heeeeel lang duurt. En dat ik een zeeeeeer tolerant mens ben maar nu onderhand moordneigingen krijg![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 februari 2018 om 17:44
maandag 26 februari 2018 om 17:52
Oh echt
Hoest Roosje? Is het in België ook zo koud?
maandag 26 februari 2018 om 18:01
Hopelijk krijg je straks wel lekker eten uit die keuken ter compensatie.jooppie schreef: ↑26-02-2018 15:46Klopt Jo dat finnik ook hoor.
Had ik al verteld dat beide buuurmannen een nieuwe keuken aant plaatsen zijn compleet met verplaatsing en verbouwing ervan?
En dat dat inmiddels al heeeeel lang duurt. En dat ik een zeeeeeer tolerant mens ben maar nu onderhand moordneigingen krijg![]()
maandag 26 februari 2018 om 18:06