Bash hier elkaars avatar
donderdag 6 augustus 2020 om 21:15
Omdat het soms even gezegd moet worden
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
donderdag 6 augustus 2020 om 21:41
Mijn haar was al aan de beurt. Murmur is een nerd met dat brilletje.....
brillenjood
Scheldwoord waarvan de oorsprong niet helemaal bekend is. Wel zijn er een paar theorieën. Een daarvan luidt als volgt:
“Joden mochten vroeger allerlei beroepen niet uitoefenen. Maar ze mochten bijvoorbeeld wel sinaasappels, groente of brillen verkopen. Men sprak in dit verband van de sinaasappeljood, de groentejood en de brillenjood. Brillenjood was dus oorspronkelijk geen scheldwoord, maar betekende simpelweg: (Joodse) verkoper van brillen
brillenjood
Scheldwoord waarvan de oorsprong niet helemaal bekend is. Wel zijn er een paar theorieën. Een daarvan luidt als volgt:
“Joden mochten vroeger allerlei beroepen niet uitoefenen. Maar ze mochten bijvoorbeeld wel sinaasappels, groente of brillen verkopen. Men sprak in dit verband van de sinaasappeljood, de groentejood en de brillenjood. Brillenjood was dus oorspronkelijk geen scheldwoord, maar betekende simpelweg: (Joodse) verkoper van brillen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 6 augustus 2020 om 21:41
Ziet er zo onschuldig uit maar o wee als ze haar scheur opentrekt.viva-amber schreef: ↑06-08-2020 21:41Mijn haar was al aan de beurt. Murmur is een nerd met dat brilletje.....
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
donderdag 6 augustus 2020 om 21:43
als jij je ogen nog verder spert vallen ze uit hun kassenviva-amber schreef: ↑06-08-2020 21:41Mijn haar was al aan de beurt. Murmur is een nerd met dat brilletje.....
brillenjood
donderdag 6 augustus 2020 om 21:45
donderdag 6 augustus 2020 om 21:48
Maar... Maar.... Er zitten planken IN de kast, en kijk eens naar de hoeveelheid ramen!
Tsk, wat weet zo'n neppe gladjakker er nou van!
donderdag 6 augustus 2020 om 21:49
donderdag 6 augustus 2020 om 21:52