Beeld/plaatje in jouw hoofd over mede-forummers?

zondag 27 oktober 2019 om 14:56
Ik bedacht me ineens........zoveel mede-forummers, een heel aantal al zo lang meeschrijvend, enkelen pas sinds kort onderdeel van het forum-team.
Bij sommige mensen heb ik een bepaald beeld (uiterlijke verschijning dus), geheel ontstaan en gefantaseerd op basis van nickname, avatar en posts. Kennen doe ik ze echter niet in real-life.
Geen idee dus of mijn beeld en idee (een beetje) klopt.
Ik vis absoluut niet naar foto’s, anonimiteit is een groot goed in mijn ogen. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat bij jullie is. En of jullie wat durven schrijven over jullie beeldvorming.
———————————————
BELANGRIJK:
Met het oog op respectvolle communicatie het verzoek enkel te schrijven over forummers welke zelf ook deelnemen aan dit topic.
Bij sommige mensen heb ik een bepaald beeld (uiterlijke verschijning dus), geheel ontstaan en gefantaseerd op basis van nickname, avatar en posts. Kennen doe ik ze echter niet in real-life.
Geen idee dus of mijn beeld en idee (een beetje) klopt.
Ik vis absoluut niet naar foto’s, anonimiteit is een groot goed in mijn ogen. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat bij jullie is. En of jullie wat durven schrijven over jullie beeldvorming.
———————————————
BELANGRIJK:
Met het oog op respectvolle communicatie het verzoek enkel te schrijven over forummers welke zelf ook deelnemen aan dit topic.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 18:02
16.36% gewijzigd

zaterdag 2 november 2019 om 21:00
Wat een gezeur weer.Cateautje schreef: ↑31-10-2019 12:11Er is een overgrootvader geweest die mij mijn kleur heeft gegeven, voor de rest is alles zo Hollands als krootjes. De reden dat ik geen behoefte heb om altijd maar over de afkomst van de kleur te praten is omdat het zo goed als verboden is om het over mijn Hollandse kant te hebben en ik en ook mijn zoon, die nog verder gemixed is, nog steeds bejegend worden als allochtonen en dat accepteer ik niet meer, dus als iemand mijn aanspreekt over mijn afkomst, dan begin ik, onder vaak zwaar geërgerd protest, enthousiast te vertellen over zuid Holland en Zeeland tot de 16de eeuw. Wij horen er gewoon bij en laten ons niet meer buitensluiten!!!
Wees blij dat je een bruine overgroot opa hebt gehad, die je gezegend heeft met een mooie bruine kleur.
Het lijkt wel of je je bruine toet als een vloek ziet ipv een sun kissed gezicht waar menig oer hollandse bleke vrouw een moord voor zou doen.

zaterdag 2 november 2019 om 22:35
Je hebt me overduidelijk nog nooit over mijn huidskleur zien schrijven.Kumiko schreef: ↑02-11-2019 21:00Wat een gezeur weer.
Wees blij dat je een bruine overgroot opa hebt gehad, die je gezegend heeft met een mooie bruine kleur.
Het lijkt wel of je je bruine toet als een vloek ziet ipv een sun kissed gezicht waar menig oer hollandse bleke vrouw een moord voor zou doen.