Beesies...
maandag 7 juni 2010 om 20:55
ik doe er nooit echt aan.. aan een hype..
en normaal sla ik altijd alles af (of ik ben toch al te laat voordat ik op de hoogte ben)
maar ik was boodschappen doen bij de AH en zag ze liggen.
de nieuwe hype van het WK, de Beesies..
ik dacht.. ahjoh, die laat ik liggen! wat moet ik ermee!
maar iets in mij zei, Koop het! voordat je te laat bent!
dus nu zit ik hier, met een mega-beesie en 2 kleintjes vd boodschappen.. (ze zijn wel zacht trouwens)
en normaal sla ik altijd alles af (of ik ben toch al te laat voordat ik op de hoogte ben)
maar ik was boodschappen doen bij de AH en zag ze liggen.
de nieuwe hype van het WK, de Beesies..
ik dacht.. ahjoh, die laat ik liggen! wat moet ik ermee!
maar iets in mij zei, Koop het! voordat je te laat bent!
dus nu zit ik hier, met een mega-beesie en 2 kleintjes vd boodschappen.. (ze zijn wel zacht trouwens)
dinsdag 8 juni 2010 om 21:19
woensdag 9 juni 2010 om 14:11
De appie gadgets (wuppies, welpies en nu de beessies) zijn vooral in trek bij onze katten. Ideaal speelgoed. Zelf heb ik weinig/niets met voetbal, maar ach laat ik onze katten en plezier doen met weer een nieuw speeltje.
De grote beessies zullen ze wel bang voor zijn (de helden ), dus die koop ik niet.
De grote beessies zullen ze wel bang voor zijn (de helden ), dus die koop ik niet.
woensdag 9 juni 2010 om 14:41
quote:Hermes schreef op 08 juni 2010 @ 21:22:
De balkonaanloopkat hier vindt de beesies nog leuker dan de wuppies. Een beesie kan je namelijk in allerlei bochten wringen. Beest gaat al meer dan een uur op in een beesie.Maar vallen de ogen er niet af? Ik heb nog geen beessie voor mijn katten, ik hoop dat die dingen een beetje `bijtvast´ zijn.
De balkonaanloopkat hier vindt de beesies nog leuker dan de wuppies. Een beesie kan je namelijk in allerlei bochten wringen. Beest gaat al meer dan een uur op in een beesie.Maar vallen de ogen er niet af? Ik heb nog geen beessie voor mijn katten, ik hoop dat die dingen een beetje `bijtvast´ zijn.
Viva naar de knoppen.
maandag 14 juni 2010 om 09:02