Ben ik dan echt zo wereldvreemd?
maandag 7 mei 2018 om 21:49
Ik heb in het verleden meerdere discussies gehad met vriendinnen over wel/niet wat geven aan zwervers, al dan niet op vakantie. Over omgaan met ongeziene en on afgerekende boodschappen. De conclusie was steeds hetzelfde; jij bent gek!
Nu ook weer; ik had vorige week iets besteld bij de zaak waar ik altijd bestel; zo'n 2/3 keer per jaar voor gemiddeld 12/15 euro. De bestelling klopte maar er zat een friet stoofvlees extra bij, onbesteld en onbetaald. Dus ik bel ze op, leg het uit en geef aan dat ik die 2.75 graag betaal bij de volgende bestelling. De een na de ander verklaarde mij voor gek.
Hun fout! Moeten ze maar beter opletten! Mooi meegenomen! Jij bent gek om daarover te bellen!
Op de vraag hoe ze zouden reageren als ze betaald hadden voor iets wat niet bij de bestelling geleverd was waren de antwoorden ook unaniem; wat van zeggen natuurlijk!
Ik begrijp dat niet zo goed. Mijn motto is ieder het zijne en wat u niet wilt dat u geschiedt..
Nu ook weer; ik had vorige week iets besteld bij de zaak waar ik altijd bestel; zo'n 2/3 keer per jaar voor gemiddeld 12/15 euro. De bestelling klopte maar er zat een friet stoofvlees extra bij, onbesteld en onbetaald. Dus ik bel ze op, leg het uit en geef aan dat ik die 2.75 graag betaal bij de volgende bestelling. De een na de ander verklaarde mij voor gek.
Hun fout! Moeten ze maar beter opletten! Mooi meegenomen! Jij bent gek om daarover te bellen!
Op de vraag hoe ze zouden reageren als ze betaald hadden voor iets wat niet bij de bestelling geleverd was waren de antwoorden ook unaniem; wat van zeggen natuurlijk!
Ik begrijp dat niet zo goed. Mijn motto is ieder het zijne en wat u niet wilt dat u geschiedt..
maandag 7 mei 2018 om 22:12
maandag 7 mei 2018 om 22:12
Ik zou ook bellen, maar eerlijk gezegd niet echt om het later alsnog te betalen.
Meaning: een ander die belt dat er iets mist uit de bestelling zal direct geloofd worden, want het lijkt me ook niet fijn als je belt dat er iets ontbreekt en men twijfelt aan je woord. En dan zou ik ook wel bellen, klopt. Ook al denk ik: laatmaar en zeg: die kaassouflé komt nog wel een keer; ik wil er iets van zeggen omdat ik weet dat horecazaken graag klachten direct oplossen en bv beter opletten bij het inpakken/checken aan de deur dan dat mensen niet meer bestellen omdat er altijd iets misgaat..
Dus meer om te zeggen klopt, ik heb iets gekregen wat ik niet besteld hebt; je kan het ook NU op komen halen. Nu zou ik nooit frietje stoofvlees bestellen dus geen kwestie van ach, komt wel op. Of iets met vis: ik heb een visallergie.
Dus als ik pizza bestel en de verkeerde krijg waar vis op zit hebben ze pech: dan wil ik echt de door mij bestelde pizza. Denk ik mwoah, deze is ook wel lekker eigenlijk zou ik bellen en zeggen ik eet deze wel op maar iemand anders krijgt nu mijn bestelling: hoe lossen we dat op? Of laten we het zo?
Bestel niet zo vaak eten maar het gaat weleens mis, nooit gezeur gehad: wel al 2x een bon voor een gratis pizza. Omdat ik direct belde toen ik 4 pizza's (grootste maat) kreeg ipv 2 kaas/spinazie/en nog wat pizza's: nu konden ze snel de bezorger bellen en alsnog de 4 pizza's met vis naar het goede adres brengen zonder koud te worden, zo eerlijk van me (heb gezwegen over visallergie en hoe ik niks aan die pizza's had haha).
De keren dat ik die veel duurdere vis/garnalenpizza's kreeg was mijn cheap pizza gratis, én een andere keer die bon dus. Ze vonden me vast een engel
Ik ben het dus met je eens To, nog niet eens om die paar euro want meer is het zelden of nooit maar gewoon om geen verwarring te zaaien. En mijn ervaring is dat dat zéér gewaardeerd wordt én beloond. Met gratis pizza o ja en een flesje vieze wijn een keer mjammmm!!
Meaning: een ander die belt dat er iets mist uit de bestelling zal direct geloofd worden, want het lijkt me ook niet fijn als je belt dat er iets ontbreekt en men twijfelt aan je woord. En dan zou ik ook wel bellen, klopt. Ook al denk ik: laatmaar en zeg: die kaassouflé komt nog wel een keer; ik wil er iets van zeggen omdat ik weet dat horecazaken graag klachten direct oplossen en bv beter opletten bij het inpakken/checken aan de deur dan dat mensen niet meer bestellen omdat er altijd iets misgaat..
Dus meer om te zeggen klopt, ik heb iets gekregen wat ik niet besteld hebt; je kan het ook NU op komen halen. Nu zou ik nooit frietje stoofvlees bestellen dus geen kwestie van ach, komt wel op. Of iets met vis: ik heb een visallergie.
Dus als ik pizza bestel en de verkeerde krijg waar vis op zit hebben ze pech: dan wil ik echt de door mij bestelde pizza. Denk ik mwoah, deze is ook wel lekker eigenlijk zou ik bellen en zeggen ik eet deze wel op maar iemand anders krijgt nu mijn bestelling: hoe lossen we dat op? Of laten we het zo?
Bestel niet zo vaak eten maar het gaat weleens mis, nooit gezeur gehad: wel al 2x een bon voor een gratis pizza. Omdat ik direct belde toen ik 4 pizza's (grootste maat) kreeg ipv 2 kaas/spinazie/en nog wat pizza's: nu konden ze snel de bezorger bellen en alsnog de 4 pizza's met vis naar het goede adres brengen zonder koud te worden, zo eerlijk van me (heb gezwegen over visallergie en hoe ik niks aan die pizza's had haha).
De keren dat ik die veel duurdere vis/garnalenpizza's kreeg was mijn cheap pizza gratis, én een andere keer die bon dus. Ze vonden me vast een engel
Ik ben het dus met je eens To, nog niet eens om die paar euro want meer is het zelden of nooit maar gewoon om geen verwarring te zaaien. En mijn ervaring is dat dat zéér gewaardeerd wordt én beloond. Met gratis pizza o ja en een flesje vieze wijn een keer mjammmm!!
maandag 7 mei 2018 om 22:13
maandag 7 mei 2018 om 22:17
Zoet!
Bull en ik zijn complete tegenpolen, maar ik vind haar geweldig.
maandag 7 mei 2018 om 22:20
Ik vind het wel wat apart en nederig om in zo'n geval te gaan bellen met de mededeling dat je de volgende keer heel graag betaalt voor de fout die zij gemaakt hebben.
Je wilde blijkbaar geen friet stoofvlees, je kreeg het toch, verder klaar dan toch. Of je eet het of niet. Ik vind het ook wel weer apart om dat 'geluk hebben' te noemen, een frietje dat je niet wilde toch krijgen. Als dat al geluk hebben is.
Ik had laatst een nogal forse bestelling bij de snackbar en eenmaal thuis bleek er iets te ontbreken. Ik had het wel betaald. Ik had echt totaal geen zin om terug te gaan (eten koud, niet gezamenlijk kunnen eten, weer een half uur verder) dus heb het maar zo gelaten. Die 2 zoveel kom ik ook wel overheen. Snackbars en de mac hebben er wel vaker een handje van om bestelde dingen te vergeten, best irritant is dat.
Als ik bij een kassa te veel geld terug krijg dan ben ik daar wel eerlijk over.
Je wilde blijkbaar geen friet stoofvlees, je kreeg het toch, verder klaar dan toch. Of je eet het of niet. Ik vind het ook wel weer apart om dat 'geluk hebben' te noemen, een frietje dat je niet wilde toch krijgen. Als dat al geluk hebben is.
Ik had laatst een nogal forse bestelling bij de snackbar en eenmaal thuis bleek er iets te ontbreken. Ik had het wel betaald. Ik had echt totaal geen zin om terug te gaan (eten koud, niet gezamenlijk kunnen eten, weer een half uur verder) dus heb het maar zo gelaten. Die 2 zoveel kom ik ook wel overheen. Snackbars en de mac hebben er wel vaker een handje van om bestelde dingen te vergeten, best irritant is dat.
maandag 7 mei 2018 om 22:26
Het niveleert op een heel levenspad vast wel uit.
Jij kreeg nu een 'gratis' frietje stoofvlees, maar een andere keer betaal je iets teveel bij je energierekening. Voordeel voor de energiemeneer. Maar die meneer van de energiemaatschappij verloor een keertje een stapeltje wc-bonnetjes van de HEMA, die jouw buurvrouw toevallig vond. En die buurvrouw heeft toen de wc-juffrouw van de HEMA een extra twee-euro-vijftig gedaan, die zij (geloof het of niet) als fooi deed bij de snackbar waar jij je frietjes stoofvlees kreeg.
Dus zo is het cirkeltje weer rond: soms heb je voordeel, soms een nadeel.
Daar moet je inderdaad niet zo moeilijk over doen.
Bij grotere bedragen, zoals bij mijn kapper, die afgelopen vrijdag vergat af te rekenen, is het wel zo netjes om terug te gaan... heb ik dan ook gedaan.
Jij kreeg nu een 'gratis' frietje stoofvlees, maar een andere keer betaal je iets teveel bij je energierekening. Voordeel voor de energiemeneer. Maar die meneer van de energiemaatschappij verloor een keertje een stapeltje wc-bonnetjes van de HEMA, die jouw buurvrouw toevallig vond. En die buurvrouw heeft toen de wc-juffrouw van de HEMA een extra twee-euro-vijftig gedaan, die zij (geloof het of niet) als fooi deed bij de snackbar waar jij je frietjes stoofvlees kreeg.
Bij grotere bedragen, zoals bij mijn kapper, die afgelopen vrijdag vergat af te rekenen, is het wel zo netjes om terug te gaan... heb ik dan ook gedaan.
daddy_gijs wijzigde dit bericht op 07-05-2018 22:28
4.50% gewijzigd
Ik zou het niet willen betalen. Wel teruggeven, want ik heb het niet besteld en hoef het dus niet. De vraag is alleen of ze het terugnemen, want wat moeten zij ermee? Dan moet er maar net een klant zijn op dat moment die ook dat product wil hebben, anders is het alweer koud. Ik heb het ook wel eens bij een AH-bestelling gehad, en de kans dat ze daarvoor terugkomen lijkt me niet zo groot, dus dan bel ik ook niet. Daarentegen bel ik ook niet als ik iets mis bij mijn bestelling. Wel heb ik een keer van Bol.com iets ontvangen dat ik niet had besteld, en dan stuur ik het wel terug. Ik zeg het ook wel als ik geld teveel terug krijg in de winkel ofzo, net als dat ik het zeg als ik teveel moet betalen.
drackie wijzigde dit bericht op 07-05-2018 22:28
3.76% gewijzigd
Het was bezorgd, dus kan je de de keuze geven om het op te komen halen...made@kate schreef: ↑07-05-2018 22:20Ik vind het wel wat apart en nederig om in zo'n geval te gaan bellen met de mededeling dat je de volgende keer heel graag betaalt voor de fout die zij gemaakt hebben.
Ik denk zelfs zomaar dat ze bij die zaak zeiden: nee joh, eet maar op, onze schuld of niet TO?
Hoe reageerden ze op je telefoontje?
Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar, tegen mij waren ze erg vriendelijk altijd en als ik niet alleen was zei ik ook weleens: nou je weet het nu, ik ga eten bel me maar als je nog vragen hebt. Bij snacks, broodje Doner teveel, kaassouffle of zoiets zeiden ze altijd: eet maar op hoor, sorry en doei!
maandag 7 mei 2018 om 22:32
Appie! Mijn beste vriend, nou dan onderschat je Appie.Drackie schreef: ↑07-05-2018 22:26Ik zou het niet willen betalen. Wel teruggeven, want ik heb het niet besteld en hoef het dus niet. De vraag is alleen of ze het terugnemen, want wat moeten zij ermee? Dan moet er maar net een klant zijn op dat moment die ook dat product wil hebben, anders is het alweer koud. Ik heb het ook wel eens bij een AH-bestelling gehad, en de kans dat ze daarvoor terugkomen lijkt me niet zo groot, dus dan bel ik ook niet. Daarentegen bel ik ook niet als ik iets mis bij mijn bestelling. Wel heb ik een keer van Bol.com iets ontvangen dat ik niet had besteld, en dan stuur ik het wel terug. Ik zeg het ook wel als ik geld teveel terug krijg in de winkel ofzo, net als dat ik het zeg als ik teveel moet betalen.
Ik had een keer een komkommer niet gekregen en nog een product, koeken of zo die ik nooit zou kopen of bestellen.
Even bellen: de volgende dag stond het geld van de komkommer op mijn bankrekening, de koekjes mocht ik houden. Omdat ik zo'n eerlijke jongen was.
En ik kreeg 25 extra karma-bonuspunten!! Blij mee
maandag 7 mei 2018 om 22:39
Huh? Ben ik nu wereldvreemd dat ik dat niet ken?daddy_gijs schreef: ↑07-05-2018 22:26Het niveleert op een heel levenspad vast wel uit.
Bij grotere bedragen, zoals bij mijn kapper, die afgelopen vrijdag vergat af te rekenen, is het wel zo netjes om terug te gaan... heb ik dan ook gedaan.![]()
Verder mooi verhaal.
Verder, als ik het direct merk dan geef ik het aan zowel voor- als nadeel. Zo niet, dan ga ik voor bedragen onder de 10-15e niet moeilijk doen (ligt ook aan wat het is en de moeite die het kost).
Ik en mijn broer en zus hebben ouders een keer getrakteerd op een etentje waarbij later bleek dat ze de desserts waren vergeten te tellen.
Kwamen we pas achter toen we dag later de rekening gingen verdelen (zus had voorgeschoten) en de bon nog eens goed hadden bekeken. Restaurant lag niet in onze woonplaats dus toen hebben we het zo gelaten. Slecht misschien, maar tja, shit happens.
.
maandag 7 mei 2018 om 22:53
ik denk bij zwervers altijd dat ze ook een moeder hadden/hebben. ik denk dat wat medemenselijkheid niemand kwaad doet.
maandag 7 mei 2018 om 22:55
Was het niet gewoon een gratis product? Bij AH krijg/kreeg je wel eens wat gratis erbij om uit te proberen. Als ik dus wat extra's had gevonden in m'n bestelling was ik er vanuit gegaan dat het zo'n product was.
Heb ook wel eens gehad dat er bij mij iets op de bon stond wat ik niet had gekocht maar m'n voorganger. Kwam er thuis pas achter en had geen zin om terug te gaan want hoe bewijs je zoiets? Voortaan let ik dus goed op.
En juist op vakantie moet je zwervers niks geven want na een tijdje verwachten ze dat elke toerist wat geeft of seinen ze naar elkaar en heb je zo een hele groep die ook wat van je wil.
Heb ook wel eens gehad dat er bij mij iets op de bon stond wat ik niet had gekocht maar m'n voorganger. Kwam er thuis pas achter en had geen zin om terug te gaan want hoe bewijs je zoiets? Voortaan let ik dus goed op.
En juist op vakantie moet je zwervers niks geven want na een tijdje verwachten ze dat elke toerist wat geeft of seinen ze naar elkaar en heb je zo een hele groep die ook wat van je wil.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 23:00
17.86% gewijzigd
maandag 7 mei 2018 om 22:57
Ik geloof best wel in karma, dus als het me opvalt dat ik iets teveel of niet heb betaald (aan een kassa), dan zal ik dat op dat moment heus wel zeggen.
Maar bellen omdat er iets bij zit wat ik niet besteld heb? Nee. En zeker niet aanbieden om dat dan later nog te betalen. Hoezo dan? Ik vind dat best wel raar overkomen. Je hebt toch nergens om gevraagd?
Maar bellen omdat er iets bij zit wat ik niet besteld heb? Nee. En zeker niet aanbieden om dat dan later nog te betalen. Hoezo dan? Ik vind dat best wel raar overkomen. Je hebt toch nergens om gevraagd?
maandag 7 mei 2018 om 23:03
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen over het algemeen wel op hoge poten teruggaan voor iets wat teveel betaald is, al is het maar 20 cent, maar bij een fout in hun voordeel reageren met; lekker toch? Hun stomme fout! Jij bent gek.
Kan er zoveel voorbeelden over geven, ik vind/vond het deels ook een kwestie van opvoeding. Ieder het zijne en eerlijk duurt het langst.
Kan er zoveel voorbeelden over geven, ik vind/vond het deels ook een kwestie van opvoeding. Ieder het zijne en eerlijk duurt het langst.
maandag 7 mei 2018 om 23:12
Bij mij niet hoor. Ik heb bijv. wel eens een zak ijsblokjes gehad die ik niet had besteld, dat soort producten krijg je niet gratis. Bovendien staat er altijd op de bon welke producten er gratis zijn toegevoegd, dus dat kun je heel makkelijk checken. Ik kijk namelijk dan ook altijd op de bon of ik niet zelf een fout gemaakt heb en het product per ongeluk heb besteld.closednote schreef: ↑07-05-2018 22:55Was het niet gewoon een gratis product? Bij AH krijg/kreeg je wel eens wat gratis erbij om uit te proberen. Als ik dus wat extra's had gevonden in m'n bestelling was ik er vanuit gegaan dat het zo'n product was.
drackie wijzigde dit bericht op 07-05-2018 23:14
5.92% gewijzigd
maandag 7 mei 2018 om 23:12
Ze reageerden precies zo, onze fout, don't worry. Daarnaast enigszins verbaasd met de mededeling dat het ze goed deed dat eerlijke mensen nog bestonden. Hun blij, ik blij. Het lijkt iets kleins maar het kan zoveel impact hebben. Stel dat ze er zelf achter waren gekomen met balansen of kassatekort. Alles werkt door, goed of kwaad.
maandag 7 mei 2018 om 23:14
Amen.normandina schreef: ↑07-05-2018 23:03Ik kan maar niet begrijpen dat mensen over het algemeen wel op hoge poten teruggaan voor iets wat teveel betaald is, al is het maar 20 cent, maar bij een fout in hun voordeel reageren met; lekker toch? Hun stomme fout! Jij bent gek.
The attitude of others towards you is the reflection of their state of mind.
maandag 7 mei 2018 om 23:20
Dankjewel! Hier word ik echt vrolijk van, ik denk ook dat medemenselijkheid nooit kwaad kan.normandina schreef: ↑07-05-2018 22:53ik denk bij zwervers altijd dat ze ook een moeder hadden/hebben. ik denk dat wat medemenselijkheid niemand kwaad doet.
Dat maakte ook dat ik al een paar keer een ambulance heb gebeld rond deze tijd als een zwerver er wel erg vreemd bij lag op een bankje en niet meer reageerde op roepen, schudden aan een arm enz. Meestal moet je dan even zeuren aan de telefoon en niet zeggen dat het een zwerver is maar een 'man alleen, ws even gaan zitten op een bankje en niet goed geworden, de warmte? ziet helemaal wit/blauw of wat dan ook' en dan pas komen ze. (nog nooit voor niets gebeld helaas..)
Maar wel een keer een bedankje van familie uit Roemenie van zo'n man in het park: hij had nog kunnen vertellen wie hij was en waar zijn familie woonde die zich al jaren zorgde maakte om deze man, waar hij was, waarom. Dat wisten ze nu tenminste. Was ik echt de hele dag stil van..
Ik denk dan altijd: stel dat het jouw vader of opa is en je moet later horen: 'hij heeft uren op dat bankje gelegen voor hij stierf, of hij was al dood'.
Mss overdreven, en inderdaad, ook de ouders die nog in leven kunnen zijn flitsen dan door mijn hoofd. Loopt iedereen de godganse dag met een mobieltje in zijn handen maar hem gebruiken als er iets mis loopt in het klein (een patatje) of in het groot (iemand met een hartstilstand op een bankje in het park) is teveel gevraagd.
Ik snap dat niet, zo'n kleine moeite en van de week bleek ik bij de Action (van alle winkels...) een paar LEDlampjes niet afgerekend te hebben.
Stonden niet op de bon en ben zonder meer doorgelopen. Omdat meisje achter de kassa al gillend gek werd van de drukte en die paar euro geef ik dan weer aan een... zwerver bv. Hij ook mazzel en ja hij zal er vast geen broodje voor kopen, of soep maar gewoon drank of drugs.
Ben niet achterlijk maar soms denk ik wat moet er gebeuren in je leven om zo rond te moeten ploeteren in één van de rijkste landen ter wereld.
En ik voel me voor even de Wilde Weldoener, dat gevoel is dus wel degelijk te koop; een psych zou me vast niet zo nobel vinden maar een zelfingenomen engerd met rare ideetjes onder mijn schedeldak. Zo zie je maar: het is nooit goed, wat je ook doet.
maandag 7 mei 2018 om 23:27
closednote schreef: ↑07-05-2018 22:55En juist op vakantie moet je zwervers niks geven want na een tijdje verwachten ze dat elke toerist wat geeft of seinen ze naar elkaar en heb je zo een hele groep die ook wat van je wil.
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben, mijn vriendinnen reageerden ook zo. En stel dat het zo gaat, hoeveel extra zou je dan op vakantie kwijt zijn? Lekker genieten van zon, zee strand en cultuur tussen de minder bedeelde hongerige locals Al geef je maar 50 cent. Mijn gevoel daarachter is dat je mensen een beetje eigenwaarde geeft die zij op hun beurt weer doorgeven. Werkt andersom ook; kijk op iemand neer en ook dat zal impact hebben, op die persoon en anderen waar hij mee in aanraking komt.
Iemand hier (weet wel wie maar nicks noemen mag niet) heeft als onderschrift; de zachte krachten zullen zeker winnen. En daar ben ik het ontzettend mee eens!
maandag 7 mei 2018 om 23:36
Zo denk ik ook altijd...normandina schreef: ↑07-05-2018 22:53ik denk bij zwervers altijd dat ze ook een moeder hadden/hebben. ik denk dat wat medemenselijkheid niemand kwaad doet.
maandag 7 mei 2018 om 23:39
Dat denk ik dus ook! De kostprijs van dat patatje doet ze echt niet wakker liggen maar wie weet besluiten ze de mensen die vanavond belden over dat patatje te weinig uit hun klantenbestand te gooien omdat dit nu al de derde keer is dat ze beweren iets niet ontvangen te hebben terwijl de eigenaar eigenhandig nog dat patatje klaar had staan maken....normandina schreef: ↑07-05-2018 23:12Ze reageerden precies zo, onze fout, don't worry. Daarnaast enigszins verbaasd met de mededeling dat het ze goed deed dat eerlijke mensen nog bestonden. Hun blij, ik blij. Het lijkt iets kleins maar het kan zoveel impact hebben. Stel dat ze er zelf achter waren gekomen met balansen of kassatekort. Alles werkt door, goed of kwaad.
Toeval bestaat, je kan 3x pech hebben en dan is het fijn als degene die de verkeerde bestelling ontving dat even laat weten. En de bezorger met het schaamrood op de kaken denkt: ik zou toch zweren dat het gelogen was, drie keer achter elkaar iets niet ontvangen? Kan zomaar gebeuren ja.
En inderdaad, hoe men verontwaardigd terugrent langs de kassa's als blijkt dat de 2 komkommers voor een euro voor 2x 0,55 cent zijn verkocht -een dubbeltje teveel- is niet te geloven. Dan zeggen mensen zelden: ach, voor dat duppie ga ik niet terug.
Maar ik ben geloof ik ook een beetje wereldvreemd
maandag 7 mei 2018 om 23:43
Terug gaan kan ik best begrijpen hoor, maar niet om ergens voor te betalen wat je niet besteld hebt.normandina schreef: ↑07-05-2018 23:03Ik kan maar niet begrijpen dat mensen over het algemeen wel op hoge poten teruggaan voor iets wat teveel betaald is, al is het maar 20 cent, maar bij een fout in hun voordeel reageren met; lekker toch? Hun stomme fout! Jij bent gek.
Ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet, toch?
dinsdag 8 mei 2018 om 06:54
Nou inderdaad. Vind je opmerking hierover wederom vreemd TO.. Volgens mij ben jij echt een type die heel lief gevonden wil worden. Niks mis mee, maar pas een beetje op je eigen grenzen. Vind het zelf nogal overdreven overkomen.minnimouse schreef: ↑07-05-2018 23:43Terug gaan kan ik best begrijpen hoor, maar niet om ergens voor te betalen wat je niet besteld hebt.
Ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet, toch?
Dat je belt omdat je iets ontvangen hebt wat niet van jou is, begrijp ik nog best. Maar aanbieden er ook nog voor te willen betalen, is toch echt de omgekeerde wereld in mijn ogen.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:37