Ben ik kort?

06-01-2018 00:42 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.76 en een man
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Corona67 schreef:
06-01-2018 16:20
He buurman.. Nieuwe riem?
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
06-01-2018 16:31
Ik kan prima klussen in zijn broeken inderdaad ;-D



Ik heb meerdere familieleden die langer zijn dan 2m, en ik hoor eigenlijk niet veel klachten. Ben zelf ook altijd blij geweest met mijn lengte, al vond ik het wel fijn dat de schoolarts destijds voorspelde dat ik niet langer dan 1m80 zou worden (en hij heeft net gelijk gekregen dus)
Mijn broer was 2,05 m en had vooral last met deuren. Eerst vaak zijn hoofd gestoten, later bukte hij bijtijds, maar dat was wel lastig.
Mijn oudste wilde om die reden niet boven de 2 m uitkomen. Maar hij wilde wel langer zijn dan ik. Dus hij had niet veel speling. :-)
Maar tis gelukt, hij is 1,95.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Corona :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
06-01-2018 15:40
Aaaaaaaawwww... :hug:

Mijn vriend is een centimeter of 7 langer dan ik, dus met een beetje hakken ben ik langer dan hij is. Vind ie juist leuk ;-D Ik vind het leuk als een man langer is, maar 25cm langer moet ik toch niet aan denken. Ik ken ze wel overigens, maar ze zijn vrij zeldzaam, mannen van 2m05 of langer
Mijn man is 45 cm langer. :rofl: Ik ben 1,61, hij is 2,06. Echt een rare combinatie als je ons ziet lopen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent even lang als ik, prima lengte maar liever langer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrouw 1.60 m
ik vind een man van 1.76 normale lengte .

Mensen vinden mij soms klein dan zeg ik altijd maar: beter klein en fijn dan groot en idioot :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven