beste vriendin vertrekt.

09-04-2013 17:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
haaii ,

mijn beste vriendin gaat binnenkort voor 4 jaar naar New York verhuizen.

ik wil graag een super leuk cadeau kopen of iets organiseren met mijn ex-vriendin (haar beste vriendin) zodat zij ons nooit vergeet. ik wil haar iets geven dat ze altijd bij zich kan hebben, waardoor ze altijd aan ons kan denken.

hebben jullie tips of leuke ideeën , zeg ze me dan zodat ik haar een waanzinnig cadeau kan geven. het maakt niet uit wat het kost!!!

groetjes pannekoek
elk probleem heeft een oplossing, alleen soms is hij moeilijk te vinden
Leuk fotoboek met foto's van jullie (+ gezamenlijke vrienden)?
quote:maaike0105 schreef op 09 april 2013 @ 17:11:

Leuk fotoboek met foto's van jullie (+ gezamenlijke vrienden)?ja, zou ik ook doen of een collage. Iets was ze makkelijk mee kan nemen ook.
a. ze gaat jullie heus niet vergeten

b. ik ben meerdere keren vertrokken en een surpriseparty bij 1 van mijn terugkomsten, vond ik superleuk - vooral omdat mijn beste vriendin het had georganiseerd die eigenlijk helemaal niet van het organiseren van feestjes/dingen houdt!

c. leukste kado wat ik kan bedenken is als je haar gaat opzoeken :-)
Je kunt er ook voor kiezen iets te geven wat ze dagelijks gebruikt zoals bijvoorbeeld een toilettas met een foto van jullie erop! Een sleutelhanger. Iets kleins was ze altijd bij zich kan dragen!

En een supriseparty is ook altijd leuk!
die suprise party lijkt me inderdaad erg leuk met veel van haar vrienden en alles erbij. en haar opzoeken ben ik ook wel van plan alleen een ticket is ruim 500 euro en ik heb niet zo heel veel geld omdat ik nog studeer.
elk probleem heeft een oplossing, alleen soms is hij moeilijk te vinden
Iets waaruit blijkt dat uit het oog niet uit het hart is. Ik ben ook veel verhuisd tussen landen en sommige vrienden denken dat het het einde van de wereld is, maar laten nooit meer wat van zich horen. New York is ook leuk om te bezoeken.

Stuur haar af en toe iets op, zoals een leuk NL magazine.
quote:maaike0105 schreef op 09 april 2013 @ 17:11:

Leuk fotoboek met foto's van jullie (+ gezamenlijke vrienden)?Bij de Hema of de Kruidvat (zo uit het hoofd) kun je mooie fotoboeken laten maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven