Is het niet zo dat er nog allemaal kosten bijkomen? Ik heb eens een boek willen bestellen maar betaalde me scheel aan invoergedoe etc. Of is dat alleen met boeken het geval?
Anoniem_40939
donderdag 26 november 2009 om 16:46
Je betaalt geen invoergedoe als iets uit de UK komt.
Ooit een dvd niet gekregen (enige keer ooit dat ik problemen heb gehad) en kreeg zonder morren vervanging. Altijd snel, exact als omschreven en fijne klantenservice.
Ook dingen uit de US kosten je geen invoerrechten als je onder een bepaald bedrag blijft. 50 dollar ofzo dacht ik. En de shipping costs vallen wel mee. Ik heb al heel wat dvd's uit de States over laten komen zo. Gaat prima!
Anoniem_63e49b23c2bde
donderdag 26 november 2009 om 18:08
Ik vind het ideaal. Ik heb al een paar keer boeken via Amazon besteld en dat ging prima. Binnen een paar dagen had ik alles in huis en ook de verzendkosten zijn goed te doen.
Dankzij jou (en mijn tripje naar Londen vorige week) keek ik bij friends anniversary box.. HOE goedkoop! 43 euro he! (tegenover 130 in NL) Damn..
Sorry, ik liet me even gaan..
Anoniem_84
donderdag 26 november 2009 om 18:55
quote:Hyphen schreef op 26 november 2009 @ 18:06:
Ook dingen uit de US kosten je geen invoerrechten als je onder een bepaald bedrag blijft. 50 dollar ofzo dacht ik. En de shipping costs vallen wel mee. Ik heb al heel wat dvd's uit de States over laten komen zo. Gaat prima!Volgens mij ben je in GB goedkoper uit hoor!
Amazon is heel goed, enige nadeel is dat vrijwel geen enkele dvd Nederlandse ondertiteling heeft. Zelf kan ik het Engels gelukkig goed volgen, en als ik het echt niet versta gebruik ik de ondertiteling voor doven en slechthorenden.
Er zitten wel wat bijkomende kosten bij, maar de eindsom is tot nu toe altijd lager uitgekomen dan dat ik in Nederland bestel!
Dvd's uit Amerika kan ik helaas niet afspelen i.v.m. een afwijkende regiocode.
Anoniem_6403642bd375b
zondag 6 december 2009 om 18:28
angelique, het gaat hier om de Friends box en bij de beschrijving staat bij subtitles dutch.
Zou ik er toch vanuit mogen gaan dat het klopt?
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.