Beterschapstopic voor Naomi

10-11-2010 09:38 35 berichten
Omdat Naomi al een tijdje ziek is en iedereen haar heel graag weer terug ziet komen, hier een beterschapstopic voor haar.

Naomi, beterschap,
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 november 2010 @ 17:59:

[...]

Helemaal mee eens, ik vind dit topic in het licht van alles wat er nu gaande is ontzettend schijnheilig.

De roep om het vertrek van Naomi en haar team (ook door mij) en het gezuig om reacties blijft maar doorgaan en nu is iedereen opeens bezorgd om haar gezondheid? Nee dat gaat er bij mij niet in .

Ik heb er moeite mee dat als iemand persoonlijk ergens moeite mee heeft tegenwoordig het heeft over WIJ en het HELE forum. Wat is er mis om onder persoonlijke titel te schrijven? Of noem dan namen die er ook zo over denken.

Ik wens Naomi wel oprecht beterschap en weet dat ze echt ziek is.

Dus ik wil niet op de grote hoop geharkt worden dat ik het of niet meen of bij de groep hoor die haar en de angels weg willen hebben.

Dus dat is eigenlijk mijn vraag, dat andere er anders over denken heb ik geen problemen mee, maar wel dat ze er gepost wordt dat iedereen zo denkt. Het is niet alleen naar jou toe hoor Iris, meer in het algemeen. Maar je loopt je op die manier maar te verdedigen overal tegen. Net als alle beschuldigingen tegen de oude garde, ja waarom iedereen op een hoop gooien? Als iets je niet zint, zeg het tegen die persoon en schoffel niet iedereen op 1 hoop.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oja Iris, dit is misschien wel voor jou;

Je werpt je tegenwoordig op voor de nieuwelingen die je bij wijze van met hand en tand verdedigd. En ik heb je wel zien schrijven naar andere, onder meer, als je het er niet eens mee bent kan je het topic toch ook overslaan. Of opmerkingen dat je het er niet eens mee hoeft te zijn maar dan hoef je iemand ook niet af te branden. En nog tig variaties. Maar persoonlijk vind ik dat ook voor dit topic gelden.

Niemand vraagt om Naomi beterschap te wensen maar als je niet gelooft dat ze ziek is of dat je geen beterschap wilt wensen, waarom hier dan zulke teksten plaatsen? Dus zelf ook niet die dingen doen waar je andere voor op de vingers tikt.

Ik hoop maar dat dit topic weg is voordat Naomi denkt oh wat leuk een beterschapstopic voor mij en dit opent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ MV: Mijn strijd is tegen het bashen van nieuwe en/of onbekende forummers door een groepere groep ter leering en vermaak van die groep, niet tegen eventuele onderlinge problemen.

Die worden meestal vanzelf opgelost, tenzij het een persoonlijk hetze wordt tegen die persoon (wat ook regelmatig gebeurt), vandaar dat ik opmerkingen zoals die van Confi en van mezelf gewoon vind kunnen. Het hoeft hier geen theekransje te worden.

En verder geloof ik jouw oprechte beterschapswens, als één van de weinige.
Naomi beterschap

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en alle andere dingen die hier genoemd worden, zijn offtopic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Naomi, met welke ziekte of ongemak je ook kampt momenteel, ik wens je sterkte en een spoedig herstel!
Onvrede over het beleid heeft toch geen zier te maken met dit topic?

Beterschap dus, Naomi!...
quote:iris1969 schreef op 10 november 2010 @ 17:59:

[...]

Helemaal mee eens, ik vind dit topic in het licht van alles wat er nu gaande is ontzettend schijnheilig.

De roep om het vertrek van Naomi en haar team (ook door mij) en het gezuig om reacties blijft maar doorgaan en nu is iedereen opeens bezorgd om haar gezondheid? Nee dat gaat er bij mij niet in .

Huh? Volgens mij zijn er een aantal forummers hier oprecht met Naomi begaan hoor. Zo lees ik het. En als Noami het topic leest, kan ze zelf toch bepalen van welke beterschapsgroet ze wel warm wordt en welke haar koud laat.

Heb het overigens niet over mezelf want ik ken haar niet en kom hier te kort om haar functie en de hele geschiedenis van alles te begrijpen.
Beterschap Naomi!
Naomi, beterschap, wat er ook gaande is, hopelijk ben je er gauw weer bovenop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven