Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Whaha staat die foto nu opeens wel goed.

Nou ja, beter voor alle nekken.
Moggu..

Ik heb natuurlijk ruk geslapen,maar verder gaat het wel,wel pijn maar met pijnstillers goed te doen.

Vandaag een dagje op de bank dus.

Gold,had je nog naar die link gekeken?

Zoeb,leuke foto!
Beterschap, Coe!

Aaaah, die Sam, wat is ie al groot!

Wanneer had schoondochter nou de 20-wkn echo?

Enne, gooi eens even wat accountnamen van Twitter op de BH, dan voeg ik jullie toe
Mogguh...

Wat een poepie is die Sammie toch. (ik moet mijn nek wel verrekken om het goed te zien )

Zoeb, ik wil je pakje terug op de post doen maar ik heb je adres nergens mee. Kun je het even op de BH zetten?

MissM, mijn twitternaam is mijn eigen voornaam met een G en 007 eraan vast. (J.........G007 dus)

Ja Coetje ik heb je link bekeken. Mooi spul. Alleen zijn alle Vans die Troela mooi vind uitverkocht

Ik ben net bij de huisarts geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek.

Alles was goed op mijn vitamine D na. De waarde daarvan was 'behoorlijk laag' en het zou heel goed kunnen dat mijn klachten daar vandaan komen.

Ik heb medicijnen gekregen die ik 4 tot 6 weken moet gebruiken om te kijken of er vooruitgang in zit, dus dat gaan we maar proberen.

Vandaag to-do:

Eén lading was wegwerken

Mijn bureau leeghalen

Dus naar de Action om wat opbergbakjes, doosjes of iets dergelijks.

Overhemdenstrijk.

Stofzuigen

Eten koken
Wel fijn dat de uitslagen goed waren Goldie!Al wil je natuurlijk ook graag weten waarom je lijf steeds protesteert.

Hopelijk helpen de medicijnen voor je klachten.

Jammer van de Vans!

MissM,heeft het gelezen en mij gevonden zag ik.

Straks even kijken of ik Goldie kan toeveoegen.
Ik heb jullie gevonden, en toegevoegd

Coe, misschien moet je je post editten want in je twitterprofiel staat je echte naam en zo ben je dus herkenbaar.

Goldie, het zou fijn zijn als het met alleen vit. D verholpen zou zijn...
Ja MissM, dat zou zeker fijn zijn. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn na al die tijd pijn lijden.

Ik heb natuurlijk net wat zitten Googlen en mijn klachten bekeken zou het zomaar goed kunnen dat de huisarts het goed heeft.

Oke, ik zit dus officieel aan de twitter.

Wie had dat ooit gedacht.

Nu alleen een kwestie van reageren en zelf berichtjes achterlaten dus...

Nu (nou, niet NU maar wel net en straks weer) ben druk bezig met het uitruimen van mijn bureau.

Het mijne gaat naar Oudste haar kamer en dat van Goldman gaat in de verkoop.

Volgende week komen er (betere) kantoormeubelen van Goldmans werk ivm het vele thuiswerken wat ie tegenwoordig doet.

Dat houdt in dat ik wel eerst naar de Action moet om opbergspul, want ik heb anders geen idee waar ik mijn zooi moet laten.

*Bah, koude koffie is écht niét lekker!*
Blugh koude koffie.

Coe fijn dat het gaat met de pijnstillers.

Morgen gaan de logees weer naar huis. Ze zijn nu alleen op pad en wij gaan naar de boot. Opruimen, poetsen. grootzeil erop en klaar voor het mooie weer volgende week. (Nou ja dat hoop ik).
Wat is toch altijd weer vervelend dat je altijd, maar dan ook áltijd met veel meer spullen thuis komt dan de bedoeling is als je bij de Action geweest bent...

Ik kan in ieder geval verder, maar oh wat komt er een boel rommel uit die laden...

Het is mooi boot-weer denk ik he Zoeb?

En je hebt mail.

Fijn dat de pijn meevalt Coetje. Hou je maar lekker rustig.
Pfff, ik zit helemaal in te storten.

We hebben thuis een akelig virus te pakken, met veel hoesten en snotteren.

Van slapen komt zo dus niet veel en nu ben ik super moe.
Even verplicht pauze want mijn papierversnipperaar is oververhit
Oei, dat is niet zo fijn MissM.

Hebben jullie het alle drie?

Beterschap!
He bah MissM,stomme virussen!

Goh..mijn moeder stond net zomaar op de stoep..ze kwam even kijken hoe het ging.

Vriend heeft chinees gehaald en is weer werken tot vanavond laat.

Oudste doet Uk in bad en middelste voorziet mij van koffie
Echt zo'n lekker koppie heeft die Sam *smelt*

MissM, het zou fijn zijn als het een keer voorbij was met al die virussen. Maar heel hard hopen dat jullie over een jaar of wat totaal immuun zijn. (dat kan dus echt).

Goldie, als het alleen maar vitamine D tekort zou zijn in plaats van fibromyalgie? Zou wel mooi zijn dan. Succes met de pillen.

Zoebie, lekker weer bootweer

Een zorgmelding: ik zou er niet van in de acute paniek hoeven schieten. Betekent dat mijn kinderen weer eens onder de aandacht gebracht worden van Jeugdzorg. Als die een mooi hulpaanbod hebben: alleen maar fijn. Maar ik zit dus met dat idee in mijn achterhoofd dat Jeugdzorg een paar jaar geleden niet zo heel goed naar mij luisterde (mij als ouder zo goed als afschreef). Hoop dat dat niet nogmaals gebeurt.
Mogguh.

Coetje wat fijn en lief dat iedereen zo helpt. Lekker nog een paar dagen van genieten. Bij mij heeft het toen geholpen. Heb veel minder last van die knie.

Mamz het is toch te hopen dat jeugdzorg nu wel een keer luistert.

Lijkt me toch niet helemaal onbelangrijk.

Miss M. wat jammer van het virusje. Ik merk bij Sam ook dat hij vaak verkouden is. dus volgens Mamz kun je er immuun voor worden. Dat hopen we dan maar.

Gold ik mail je zo terug. En ja, bij de Action ben ik ook altijd veel duurder uit dan de bedoeling was.

De logees blijven nog een dagje langer. Ze hebben het dus leuk. Vandaag gaan ze een dagje naar Zuid Limburg. En wij gaan weer naar de boot.
Moggu..

Vannacht gelukkig beter geslapen,zometeen hobbel ik met mijn krukken naar Uk's school,die geeft een voorstelling.
Mogguh...

Wat is het toch raar weer vandaag, benauwd warm maar ik denk niet dat we het droog houden.

Was de voorstelling leuk Coetje?

Veel plezier op de boot Zoeb!

Dus niet direct iets om je echt zorgen over te maken, maar het geeft je duidelijk de kriebels die zorg-toestand Mamzie.

Mijn To-do vandaag:

Tennis

Keuken aan kant maken

Was sorteren

Alle aankoopbewijzen en garantiebewijzen bij elkaar zoeken

Sorteren wat weg kan en wat niet

Alles wat weg kan in de versnipperaar

Pakje voor Zoeb naar de post

Cadeautje halen voor oud-collega

Overhemdenstrijk (onder voorbehoud)

Koken

Borrelen met mijn oud-collega's.
Was het leuk Coe?

Wij zijn weer weg. Naar de boot. De laatste dingetjes poetsen en opruimen.
Mijn To-do vandaag:

Tennis

Keuken aan kant maken

Was sorteren

Alle aankoopbewijzen en garantiebewijzen bij elkaar zoeken

Sorteren wat weg kan en wat niet

Alles wat weg kan in de versnipperaar

Pakje voor Zoeb naar de post

Cadeautje halen voor oud-collega

Overhemdenstrijk (onder voorbehoud)

Koken

Borrelen met mijn oud-collega's.

De versnipperaar is weer oververhit dus ik heb weer even verplichte pauze
Oowww, ik zit me hier een partij in te storten, en wij hebben niet eens een virus in huis...

Als ik mijn ogen dicht doe dan ...
Moggu..
Ik stort ook in. De logees zijn weg, twee dagen zijn er bijna vijf geworden. Sam slaapt en ik moet eigenlijk stofzuigen en dweilen, maar ik heb er geen zin in.

Nu even rust. Heerlijk toch wel.
Slaapt iedereen?

Zoeb,dat stofzuigen kan morgen ook nog hoor.Geniet maar van Sam vandaag,die lekkere knuffelkont.

Knie is dik en warm,ik doe vandaag dus helemaal niks.

Vriend heeft pizza's gehaald,dus lekker makkelijk eten vanavond.

Oudste doet erg goed haar best,voelt zich nu mama zei ze net
Ik zit met een enorm wattenhoofd op het werk.

En volgens mij rolt zo'n beetje iedereen een herfstdepressie in, we zijn massaal moe en chagrijnig.

Mamzie al een beetje bekomen van de Twitter-storing?
Had Twitter een storing?

Ik kan er het leuke nog niet van ontdekken..

MissM,ik hoor ook iedereen over hoofdpijn,verkouden,shitweer algeheel bleeghh gevoel.

Wanneer komt die zomer nu eens??

De tuinman is er...hoe decadent ben ik...lig languit op de bank uit het raam naar de tuinman te kijken(het is nog best een hele leuke ook deze keer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven