Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Vandaag een dag weggeweest maar moest even kijken of er nieuws was van Zoeb. Heel blij om te horen dat het goed gaat met schoondochter!

Nu kan ik rustig gaan slapen

(Nee hoor, lief komt zo thuis dus ik wacht nog even op em, nog even wat drinken en dan lekker slapen)

Slaap lekker allemaal straks!!
Wij liggen in het nieuwe bed
Mogguh.

Mm zo goed gaat het niet. Schoondochter mag nu echt helemaal niets meer. Zelfs niet stofzuigen. Dat zal haar zwaar tegenvallen.

Ik ga een hoop doen vandaag. De laatste gordijntjes afmaken, wassen en poetsen en boodschappen doen.

Druk dus. Morgen ben ik een paar dagen naar Zuid Holland.

Mijn moeder is morgen jarig.
Moggu..

Jeetje Zoeb,dat is dus helemaal niet goed met schoondochter.Hopelijk blijft het kleine meisje nog even veilig bij mama in de buik.

Alvast gefeliciteerd met je moeder en veel plezier bij je familie!

Gold,lekker geslapen in het nieuwe bed?

Net je stukje op de mail gelezen,dat heb je goed gedaan!!

Ik ben alweer wat aan het inpakken,morgen weer naar huis..gelukkig hebben we de weekenden nog.Vriend moet vanaf donderdag werken op Lowlands maar ik ga vrijdag lekker naar hier met de kinderen
Dacht al dat het bijna voorbij was Coetje. Maandag moeten ze weer naar school. Jeetje wat is dat snel gegaan zeg.

De gordijntjes zijn klaar. Nu even boodschappen doen en dan opruimen.

Gold heb je lekker geslapen in je nieuwe bed. Waar kwam dat zo opeens vandaan?
Nou ja ik weet natuurlijk wel waar het bed vandaan komt, maar hoe dat zo opeens.
Het oude bed lag nog best lekker maar het piepte en kraakte als een gek Zoeb.

Echt, bij het omdraaien was het al vreselijk dus kan je je voorstellen wat er gebeurde als we een feestje wilden bouwen .

Maar nu hebben we dus een nieuw onderstel: Een boxspring waar we onze eigen (nog goede) matrassen weer op hebben gelegd.

Meteen een prachtig overtrek erbij gekocht en het bed lijkt weer helemaal nieuw.

En het kraakt niet meer .

Tjeetje wat is dat snel gegaan he Coetje, die vakantie.

Lekker hoor dat je de weekenden nog terug kan.

Oei, dat blijft dus best spannend Zoebje, met je schoondochter.

Het zal niet makkelijk zijn, maar ze zal goed beseffen wat er op het spel staat dus ze zal zich wel rustig houden denk ik.

Ik heb zelf bij mijn Oudste de laatste weken plat op bed doorgebracht ivm hoge bloeddruk, dus ik weet wat het is.

Veel plezier op familiebezoek.

Wij krijgen straks ook visite van familie. Oom en tante Kermis komen het oude onderstel van het bed ophalen. Zij willen het graag hebben ondanks het piepen en kraken (zij bouwen ws niet mee zo vaak een feestje en hebben trouwens ook geen kinderen die dan mee kunnen genieten) en het heeft ons een flinke bom duiten gekost toen we het kochten dus het is fijn dat het nog een tweede ronde mee kan.

Wat bezemen betreft:

Druk aan het wassen (1 down, 2 to go)

Heel de boel gestofzuigd.

Goldman heeft ondertussen het gras gemaaid dus we zitten er weer proper bij.
Dit overtrek heb ik:

Mooi he? Ik ben echt gék op paisley!

Mooi Gold!!

We vertrekken pas morgenavond..ze verwachten drukte bij de boot en ik breng liever hier nog wat tijd door dan dat we bij de boot staan te wachten.
Lekker nog een dagje langer dus. En dat in dit mooie weer, dat is niet echt een straf dus Coetje :-)
Ik heb vandaag iets met het woordje 'dus' geloof ik
Moggu..

Het is weer een strak blauwe lucht..heerlijk!

Niemand wil naar huis:-)
Nee dat snap ik Coe.

Ben in Eindhoven. Zit in de trein naar M.

Mijn moeder is vandaag jarig.

Straks meer. Even overstappen.
Moggu..wij zijn weer thuis..laptop gister laten vallen en nu doet ie het niet meer.

Als jullie dus niks van mij horen komt het daardoor.

Nu kinderen roepen en naar school
Mogguh.

Ben er weer. En ook al thuis. Ik ben vanmorgen vroeg vertrokken toen mijn broertje nog sliep en ik heb hem maar laten slapen en een briefje neergelegd. Hij is twee dagen bezig geweest om het feest te organiseren, dus hij had zijn rust wel even nodig.

Straks werken. Nu zit ik even rustig aan de koffie en heb ook al de 500 foto's bekeken die met mijn toestel zijn gemaakt.

Ze zijn leuk en het feest was idem dito. Bijna iedereen is wel het zwembad ingegooid. En ik dacht redelijk veilig te zijn met een duur fototoestel om mijn nek, maar niet dus. Ik werd zowat gekild om dat toestel maar niet los te hoeven laten, maar wat doe ik nu tegen vier broers en drie stevige potige neven. Niets dus en ik ging er ook in, met kleren en al. En ik van tevoren maar lachen als er weer iemand in ging.

Ik stond wel te kijken van de kracht van mijn zieke broertje. Het is een levend lijk als je hem ziet, maar nog oersterk.

Nou ja het was dus leuk.
Het klinkt ook leuk Zoeb .

Dus bij jullie is het 'normale' leventje weer begonnen Coetje.

De jongste twee alweer naar school, wat is die vakantie snel gegaan he?

Hoe is het nu met schoonvader?

Goldman werkt thuis vandaag, dus we hebben net samen een wandeling met haarbal gemaakt. Nu zit ie weer achter zijn pc's.

Ik ben al met Troela om boodschappen geweest en we zijn ook even naar de bakker geweest om brood en meteen even polsen wanneer ik weer aan het werk moet....

Half september pas!!! Is dat even lekker!
Wat klinken jullie altijd als een gezellige familie Zoeb!

Was het feestje nu ter ere van je broertjes "jubileum"?

Hier was het nog een rare dag vandaag,wat een troep geeft dat,op vakantie gaan

Schoonvader moet "gewoon"wachten op donorlongen,andere optie's zijn er niet.

Eerder kon hij nog wel wat doen en zelfs een uurtje zonder zuurstof maar dat gaat niet meer,hij ligt nu hele dagen op bed aan de zuurstof.

Gold,maar je kan dus wel terug naar je werk?

Ik begin volgende week weer voor een paar uur.
Mogguh

Zo, dat zal de kinderen rauw op hun dak vallen, vanuit Texel naar school, Coe. Voor jou ook natuurlijk. Leuk dat je nog kunt heen en weren.

Zoeb, fijn feesje dus. Klinkt inderdaad zo gezellig bij jullie.

Goldie, veel plezier met en in het niet piepende en krakende bed Jouw meiden hoeven nog niet naar school zeker?

Hier is een nieuw regime van start gegaan. Overdag school, op bravemensentijd eten, kinderen naar sport. Iedere avond is er één (of twee) op pad. En zaterdagochtend.

Morgen naar mijn moeder, denk ik. Ze schijnt weer zwakker te zijn. Vind het zo rot voor 'r. Ze voelt zich nu ook een oud besje terwijl ze eigenlijk nog hartstikke jong is.
Een voor je mams en jezelf Mamz.

De kinderen vonden het wel een avontuur,zijn ook weer meteen druk met trainen en vriendjes.

Ik ben nu wel heel moe,dus kruip vanavond erg vroeg mijn bedje in.

Die paar tassen staan er vast morgen ook nog wel om uitgepakt te worden.
Moggu..
Mogguh

Feestje was voor mijn moeders verjaardag Coe.

Iedereen weer blij met de regelmaat of balen?

Ik ben weer aan het werk. Gisteren tot 10 uur 's avonds en nu om 8 uur alweer hier. Kon beter blijven slapen. Maar om 2 uur mag ik weg en morgen ben ik vrij. Heerlijk met dit weer.

't Is wat met dat Dorifel virus. En de media die zeggen dat bankgegevens gekraakt zijn.

Van wie van het forum kreeg ik via mijn broer een kaartje met telefoonnummer?? Ik heb geen idee wie het is want de nick stond er niet bij. (wel mijn nick trouwens)

Ben ik zo herkenbaar?
Raar Zoeb,een kaartje via je broer en schoonzus.

Ik denk wel dat "we"herkenbaar zijn,maar mij maakt dat niet zoveel uit,ik schrijf alleen maar vast op dit topic mee en heb niks te verbergen.

Ik zou het wel graag willen weten als iemand mij herkent

Misschien moet je een topic openen,wie heeft mij een kaart gestuurd

De kinderen zijn vooral moe...moeten nu weer in het ritme zien te komen,maar dat komt wel goed.

Lijstje:

wassen,wassen,wassen..een enorme berg!!

nog 2 tassen uitpakken

wc poetsen

wasrek halen(heb de oude op de camping gelaten)

was vouwen en strijken

boodschappen

wvttk
Wat raar Zoeb, dat kaartje...

Hi hi die lijst van jou Coetje. Echt een 'waslijst'!

Hier is nog niet alles weer normaal. De kinderen zijn nog niet terug naar school. Troela begint maandag pas weer en Oudste moet pas in september aan een stage beginnen.

Ik ben wel blij mee dat ik ook pas half september weer moet (dat zei mijn bazin met toch toe toen ik gisteren in de winkel was dus ik ga er maar van uit), kan me prima bezighouden in de tussentijd .

Vanmiddag rij ik richting kust. Vriendje van Troela is daar op vakantie dus ik gooi Troela daar uit de auto en ik ga bij pleegmams op visite.
Nou er staat een telefoonnummer op, dus ik kan bellen.

Maar ik wilde graag weten wie het was.

Er stond namelijk wel mijn nick bij maar niet die van de ander. Ik heb dus geen idee. Zou ik dan toch maar bellen? Alleen uit nieuwsgierigheid???
Dat zou ik dan allang gedaan hebben,Aagje die ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven