Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
ik denk dat als ik itsman meeneem, ik niet aan drummen toe kom hahaha. Dan moet ik die maar thuis laten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ghehe ;)
Lekker blijven hyperen Goldie....wordt je blij van

Coebergh, gelukkig dat je wond niet ontstoken is, maar lijkt me toch naar als er steeds van alles uitkomt.

Boro, hoop voor jullie dat de verrassing doorgaat.....(succes en sterkte verder)

Mamzelle, wordt je niet helemaal tureluurs van al dat lawaai euh...muziek?

Hpl...hebben ze dan geen bordjes boven de roltrap hangen waarop staat (in woord en beeld) hoe je, je dient te gedragen op een roltrap? Vond ik wel zo grappig toen ik (lang lang geleden) in Londen was....en iedereen hield zich daar ook keurig aan. Maar blijft zwaar piep natuurlijk......

MdK wat goed zeg dat je op gesprek mag komen. dat pak klinkt erg leuk! spannend opvallend, toch zakelijk!

euh...verder nog iemand vergeten? Voor iedereen

Ben vandaag gestraft voor mijn dag niks doen gisteren. Heb 3 wassen er door gejast (liggen er nog 6 te wachten)

vaatwasser 2 keer laten draaien (en uitgepakt)

en ben zelfook een beetje emomuts aan het zijn.

Vriendinnetje is volgende week uitgerekend maar las net dat ze morgen wordt ingeleid. zo spannend! En ik ben, sinds ik zelf moeder ben een sucker voor bevallings verhalen.

Nu lekker niks en heb al een half pak bastognekoekjes op.
Ohh Ringelding als ik aan Bastogne begin kan ik niet meer stoppen. 't Is net drop. Het pak moet leeg.

Djeezzz Pips het zit je ook niet mee he. Maar op een roltrap kun je het beste stil blijven staan als het druk is. Als het rustig is, wil ik ook nog wel eens rennen. Ik ging vorig jaar naar een optreden in het Sportpaleis in Antwerpen. Druk niet normaal meer. Al die drommen mensen op die trappen naar boven en een lege roltrap. Ik dacht dat ie het gewoon niet deed. Dus ik stap erop, gaat ie wel rollen. Alleen naar beneden.

Iedereen lag dubbel en ik lachte net zo hard mee. Die Belgen zullen wel gedacht hebben. "Rara Ollanders".

Veel visite gehad vandaag dus weinig gebezemt. Ga nog wel even bijlezen zo.
Hier is op drie na een heel pak bokkepootjes erdoor (over de dag verdeeld)

Ringelding, die drum in de kamer boven is wel een heel strak plan geweest. Tot van het weekend speelde de jongen zijn snaredrum hier beneden *denkt nu aan kerstliedje van little drummer boy* en dan moest ik hem af en toe wel stoppen omdat migraine en een snaredrum het heel slecht doen samen. Hij wilde niet alleen naar boven want bang voor de boze wolf. Gelukkig lijkt hij die angst nu niet te voelen.

Daarboven hoor ik het nauwelijks.

Lekker hoor, binnenkort babysnuffelen voor je.
Pips, wat een actie!

Lekker met het pootje omhoog op de bank, kussentje eronder en koud compres. Aldus Dokter Goldie.

Zoeb, ik heb je link op mijn Hyves gezet als tip? Vind je toch niet erg hoop ik?

Ik ben nog steeds in hyperstand hoor.

Net heerlijk gebadderd. Beentjes, okseltjes (en de rest waar haar zit waar ik het niet wil) onthaart.

Straks op tijd slapies doen.

Lijstje voor morgen:

Was afhalen, vouwen en opruimen

Buurvrouw-koffieochtend

Keuken aan kant

Afstoffen

Stofzuigen

Half uurtje script lezen.
Ow, wat voel ik me dan weer sterk met NIKS te knabbelen hier! Niet echt gezellig, maar de weegschaal zal me dankbaar zijn morgen.

(nu scheelt het dat ik niet echt opgewonden word van bokkepootjes en Bastognekoeken...chocolade of chippies daarentegen.... )

*kwijlsmiley*
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 oktober 2009 @ 06:45:

Vandaag

Goed voor mezelf zorgen Op mijn bek gegaan

Goed voor anderen zorgen

Mr N bellen dat ik zoveel van hem hou

Mediteren

Spinningles reserveren Morgen weer afbellen vanwege knie

CAK bellen (als dat lukt tussen alle gesprekken door)

Rijles/Afgezegd vanwege knie

Edit; oja ook nog werken

M
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Auw, Pippi, dat is goed balen!!! Kan je er wel gewoon op lopen?

Coebergh, fijn dat alles goed is. En lekker dat je even buiten bent geweest!

Goldie, heerlijk toch, dat je zo gelukkig bent? Geniet lekker van dit moment, neem het ervan!

En iedereen die zich schuldig voelt over het vele eten: ik win! Ik had een vroege training, en heb voor die tijd een klein beetje warm eten en een appel gegeten. Na de training had ik geen zin meer in warm eten, en ben ik me dus te buiten gegaan aan chips&whiskeysaus, thee, koekjes, limonade en spekjes. (En ik hou niet eens van spekjes, word misselijk na twee happen, en dan toch dooreten hè!!!) Nu is de vreetbui klaar, ga zo mijn fysio-oefeningen maar doen, dan verbrand ik hopelijk nog wat...

Slaap lekker strakjes!
Oh Gold nu valt het kwartje van de link op Hyves. Nee is niet erg. Tuurlijk niet.

Pips hoe'st met 't knietje? Lastig hoor pijnlijke knie.

Drie dagen niet gerookt. Wel zin in een peuk, maar tot nu toe heb ik de verleiding weerstaan. Ik moet wel bezig blijven en niet teveel achter de laptop zitten. Hier op dit plekkie rookte ik altijd.

Dus ik mijd dit stekkie.

Allemaal welterusten.
Mogguh!

Knie is dik, (nog) niet verkleurd maar wel onwijs pijnlijk en stijf. Vandaag kan k gelukkig meerijden met een vriend, want treinen is geen optie

Vndaag

Goed voor mijzelf zorgen

Goed voor anderen zorgen

Mr N bellen om te zeggen dat ik zoveel van hem hou

Linda. opzeggen

CAK bellen

Werken

Vanavond samen met Mr N een lijst maken van wat we allemaal moeten doen. (rijbewijs, solliciteren, huis verkopen, ik heb wat plannen die ik wil uitwerken, de financiën onder de loep nemen, dat werk) Groeit me nu allemaal een beetje boven het hoofd

Strompelen en auw zeggen

Coebergh, fijn dat je ff buien bent geweest

Niet rokers: goed hoor!!!!!!!

Hizzel, baal je van die vreetbui?

Fijne dag
Moggû,

Lijst voor vandaag,

- Zwemmen.

- Werken.

- Hardlopen.

- De was opruimen, wassen en drogen.

- Vroeg naar bed, gaat vast lukken.

- Niet snoepen, het alweer 2 weken en 2 dagen goed!

Fijn Coebergh, dat je naar buiten bent geweest.

MdK, fijn dat je op gesprek mag komen, succes.

Zoeb, ga zo door!!

Leuk Mamz, van die muziekanten in huis! Als het te erg wordt, kan je altijd nog oordoppen in doen.

Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogu Dames

So he wat ben ik vroeg:)

Slecht geslapen vannacht,mijn darmen komen op gang ofzo en dat doet pijn en maakt lawaai!

Gister wel genoten van ukkie om me heen,proberen uit te leggen wat er aan de hand is en hij doet heel voorzichtig als hij bij me in de buurt komt.Ik mocht zelfs zijn knuffel hebben.

Vandaag gaat ukkie met papa op pad,naar de garage,boodschappen doen en auto wassen.

Om 9 uur komt de hulp,ik ga zo nog wat rommetjes opruimen en dan orders uitdelen:)Ben al blij als ze de badkamer,huiskamer en toilet doet.Dat is toch wel reeel in 3 uur??Heb er totaal geen ervaring mee nl.(en ik forum altijd tussen het poetsen:)

Vanmiddag komt een vriendin voor de gezelligheid,altijd leuk!

Fijne dag allemaal
Coebergh mijn schoomaakster deed in minder dan 2,5 uur altijd, de wc, badkamer,keuken (opppervlakte) en overal stoffen, stofzuigen en dweilen.

Dan had ik zelf wel al alle rommel op geruimd, dus moet haar wel lukken hoor, JIJ bLIJFT ZITTEN!

ZO.
Goed zo, ZeZ!
Ja, nou en JIJ OOK!

Zwangerschap is geen ziekte, maar ik vind dat jij vandaag eens lekker niks MOET doen na al dat werk wat je verzet hebt van de week.

ZO.

*is het helemaal eens met Z&Z*

Zit te genieten van een heerlijk stille afdeling, er is nog niemand, heerlijk!
Goedemorgen dames!

Pips, dat doe je niet goed, vallen op de roltrap. Hoe is het nu met je knie (naast het dik zijn), nog erg veel last ervan?

Coebergh, zitten blijven hoor! In 3 uur tijd zou ze dat toch minstens af moeten kunnen krijgen, misschien kan ze ook nog even de keuken meenemen? Of iig het aanrechtblad even goed afsoppen?

De workshop gisteren ging goed. Was wel intensiever dan ik vooraf had bedacht, was helemaal gaar toen ik thuiskwam. En nu dan nog gaan werken.

Zoon eerst even naar mijn moeder brengen en dochter naar het KDV (zoon is flink verkouden en heeft volgens mij weer een oorontsteking, morgen naar de huisarts met hem).

Fijne dag allemaal!
mogguh.....

lijstje voor vandaag,

-was afmaken

-als het lukt was vouwen

-en wat ik verder nog tegen kom.......

Beetje kort, maar was is nu toch wel ff prioriteit nr 1. Pffft wordt echt zo'n huismuts moeder weekdier.........

fijne dag!
Mogguh, geslapen als een blok!

Hizzel ,vreetbuien zuigen...ik weet er alles van.

Aanvulling op mijn lijstje:

Arm doet het weer aardig dus proberen een paar overhemden te strijken

Rijbewijs aan gaan vragen (Verloopt vandaag)

Meisjes waren jullie allemaal vergeten dat we gisteren jarig waren?(ik ook hoor )
Eeeer was er een jarig hoera hoera

Dat kon je wel zien

dat was zij

wij vonden het allen zo prettig jaja

en daarom zongen wij blij

zij leven lang hoera hoera

zij leven laaaahaaang hoera hoera

zij leven lang hoera hoera

Lang zal ze leven

lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloriejaaa

in de gloooooorieeeeejaaaaa

in de glooooorieeeeejaaaaaaaa

Hiep hiep hiep

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA

Als nog, lieve Goldie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

( En wat zie je er goed uit, ik zat je London foto's te bekijken en ik vind je er nu jonger uit zien dan een paar jaar geleden . Prachtvrouw benne gij. - En poes ook, als je haar spreekt , doe haar maar mijn hartelijke groeten - )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Neeeeheeee Boro! IK was niet jarig!

Het BEZEMTOPIC was JARIG!!!

Wel bedankt voor je complimentjes hoor...

En ik zal poes wel groeten doen eerstvolgende keer dat ik haar spreek!
Oh, ik dacht al maar het compliment blijft staan hoor

Hoe oud zijn we geworden ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 oktober 2009 @ 06:34:

Vndaag

Goed voor mijzelf zorgen

Goed voor anderen zorgen

Mr N bellen om te zeggen dat ik zoveel van hem hou

Linda. opzeggen

CAK bellen -> brief niet bij me, morgen

Werken

Vanavond samen met Mr N een lijst maken van wat we allemaal moeten doen. (rijbewijs, solliciteren, huis verkopen, ik heb wat plannen die ik wil uitwerken, de financiën onder de loep nemen, dat werk) Groeit me nu allemaal een beetje boven het hoofd

Strompelen en auw zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven