Bezemtopic deel 4
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:12
Ik snapte al helemaal niks van die 4 3 2 1
Maar nu wel.
Hoewel zo blij ben ik niet. Vanmorgen twee bekeuringen in de bus. Op dezelfde weg in 4 minuten tijd. 22 euro op de heenweg. Ik reed 7 km te hard (is gecorrigeerd 4) en 44 euro op de terugweg 12 km (is 9 gecorrigeerd) te hard . Ging even bij een vriendin op de koffie die er niet was. Vandaar in vier minuten tijd. En dan baal ik als een stekker. Ik heb maar weggehaald wat ik dacht. Want het was niet netjes.
NU EEN PEUK.
Maar nu wel.
Hoewel zo blij ben ik niet. Vanmorgen twee bekeuringen in de bus. Op dezelfde weg in 4 minuten tijd. 22 euro op de heenweg. Ik reed 7 km te hard (is gecorrigeerd 4) en 44 euro op de terugweg 12 km (is 9 gecorrigeerd) te hard . Ging even bij een vriendin op de koffie die er niet was. Vandaar in vier minuten tijd. En dan baal ik als een stekker. Ik heb maar weggehaald wat ik dacht. Want het was niet netjes.
NU EEN PEUK.
zaterdag 24 oktober 2009 om 07:36
Goed zo Zoeb!!
Denk maar zo, als je nog gerookt had dan had je die boetes ook gekregen
Mogguh trouwens!
We lagen om 22:00 uur al te slapen, allebei doodmoe. Eerst nog The Omen gekeken, de nieuwe versie. Cool! Toen gegeten, ff op de bank en om 21 bed in met een dvd.
En dus om 730 klaarwakker
Lijstje
Rijles (meteen om 9 uur da's fijn)
Bedenken welke soep ik wil maken dit weekend
Boodschapjes doen
Koken
Was weg (valt mee, alleen wat handwas dingen)
Niksen, luieren, badderen
Warm hier, vergeten de verwarming laag te zetten. Vind ik altijd een beetje viezig zo 's ochtends vroeg.
Nu koffie
Denk maar zo, als je nog gerookt had dan had je die boetes ook gekregen
Mogguh trouwens!
We lagen om 22:00 uur al te slapen, allebei doodmoe. Eerst nog The Omen gekeken, de nieuwe versie. Cool! Toen gegeten, ff op de bank en om 21 bed in met een dvd.
En dus om 730 klaarwakker
Lijstje
Rijles (meteen om 9 uur da's fijn)
Bedenken welke soep ik wil maken dit weekend
Boodschapjes doen
Koken
Was weg (valt mee, alleen wat handwas dingen)
Niksen, luieren, badderen
Warm hier, vergeten de verwarming laag te zetten. Vind ik altijd een beetje viezig zo 's ochtends vroeg.
Nu koffie
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.