Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Goedemorgen,

Wat is je broer een harde! Zijn jullie allemaal zo? Als ik jou soms zo hoor!

Fijn dat je moedertje bij de kapper uithing én dat iemand er van wist. Lijkt me nix dat ze van alles vergeet.

Ik lag er gisteren om 22.00 in, maar dat was dus 21.00.

Ben wel lekker uitgeslapen nu.

Ik ga straks lopen, en dan met Sportman mee.

Die gaat een halve marathon lopen in een stad waar er ook koopzondag is.

Wordt een leuke dag!

Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedemorgen

Hier ook al erg vroeg op, kinderen hebben geen idee van het feit dat we een uurtje langer konden slapen

Vandaag 2x een pastei maken.

Naar broers verjaardag.

Dat wast zo'n beetje wel

Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen, wij zijn ook al weer volop gaande, al zijn wij hier in de buurt volgens mij de enigen want het is hier akelig stil.

Dadelijk even wat was doen, en vanmiddag naar een verjaardag.
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier XD, zou ik mee mogen doen? Dit is namelijk het perfecte topic voor mij, ik ben veel te chaotisch om alles te doen dus een stok achter de deur zou geweldig zijn! (werkt het trouwens een beetje bij jullie?)

Ik ben nog maar een scholiertje dus de dingen die ik vandaag moet doen bestaan vooral uit leren XD

- Verlag uitwerken

- tentames leren

- hond wassen

- filosofie doornemen

Het is nog wel een beetje onwenning om alles wat ik moet doen op een topic te schrijven maarja..
Welkom, groen druifje, en succes met bezemen!

Ik heb trouwens gisteren James er een beetje ingeluisd, hij wilde gezellig even door de stad wandelen, ik heb hem de winkel ingesleept voor de laatste dingen voor de kinderkamer. Alles is nu dan (eindelijk) in huis
Mogguh maisjes!

Wat een dag Zoeb!

Was manlief ook mee, of was je alleen?

Gos, dat jij nog nooit naar GV gekeken had. En dat je het dan vrijdag zo leuk vond: Dan ga je nog wat meemaken bij het kijken van de dvd's, want ik vond het vrijdag zelfs een beetje lauw.

Niemand naar Ushi en Dushi gekeken?

Welkom Groen Duifje.

Het helpt echt wel hoor..ehh meestal. De welbekende stok achter de deur.

Goed gedaan MissM, alles in huis.

En nu alleen nog maar wachten en daarvan zo veel mogelijk (proberen) genieten! Achteraf bekeken waren die laatste weken met z'n tweeën heel bijzonder. Zucht...

Ik denk dat ik manlief en kleine Troela vraag of ze zin hebben in koffie bij oma en opa. Het is nog vroeg, dus dat zouden we best wel weer eens een keertje kunnen doen.

He, hoe klinkt dat? En uit mijn mond toetsenbord?

Fijne dag!
goedemorgen,

ik was er weer. Druk met werken, bezoek aan de familie (ik was dus in de buurt van zoebie gisteren). Vandaag niet veel bijzonders, het is zonnig weer dus wij gaan denk ik wat cachen

mamz, leuk hoor weer gitaar spelen. En de efteling ook al zo gaaf

lekker he coebergh toegeven aan de herfst. Zo met een klein zonnetje is het wel te doen

Veel plezier nog bij broer zoeb

Gefling kusje op je auw, en ik hoop dat het weer gezellig is in jullie huisje

En voor iedereen gewoon een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen

Ik heb geprobeerd uit te slapen, wat onmogelijk is met drie koters. Denk nog even in oude tijd, dan klinkt het niet zo achterlijk vroeg.

(Hoe laat zouden kinderen nu naar buiten mogen )

Zoeb, da's best wel eng, breekbare ribben. Wat een taaie is het toch

Goldie, jij durft!

MissM, wat Goldie zegt dus. Deze tijd komt nooit meer terug (of pas over 100 jaar).

GroenDruifje, welkom (en ook op het forum dus).

Nikki en Pips, goeiemorgen

Ik heb nog geen plannen vandaag. Mezelf beperken in computertijd, dat wel.
Ghe, ik snapte er dus helemaal niks van met die zomertijd. Blijkt dat mijn telefoon en computer zich allebei automatisch aanpasssen.

Ach, arme kinders van me. Ik dacht dat ik ze om negen uur oude tijd had losgelaten, blijkt het negen uur nieuwe tijd te zijn geweest.
Ushi was grappig Gold, niet hilarisch

Zoeb, wat een gedoe. Was het wel goed om je broer te zien?

Groene Druif. welkom
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou, ik verbaas me wel! ik heb nu al op de helft van mijn verslag!? het is idd wel een stok achter de deur als je weet dat mensen meelezen, heb je het idee dat je je toch een beetje moet bewijzen.. (shit waarom doen die smilies het niet? )

Zouden jullie jezelf in een paar zinnen kunnen voorstellen (als je geen zin hebt of het te veel werk vindt, hoeft het uiteraard niet ;p)

Nou ik zou wel bij mezelf beginnen:

Ik ben groene druif, groen omdat ik nog jong ben en een druif omdat ik er van alles uitflap waar ik later spijt van krijg. Ik ben 17 en zit in VWO 5. Dat betekent lekker veel huiswerk en tentames etc (waar jullie zo te lezen allemaal al lang van af zijn XD).

Mijn hobby's zijn theater, musical, zingen, creatief bezig zijn en lol maken met mijn vriendinnen. Ik denk er over om later journalistiek te gaan studeren.

Nou dat was groen druifje in een notendop!

hebben jullie er moeite mee dat ik (een stuk XD) jonger ben?
de smilies deden het blijkbaar toch wel
GD, we hebben hier mensen van allerlei leeftijd gehad. Volgens mij ook nog wel eens een leeftijdsgenote van je.

Ik vraag me af of je het hier vol gaat houden, dat is alles

Het is een ding om lijstjes op te stellen, het is heel wat anders om met elkaar te praten over dingen waar je hopelijk de ballen verstand van hebt. Anyways, ik hoop dat je wat moois maakt van je toekomst, en zo te lezen van je hier en nu ben je daar al goed mee bezig.

Ik, taart van 43, alleenstaande moeder van 3 jongens, waarvan de jongste 6 is en de oudste 10. Een heel klein notendopje dus.
Druif, zolang je niet over leeftijdsverschil begint heb ik nergens moeite mee

HPL, 40 and proud of it, opgewonden standje en momenteel bezig met me verdiepen in zaken als boeddhisme etc. Afgelopen weken met het ene inzicht na het andere om m'n oren geslagen vanwege spit en een zere knie.

Woon samen met Mr Nilsson, bewust geen kids en werk als, ja wat eigenlijk Werk op detacheringsbasis als leidinggevende / trainer / projectbegeleider op klantcontactomgevingen. (lekker vaag )

Te zwaar, afgelopen 1.5 jaar een hoop afgevallen al zitten er ook weer wat kilo's aan. Morgen mag ik eindelijk weer sporten, ik verheug me er nu al op.

(en niet alleen omdat ik dan weer Quality Time heb metd e Jonge God)
Ik vind het leuk hoor, ben gek op jonge mensen, heerlijk

Op mijn werk is het gros van de mensen aan wie ik leiding geef een stuk jonger. Ik heb dikke schik en leer heel veel. Al is het maar dat kapot niet altijd stuk is (ik had de eerste weken continue het online straattaal woordenboek openstaan zodat ik kon volgen waar ze het over hadden)

Leipe shit ouwe is een compliment bijvoorbeeld
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 oktober 2009 @ 11:14:

Druif, zolang je niet over leeftijdsverschil begint heb ik nergens moeite mee

HPL, 40 and proud of it, opgewonden standje en momenteel bezig met me verdiepen in zaken als boeddhisme etc. Afgelopen weken met het ene inzicht na het andere om m'n oren geslagen vanwege spit en een zere knie.

Woon samen met Mr Nilsson, bewust geen kids en werk als, ja wat eigenlijk Werk op detacheringsbasis als leidinggevende / trainer / projectbegeleider op klantcontactomgevingen. (lekker vaag )

Te zwaar, afgelopen 1.5 jaar een hoop afgevallen al zitten er ook weer wat kilo's aan. Morgen mag ik eindelijk weer sporten, ik verheug me er nu al op.

(en niet alleen omdat ik dan weer Quality Time heb metd e Jonge God)oeh, leuk HPL, dat van dat boedhisme ;-p, ik ben christelijk opgevoed maar merk dat ik steeds allergischer word voor al die dogma's. Jezus bestaat! (ja , hállo, en wie kan dat even voor mij bewijzen?) Ben je serieus aan het zoeken of meer gewoon overal aan snuffelen?
Ik ben niet zoekende in de zin dat ik een godsbeeld nodig heb ofzo. Ik ben wel zoekende naar een manier om meer in het nu te leven, om wat minder gehecht te zijn (al is dat niet precies wat ik bedoel) om rust in m'n hoofd te krijgen. Ik mediteer nu en dan en haal uit allerlei stromingen en theorieén die dingen waar ik iets aan heb. En niet alleen ik, waar anderen (via mij) ook iets aan hebben.

Geen missionaris dus die mensen wil bekeren, maar door een bepaalde houding en levenswijze iets betekenen voor een ander.

Niet dat het altijd even goed lukt hoor, maar afgelopen weken zijn er lekker wat doorbraken geweest. Fijn is dat
quote:mamzelle schreef op 25 oktober 2009 @ 11:11:

GD, we hebben hier mensen van allerlei leeftijd gehad. Volgens mij ook nog wel eens een leeftijdsgenote van je.

Ik vraag me af of je het hier vol gaat houden, dat is alles

Het is een ding om lijstjes op te stellen, het is heel wat anders om met elkaar te praten over dingen waar je hopelijk de ballen verstand van hebt. Anyways, ik hoop dat je wat moois maakt van je toekomst, en zo te lezen van je hier en nu ben je daar al goed mee bezig.

Ik, taart van 43, alleenstaande moeder van 3 jongens, waarvan de jongste 6 is en de oudste 10. Een heel klein notendopje dus.Ik zal mijn best doen, om het vol te houden bedoel ik. ;-p Ik begrijp ook wel dat lijstjes opstellen mischien niet het doel is van dit topic, meer je verhaal kwijt kunnen. En dat vind ik eigenlijk mischien nog wel mooier. Ik heb inderdaad hopelijk de ballen verstand van "grote problemen' of hoe het ook wilt noemen, maar ik denk dat ik met mijn (irritante/bijdehandte/altijd klaarstaande/goedbedoelde) mening toch een (kleine) bijdrage zou kunnen hebben aan het forum. Mischien juist omdat ik jonger ben. (ooeh, gevaarlijke opmerking, sorry HPL, laatste keer... )
Ik vind je nu al leuk Druif
Ik snap wat je bedoelt HPL, ik ben een religie-freak. In de zin dat ik het liefst van alle stromingen/reliegies etc. de dingen meeneem waar ik het mee eens ben, mee verder kan.

Ik geloof dat het ook allemaal bij het zelfde uitkomt, ik heb een keer tegen mijn moeder gezegd toen ik 9 was. mama, volgens mij is god (o.i.d.) gewoon een octopus, elke arm heeft zijn eigen godsdient/levenswijze maar het komt allemaal uit bij het hoofd, de bron van alles, god. (mijn moeder had geloof ik echt zo iets van : oooh, waar zit dat kind met haar gedachtes?! )Mensen verlangen er volgens mij gewoon naar om een bepaalde zekerheid in het leven te hebben, iets waar ze zich aan vast kunnen houden of dat nu een jezus, boudha, allah of een ander figuur is.
Nou, dat is mooi HPL,
Welkom GroeneDruif

Als ik nou nog eens zeg "Mogge kindjes" dan kan jij gewoon normaal terug groeten

ik ben borodini, 30 jaar ( nog 5 dagen ) ik woon samen met Vriend. Heb 3 kinderen, de Autist ( het zegt het al ) van 8, Tut van 7 en Terror van 3. ( jongen meisje jongen )

Een zgn "lui-thuis-blijf-wijf" . Ik game graag ( world of warcraft ) ben erg into muziek ( Goth, metal, vooral Trash en Death metal, en 60's 70's ) Ik haak ( om het gothic gedeelte wat te verzachten ) en schrijf.

Dus.

-eh- Ben christelijk opgevoed ( pinkstergemeente ) inmiddels geloof ik vooral in mezelf en in dingen als "wie goed doet, " Jouw idee van de octopus vind ik briljant. Daar zit m.i. wel wat in .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hmm dat is het niet helemaal Druif. Ik zoek het niet buiten mij maar in mij.

Niet een god oid om me aan vast te houden, geen opgelegde tegels en dogma's.

Ik ben trouwens echt officieel rijp voor het gesticht hoor. Stond ik vorige week zondag al te strijken heb ik nu alle, maar dan ook alle was weg. Ook al die kutterige handwasjes. Alles hangt of ligt te drogen of is zelfs al opgeborgen. Brrrr lege wasmanden, eng!

(Hebben jullie dat ook, dat je soms aan het begin van een nieuw seizoen je kleding nog in de wasmand ligt van het jaar daarvoor? Geen ondergoed ofzo hoor, maar de wollen truien, de tere jurkjes, dat idee. Daar heb ik volgend jaar zomer geen last meer van )
Hé Boor, hoe is het?
Hoi borodini, ik snap je gedeelte van "Mogge kindjes" niet helemaal maar dat maakt niet uit. :-$(Ik heb ook een periode gehad dat ik tegen iedereen "kindje" zei, dus tegen mijn vader, "Kindje, hoe laat gaan we eten?" hij werd hier zo strontchagerijnig van dat ik ben gedwongen het mezelf af te leren.) Voelt wel goed als jij het zo zegt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven