Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Tjeesis...ben ik er eens een dagje niet...

6 blz volgekletst?

GD: Lekker oppassen, als jij denkt dat je het kan en het ook leuk vind om te doen (niet geheel onbelangrijk!), Zeker doen!

Mijn dochter doet het ook sinds een jaartje en wij fungeren als 'vangnet'.

Oppasgezin heeft alleen maar lof over haar!

Wat een ballen van schoonouders, Boro...Kan me je frustratie voorstellen..

Coe goed zo, doe maar lekker rustig aan.

Nou hier is het dus vakantie dus wij waren vandaag opeens in de Ikea. Leuk geshopt, niet veel gekocht. Tja op een gegeven moment heb je alles al zo'n beetje..

Fuss, dus jij rijdt nog mee naar Den Haag zaterdag?

En Rainz haal ik van de trein? (Rainz is nu nog op vakantie?)

Groephug!!

Truste
@HPL, theatervoorstelling was super! En ik was er voor het eerst, best een oké theater.

Bezem ze allemaal weer dinsdag! En Goldie, als je nog wakker bent, slaap lekker
Mogguh!

Fijn dat de voorstelling zo gaaf was Thee! Geluid is goed he daar?

Druif, gewoon doen

Gol, ´opeens´ in de Ikea? Was je Verschijnseld?

Gisteravond gesport, niet helemaal wat ik gehoopt had want rustig aan beginnen en ik hou niet van rustig aan :( Ik weet wel dat dit het beste is hoor, dus ik doe netjes wat de Jonge God zegt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Goedemorgen!

Pips, als ik een jonge God om me heen zou hebben zou ik ook naar hem luisteren

ik vind het helemaal niets, die wintertijd, nou moest ik gisteren ineens door het donker naar huis fietsen

ben wel slim geweest, de boodschappen voor de rest van de week zijn al in huis. Nu dus alleen nog maar werken.
Ik heb hem ook vol aanbidding aangekeken en lief overal ' ja' op geantwoord
Morgens Meisjes,

Vandaag 4 opvangkinderen de hele dag dus weinig bezemen behalve the usual.

Ik moet echt nog wel wat betalingen uitvoeren, vergeet ik steeds, terwijl we gewoon het geld hebben, maar ik ben zo lakssssss....

Dus rekeningen betalen voor de aanmaningen binnen komen.

Oh, ja dit zijn losse rekeningen oor, de rest is automatische incasso, zo slim ben ik dan weer wel, herkennen dat als ik geen betaalwonder ben.
Werken (3 overleggen, een lunchafspraak en een 1 op 1 gesprek, pfffff)

Thuis op de crosstrainer

Goed voor iedereen zorgen

Mr N bellen dat ik van hem hou

Mediteren
Goeiemorgen

Zo, lag ik gisteren om half 8 al te slapen, op de bank Lief heeft me om half elf maar naar boven gestuurd

Verstandig bezig geweest MissM, met die boodschappen. Deze week doe ik elke dag boodschappen, dat is de luxe die vakantie heet

Gold, ik rijd idd graag mee

Mamz, van je werk naar BSO gelopen en terug Da's best ver!

Lijstje voor vandaag:

- deuren nog één keer doen

- andere kant van de deuren doen

- met Zoonlief naar de stad, gezellige boodschapjes doen

- vanmiddag hopelijk nog wat schilderen hal/trap

- boodschappen

- koken

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal,

Wat is het toch lekker als ik de meiden weer uitzwaai als ze naar school gaan. Die eerste dag na de vakantie, heerlijk! Wetende dat ik weer een lekker rustige ochtend heb zonder die lieve, vervelende, zeurende, schattige, prepubers, lekker achter de laptop met ontbijt en koffie..... Genieten!

Mijn lijstje voor vandaag:

- wassen, drogen, opvouwen

- keuken opruimen

- huiskamer opruimen, soppen, stofzuigen en dweilen

- boven opruimen

- boodschappen doen

- vroeg koken en om 17.00 uur eten

- 17.30 uur de deur uit. Training voor nieuwe baan.

Ga dus maar snel beginnen!
Goedemorgen!

Nou, mijn eerste bezemdag viel me best mee, had de huiskamer en de bovenverdieping nog moeten doen maar ik ben 's middags lekker gaan tutten in de badkamer, mentaal voorbereiden op de training van nieuwe baan... Mocht wel van mijzelf dus daar ga ik me ook niet schuldig over voelen.

Training was oké... Niet mijn type, de vrouw die de training gaf... Ze heeft de hele avond over haarzelf verteld waardoor de training zelf afgeraffeld werd en we 3 kwartier te laat pas buiten stonden.

Nou ja, nog 1 avond en dan is de training afgelopen.

Pips, jij kent haar ook... Denk ik bijna zeker te weten...

Lijstje voor vandaag:

- huiskamer schoonmaken, stofzuigen en dweilen

- 2 wc's schoonmaken

- wassen, drogen en vouwen

- boven opruimen

- Pips zeggen dat ik heel blij ben dat ze mijn lieve tante is

- boodschappen voor het eten halen

- douchen

- op tijd koken en eten

- half 6 de deur uit voor training

Groetjes Lau
Mogu Dames,

Fuss,wat heerlijk dat je zo vroeg al sliep!Nu goed uitgerust?

Lau,wat voor iets ga je doen?

GD,hier blijft de oppas ook meestal slapen.Ze is 19,vroeger paste ik op haar,nu zij op mijn kinderen.Is dus wel een vertrouwd iemand.weet niet of ik het anders ook zou doen.Enne,3 weken geleden is mijn baarmoeder verwijderd,waar ik nu herstellende van ben.

Zoeb en Jonna,hoe gaat het met niet roken?

Rainz,al terug van vakantie?

Hier is het een ziekenboeg,kinderen zijn nu alle 3 ziek.(zijn ze wel lekker rustig!!)En idd ZeZ,leve de nintendo en dvd!!Dan maar een ontaarde moeder:)Ik heb de bank uitgetrokken en daar liggen ze nu met zijn 3en op.
Ik ga in een callcenter werken, Coebergh. Ik heb echt zin om aan het werk te gaan na 8 jaar voor de meiden zorgen dus ik hoop dat het werk me bevalt ...
Dat zal wel weer wennen zijn na 8 jaar.Maar kan me goed voorstellen dat je er zin in hebt.Ik hoop ook weer aan het werk te kunnen als ik opgeknapt ben.

Wanneer ga je echt beginnen?Succes alvast!
Oh jee jij ook al zieke kinders, terwijl je zelf nog herstellende bent, welnee de DS is een reuze goede oppas

En jij hebt credits
Lau, spannend.....
quote:fussie schreef op 27 oktober 2009 @ 07:58:

Coebergh, beterschap voor iedereen. Nog nieuws over de opslag? Oh, en uitgeslapen ben ik nog niet, er kwam om half 3 een klein lijfje extra bij in bed. En normaal kan ik dan best doorslapen maar frot hij mij ontzettend naar de kant van Lief waardoor Lief en ik uiteindelijk op zo'n 70 cm liggen. Samen. Dat wilde ik vannacht voorkomen, dus heb ik 'alert' geslapen. En dan rust je niet zoveel

Spannend Lau, weer werken Wel leuk!

Lijstje voor vandaag:

- deuren nog één keer doen

- andere kant van de deuren doen

- met Zoonlief naar de stad, gezellige boodschapjes doen

- vanmiddag hopelijk nog wat schilderen hal/trap

- boodschappen

- koken

Nu even een bakkie en dan aankleden en naar de stad
Fuss,geen nieuws dus.Gister was ukkie's opadag maar er kwam niemand!Ik heb het er moeilijk mee.:(

We kunnen waarschijnlijk hier dichtbij ruimte huren maar als we de spullen niet terug krijgen heeft dat ook geen zin.En ik wil eigenlijk niet de andere weg inslaan,dwz aangifte doen enz.Auto's en motors staan op naam van vriend dus dat is niet moeilijk te bewijzen maar de rest...en eigenlijk kunnen die spullen me gestolen worden,had liever normaal contact maar dat blijkt niet mogelijk!Hoorde dat bordje te koop is weggehaald,op funda kan ik de boerderij ook niet vinden dus ik denk dat ze weer heel gelukkig met elkaar zijn!
Mogguh maisjes..

Net een vol uur getennist. Ging redelijk, maar nu ontzie ik het armpje maar weer een beetje.

He Coe, wat een verdrietige toestand. En Ukkie zelf? hoe gaat die er mee om?

Nee Pips, geen 'verschijning' hoor, maar 's avondslaat op het idee komen naar Ikea te gaan en 's morgens vroeg daar aan het ontbijt zitten. Zo opeens, zomaar.

Gisteravond repetitie gehad voor toneel. Het wordt echt Hi-la-risch! We liggen zelf al compleet in een deuk, dus dat komt met het publiek ook wel goed denk ik.

Vandaag is het nog steeds vakantie, dus alles geheel relaxed.

Vaatwasser is al leeggehaald

Ik ga zo een broek van Kleine Troela inkorten.

Een was draaien.

Stofzuigen

En wvttk...

Nu eerst koffie.

Fijne dag maisjes

Had ik al gezegd dat ik jullie lief vind?
Jij bent ook erg lief GL
hoi meiden!

Zo af en toe kom ik toch nog maar eens kijken, al heb ik zo vaak weinig tijd om mee te typen. Ik ben hard aan de gang om de scheiding rond te krijgen, ik hoef gelukkig geen alimentatie te betalen, wel 10.000 euro als verschil in vermogen, maar gelukkig kan ik dat van mijn ouders lenen en heb ik dus daar minder last van. Hij is echt een lamme zak, regelt verder zelf helemaal niks en laat alles weer van mij afhangen. Hij zou ergens volgende week spullen komen halen maar ik heb nog steeds geen enkel zicht op wanneer dat zou moeten plaats vinden. Ook staat zijn aquarium hier nog, hij wil dat laten staan tot de vriend waarmee hij in een huis woont een nieuw huis heeft, maar er is nog geen enkel uitzicht op wanneer dat is. Bovendien vertikt hij het schoon te maken, hij zegt wel van wel maar hij komt gewoon niet opdagen. Dus dat heb ik dan maar zelf gedaan. Als ik dat een paar keer heb gedaan kan ik hem zeggen dat hij er niet voor zorgt en dat hij het ding moet ophalen of dat ik het wegdoe, of zelf hou.

Vandaag moet ik, behalve werken, een heel financieel overzicht maken van welke machtigingen van welke rekening afgaan, zodat die kunnen worden omgezet naar de juiste persoon. En ik moet kattenvoer en een nieuw lampje voor in de badkamer kopen. Morgen ga ik naar mijn zusje, en dan donderdag van daar naar engeland...
oh, en er zit natuurlijk al een was in de machine, het is niert dat ik vanochtend helemáál niks heb gedaan... echt hoor...
Wat is scheiden toch ook een heisa, Allis. Wij waren beiden arm, dat maakte het makkelijker. En ik ben zelf naar een nieuw stekkie gegaan, dat was ook makkelijker dan iemand uitzetten.

Goeiemorgen

Mooie lijstjes hierzo. De mijne:

Boodschappen

Vloer gestofzuigd en kamer glad

Was opgehangen

Was in machine

Niet snauwen (lastig met half en half koppijn)

Jeugdhulp

Schoonmaakster

Creatieve therapie

Hup, verder. Oudste is een euro aan het verdienen met een enorme afwas en dat stofzuigen moet af.
Fuss, dat lopen van en naar werk is mijn workout. Heb al na een week bedacht dat hardlopen vooralsnog niks voor me is, wandelen, snelwandelen desnoods, wel.
Hey Allis!
het allersufste is, hij is veel rijker dan ik! Maar door een uitsluitingsclausule op een erfenis van zijn moeder ben ik tóch de lul.... Hij heeft 90.000 euro op zijn spaarrekening en ik moet hem betalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven