Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
en, hee Zus, en fuss, en mamz! en de rest!
Dat is een beetje zuur Allis!Maar denk maar zo,laat hem lekker blij zijn met het geld..En jij lekker blij met je Brit!!

Je klinkt positief,goed hoor!!

Gold,ukkie vraagt wel steeds om opa,tot nu toe heb ik gezegd dat opa moet werken.Hij is nog maar 2 dus echt snappen doet hij het niet.Eerlijk gezegd heb ik nog steeds hoop dat het goedkomt...en dat komt t toch niet meer
Goeie(-halve-wege-de-)morgen!

Zou natuurlijk eigelijk op school moeten zijn maar mijn moeder was het met me eens dat ik 2 uur gym, 2 tussenuren en een mentorles over faalangst oid beter thuis kon besteden. Kan ik mooi al het achterstallig werk inhalen! Goldielocks, wat doe je voor toneel? En wat voor voorstelling gaan jullie maken? oooh, ben nieuwschierig!!!
Allis *weet nog niet helemaal wie je bent * maar sterkte met de scheiding en alle dingen er om heen!
Hee Allis!
Oja, en coebergh, lijkt me best wel heftig zo'n operatie! Sterkte/beterschap met herstellen!
Tjonge Allis, wat een scheiding-bla...

Ik sluit me bij Coe aan, had het niet mooier kunnen zeggen maar precies wat ik ook dacht: Laat hem lekker blij zijn met jou geld, en jij met je Brit.

GD, ik zit nog maar pas bij een toneelsgezelschap en ik heb deze zomer voor het eerst meegespeeld in een eenakter. We zijn nu pas aan de repetities begonnen voor een avondvullend blijspel/klucht waarvan de uitvoering in maart is.

Het is erg spannend want ik heb een grote rol, maar ook heeel erg leuk om te doen!

Fieuw..*veegt zweet van voorhoofd*

Net heel de keet gestofzuigd.

Nu gaat de laptop van tafel af en de naaimachine er op. Nieuwe spijkerbroeken omzomen...

KutDamesplasser-klusje...

Oh en daarover gesproken...

Ik heb een schimmelinfectie... Het jeukt als een gek... Al met de ha gebeld en ik mag nu 14 dagen lang iedere avond een of ander goedje inbrengen...
He getsie, vergeet je je man niet GL.
Ik ben al aan het googlen ZenZ ..
ff heel goor dus in het wit:

Zodra jij je goed hebt ingebracht gewoon even van bil gaan, zo is hij ook direct behandelt.....
Ooh, GL, ik kan me voorstellen dat het spannend is , zo'n grote rol, dan draag je toch een beetje het stuk. Ik doe zelf dit jaar ook mee aan het humorfestifal, ons stuk word dus ook een "grappig stuk", kan er zelf eigelijk nooit om lachen maar het publiek vind het leuk dus daar gaat het om..

ooh, enne, GL, niet teveel krabben he!?
Gold,als jij wel smeert en doet en je wederhelft niet heb je het zo weer terug.Of jullie moeten aan geheelonthouding doen:)

Hoe gaat t met de wenkbrauwen?
De 'witte' tip van Zenz is een goeie geloof ik

Geheelonthouding staat niet in mijn woordenboek Coe..

GD, ik probeer niet te krabben en dat lukt best goed, maar plassen is een crime!

Oke, tijd voor de naaimachine!

Tot laterrrrr lievuuurrrrdsss!
quote:Goldielocks schreef op 27 oktober 2009 @ 13:49:

De 'witte' tip van Zenz is een goeie geloof ik

Geheelonthouding staat niet in mijn woordenboek Coe..

GD, ik probeer niet te krabben en dat lukt best goed, maar plassen is een crime!

Oke, tijd voor de naaimachine!

Tot laterrrrr lievuuurrrrdsss!Ps: wenkbrauwen zijn mooi Coe!
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 13:50
Reden: Oeps, quote ipv wijzig
% gewijzigd
Gl, ervaring loos als ik ben kan ik alleen maar zeggen, succes/sterkte ermee! *kan even geen geschikte smily vinden om er achter te doen*
Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens..

Het gaat langzaam aan steeds een beetje beter. Met ups en downs.

Hoe is het hier? Druk zo te lezen.
Hey druif
He Druifje,fijn dat je er weer bent.Dikke knuffels voor jou!!Weet verder niet goed wat te zeggen..

Gold,geheelonthouding ook niet mijn ding,maar nu wel verplicht 6 weken.En ik ben zo benieuwd hoe het nu zal zijn..:)
Geeft niet. Ik weet soms zelf niet eens meer wat te zeggen.

Haha.

Zusenzo.. lees je vandaag veel op de kinderpijler. gezellig. We volgen hetzelfde.
Ik ben overal en nergens tussen de bedrijven door.

Denken we ook hetzelfde??
Wat denk jij dan?
Nou jij las mij veel dus bedoel ik of je het eens wat met wat je las, op die fiets.

Wat ik denk ik x-rated.
oh op die manier!!! Ja, ik ben het met je eens. Ik lees je vooral op het 'hopelijk kunnen jullie me helpen' topic.
Maar das een trol hoor!

Als ik ook maar enigzins zou denken dat het echt was dan was ik nooit zo grof.
hoi druifje!

Leuk nog een druif te ontmoeten!

moet wel een beetje opletten dat ze het ook tegen jou kunnen hebben als er druif staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven