Bezemtopic deel 4
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:32
Dat is een beetje zuur Allis!Maar denk maar zo,laat hem lekker blij zijn met het geld..En jij lekker blij met je Brit!!
Je klinkt positief,goed hoor!!
Gold,ukkie vraagt wel steeds om opa,tot nu toe heb ik gezegd dat opa moet werken.Hij is nog maar 2 dus echt snappen doet hij het niet.Eerlijk gezegd heb ik nog steeds hoop dat het goedkomt...en dat komt t toch niet meer
Je klinkt positief,goed hoor!!
Gold,ukkie vraagt wel steeds om opa,tot nu toe heb ik gezegd dat opa moet werken.Hij is nog maar 2 dus echt snappen doet hij het niet.Eerlijk gezegd heb ik nog steeds hoop dat het goedkomt...en dat komt t toch niet meer
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:33
Goeie(-halve-wege-de-)morgen!
Zou natuurlijk eigelijk op school moeten zijn maar mijn moeder was het met me eens dat ik 2 uur gym, 2 tussenuren en een mentorles over faalangst oid beter thuis kon besteden. Kan ik mooi al het achterstallig werk inhalen! Goldielocks, wat doe je voor toneel? En wat voor voorstelling gaan jullie maken? oooh, ben nieuwschierig!!!
Zou natuurlijk eigelijk op school moeten zijn maar mijn moeder was het met me eens dat ik 2 uur gym, 2 tussenuren en een mentorles over faalangst oid beter thuis kon besteden. Kan ik mooi al het achterstallig werk inhalen! Goldielocks, wat doe je voor toneel? En wat voor voorstelling gaan jullie maken? oooh, ben nieuwschierig!!!
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:25
Tjonge Allis, wat een scheiding-bla...
Ik sluit me bij Coe aan, had het niet mooier kunnen zeggen maar precies wat ik ook dacht: Laat hem lekker blij zijn met jou geld, en jij met je Brit.
GD, ik zit nog maar pas bij een toneelsgezelschap en ik heb deze zomer voor het eerst meegespeeld in een eenakter. We zijn nu pas aan de repetities begonnen voor een avondvullend blijspel/klucht waarvan de uitvoering in maart is.
Het is erg spannend want ik heb een grote rol, maar ook heeel erg leuk om te doen!
Fieuw..*veegt zweet van voorhoofd*
Net heel de keet gestofzuigd.
Nu gaat de laptop van tafel af en de naaimachine er op. Nieuwe spijkerbroeken omzomen...
KutDamesplasser-klusje...
Oh en daarover gesproken...
Ik heb een schimmelinfectie... Het jeukt als een gek... Al met de ha gebeld en ik mag nu 14 dagen lang iedere avond een of ander goedje inbrengen...
Ik sluit me bij Coe aan, had het niet mooier kunnen zeggen maar precies wat ik ook dacht: Laat hem lekker blij zijn met jou geld, en jij met je Brit.
GD, ik zit nog maar pas bij een toneelsgezelschap en ik heb deze zomer voor het eerst meegespeeld in een eenakter. We zijn nu pas aan de repetities begonnen voor een avondvullend blijspel/klucht waarvan de uitvoering in maart is.
Het is erg spannend want ik heb een grote rol, maar ook heeel erg leuk om te doen!
Fieuw..*veegt zweet van voorhoofd*
Net heel de keet gestofzuigd.
Nu gaat de laptop van tafel af en de naaimachine er op. Nieuwe spijkerbroeken omzomen...
KutDamesplasser-klusje...
Oh en daarover gesproken...
Ik heb een schimmelinfectie... Het jeukt als een gek... Al met de ha gebeld en ik mag nu 14 dagen lang iedere avond een of ander goedje inbrengen...
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:39
Ooh, GL, ik kan me voorstellen dat het spannend is , zo'n grote rol, dan draag je toch een beetje het stuk. Ik doe zelf dit jaar ook mee aan het humorfestifal, ons stuk word dus ook een "grappig stuk", kan er zelf eigelijk nooit om lachen maar het publiek vind het leuk dus daar gaat het om..
ooh, enne, GL, niet teveel krabben he!?
ooh, enne, GL, niet teveel krabben he!?
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:49
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:49
quote:Goldielocks schreef op 27 oktober 2009 @ 13:49:
De 'witte' tip van Zenz is een goeie geloof ik
Geheelonthouding staat niet in mijn woordenboek Coe..
GD, ik probeer niet te krabben en dat lukt best goed, maar plassen is een crime!
Oke, tijd voor de naaimachine!
Tot laterrrrr lievuuurrrrdsss!Ps: wenkbrauwen zijn mooi Coe!
De 'witte' tip van Zenz is een goeie geloof ik
Geheelonthouding staat niet in mijn woordenboek Coe..
GD, ik probeer niet te krabben en dat lukt best goed, maar plassen is een crime!
Oke, tijd voor de naaimachine!
Tot laterrrrr lievuuurrrrdsss!Ps: wenkbrauwen zijn mooi Coe!
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 13:50
Reden: Oeps, quote ipv wijzig
Reden: Oeps, quote ipv wijzig
% gewijzigd