Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
We hebben hier voor het eerst in dit huis een luie zondag. Beetje gamecuben, beetje forummen.

oh, Zoon zegt net dat zij geen luie zondag hadden, ze zijn namelijk naar het zwembad geweest

Ik blijf zo lui, koken doe ik via thuisbezorgd punt en el.
Hier zijn de plannen ook gewijzigd.

Vanmiddag even naar het kerkhof geweest, nu net weer thuis en het bed omhoog gezet. Dat is hoog! Ik verwacht dat James er morgen uit valt als ''ie de wekker uit wil zetten

Dadelijk friet halen voor bij de mosselen en dan heb ik ook weer gekookt

Verder drukte in m'n hoofd, er gebeurt weer veel met vader van goede vriend op sterven, een onverwacht zwangere vriendin en andere zwangere vriendin die plotseling is opgenomen in het ziekenhuis.
Fus, geniet van je luie zondag!

Boro sterkte met A.

Coebergh, al meer nieuws?
Jeetje MissM dat is ook niet mis allemaal. Kan me voorstellen dat je daarover na gaat zitten denken.

Oei ja wij hadden vanmiddag ook naar het kerkhof gemoeten volgens kennissen. Alleen doen wij ik daar al 14 jaar niet meer aan. 1x Ben ik daar geweest met Allerheiligen en ik ben zo aangestaard. Kijk dat is de moeder van dat kindje. Getverdegetver. Voelde me er gewoon akelig bij. Het lastige is dat meis op 30 oktober jarig is en dat is dus net voor allerheiligen en dan staat haar graf altijd vol bloemen. Vind het mooi maar ik hoef er niet te zijn als die hele meute mensen op het kerkhof staat.

Bor wat jammer. Het is natuurlijk een gevolg van gisteren. Maar ik kan me voorstellen dat je soms tot 10 moet tellen. Of zoals jij het zegt. "Hij was gisteren erg gezellig, dus vandaag mag ie een rot dag hebben (10x)". (Dacht eerst dat je het over je man had) Sorry, rotgeintje he.

Zeg ik hoorde gisteren dat jij in P woont. Mijn peettante (tante Jo) is daar altijd maagd van Pastoor geweest. Broers hebben eens in een dronken bui gezegd, dat tante Jo ongebruikt retour gaat!!. Sindsdien is dat een gevleugeld gezegde op familiefeestjes.

Pippi hoe'st met Mr. N.? Laura Pips vond het ook errug jammer dat je er niet bij was gisteren.

Coebergh moet erg lachen om jou kratjes bier ipv klossen. Weet je dat ik dat 34 jaar geleden ook had en dat de non die vroedvrouw was dat niet kon waarderen omdat ze doorzakten. Waren nog houten kratjes. (Wij vonden het wel leuk). Alleen was er midden in de nacht geen alternatief en 's morgens lag ik in het ziekenhuis dus was het niet meer nodig.

Leuk he Rainz dat je nog stuitert. Vind het zo leuk dat jij het zo naar je zin hebt gehad omdat je toch zenuwachtig was.

Ik denk dat Gold en ik er nog het minste moeite mee hebben gehad. Wij zijn wat mondiger. Hoewel ik ook eigenlijk alleen maar vanaf mijn stekkie heb zitten genieten.
Goeienavond

Lekker naar het bos geweest, heel erg natgeregend ook. Vanavond rustig aan doen, met frietjes, en Oudste wil zijn dreads eraf, dus als het lukt klooien met haar en kam.

Arme Boro, arme Borozoon

Stel je voor dat hij kortsluiting in zijn hoofd heeft. Dat 'ie nog zoveel moet verwerken en dat er dan misschien zoveel tegelijk weer gebeurt en dat dan alles teveel is. Dat het echt raast van binnen en dat hij zich daardoor fysiek niet goed voelt. Zou je dan handvaten hebben? Zou er gelegenheid zijn om te benoemen dat het ook wel erg lastig is als 'hij nu zijn jas op moet ruimen terwijl zusje staat te kwelen en zijn lego niet op zijn plek staat en mama boos kijkt en en en alles opgelost is hij pas weer verder kan als eerst die lego maar op zijn plek staat en dat zusje haar herrie stopt'.

Gaat met haren klooien en vanavond pas weer verder lezen.
Lieve kinderen, mag ik erbij? Niet om mijzelf tot schoonmaakster te bombarderen, maar om te zorgen dat ik jullie wat meer motiveer. Het valt me op dat er op een paar na het erg slecht gaat met de lijstjes hier.

En denk nou niet dat ik jullie niet ken. Ik ken jullie veel beter als jullie denken.
Wie is dat gekke wijf dat zegt dat ik mijn lijssies niet klaar krijg? Tsssss waar weet ze het van.
Tantesjaan, je mag best komen helpen hoor
*buigt vast voorover om tante Sjaans motiverende trap te ontvangen*
Zou tante Sjaan de Nick van Sinterklaas zijn? Die weet ook altijd alles...
Ik ken die Tante Sjaan, was zij ook niet ergens aanwezig op de meet.
Gaan jullie mnorgen duimen? Vanaf 9 uur!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoi meiden,

Leuke dag gehad gisteren?

Ik duim morgen, Pip!!!
Sgoed pips, en ik steek er ook een kaarsje bij aan, ben toch thuis.
Tante Sjaan?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eigenlijk zit ik om negen uur in een pittig gesprek, Pips. Mag het ook op de fiets ernaartoe?
Zo, was ik weer.

Eerst even lekker ego hoor

A had gisteren natuurlijk een top dag. Ook viel het ons op dat hij heel erg aan mij hing. Heel de dag hand-in-hand. Heel de dag kroelen, kusjes, ja mammie , nee mammie, armpjes om me heen, naast me zitten. Enz.

Dat is het aantrekken van de hechtingsstoornis.

Vandaag hadden we het afstoten ( HELP! ze komt te dichtbij , dat is eng. ) Niet luisteren, driftig en brutaal. Dat zeg maar x10.

Helaas heb ik hem ook 1x moeten vasthouden. ( Hij krabt zichzelf open om zichzelf pijn te doen als hij boos is :( automutilatie dus. ) Op zijn bedje op zijn zij gelegd. Half boven hem gaan hangen en met mijn ene hand zijn voeten en andere hand zijn polsen vastgehouden. ( Note, moeten andere manier gaan bedenken , hij wordt te groot )_ Het gekke is dat hij een bloedhekel aan "vasthouden" heeft, maar zodra ik zeg: A ga maar op je zij liggen, dan ga ik je helpen rustig te worden , dat hij gelijk in foetus houding gaat liggen.

Aan het einde van de dag met hem gepraat. eea uitgesproken. Hij vertelde dat zijn "blij" gewoon op was vandaag. En dat zijn been aan de verkeerde kant van zijn bed uit gestapt was. Ik vertelde dat ik graag zou willen dat ik nog meer geduld heb. ( Na 10 driftbuien ben je het echt spuugzat en komt er een "verdorie A , NU is het KLAAR er echt wel uit ) Gekroeld en alles was weer goed.

Het is gewoon zielig. De indrukken van gisteren, het thuis zijn van vandaag en overduidelijk het hele hechtingsspel wat hem nog steeds niet lukt :(

Nu over op jullie,

brb.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Haai Tante, hier valt niets meer te bezemen.

Jaja, Man heeft alles van het lijstje gedaan.

Hij heeft zelfs zijn kast opgeruimd, 7 vuiniszakken staan er in de gang.

MissM, geniet van je verlof.

HotPip, ik ga enorm voor je duimen morgenochtend. Toitoitoi!

Voor iedereen weer, slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Gelfling, ik hoop dat die wandeling, of wat dan ook voor vrijetijdgedoe, je de ruimte geeft om je hoofd piekervrij te maken. Meer concentreren op dromen, idealen, prachtige invallen, associeren met losse woorden, whatever. Ik hoop dat je dan in elk geval met de opbrengst van je gedachten weer een richting weet te vinden op den duur. Bedenk eerst de gekste, meest onrealiseerbare, dingen, die in je opkomen, en dan hoe je zulke dingen in real life zou kunnen vormgeven.

Je klinkt al zolang als je hier schrijft op een soort bezinningspunt in je leven. Is dat zo, of ben je altijd al een piekeraar, iemand die zichzelf niet gauw goed genoeg vindt?
Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad allemaal die in DH waren gisteren het blijft jammer dat we er niet allemaal bij waren, maar goed, een wat kleinere meeting zie ik persoonlijk eerst wel zitten

Zoeb, ik woon idd in P Grappig dat jij een oude tante had die hier gewoond heeft

Ah kijk, een tante Sjaan Das fijn, kan u me morgen gelijk helpen met een goede waslijst Dat weet u vast als de beste aan te pakken.

Ik woon in P, bij de C.

Tot ziens
Jeetje, Bor. Wat doe jij het goed zeg. Klasse!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Pfoeh, zou je in lepeltje achter hem mogen gaan liggen, Boro? Hij neemt kennelijk toch al een toegeeflijke houding aan. En zou het ook gewoon stress kunnen zijn, enorme stress, en dan dat 'ie jeukt op zijn eczeemplekken?

Jullie zijn allebei kanjers (maar dat weet je wel inmiddels, toch?)
Het is wel stress mamz, maar hij heeft ook regelmatig geroepen: " Ik ga nu mezelf lekker helemaal kapot krabben"

Lepeltje lepeltje had ik nog nooit aan gedacht stom zeg. Goed idee
Alles goed hier, ik zie jullie morgen.
Hoop dat het werkt, Boro.

Zusenzo, ook goed bericht van jou! Ben er blij mee.

Truste meiden. Morgen vroeg naar werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven