Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Later, als we oud en grijs zijn (de kinderen hun eigen toko hebben) dan, dan hebben we ons libellehuisje

Of in elk geval geld voor een schoonmaakster.

*hup, slurp die koffie op en ga aan de slag, mamzelle*
Wat heb ik goed gedaan Druif? Mijn kind vergeten?

Ja Mamz, heel erg leuk en sjiek, maar ook dubbel soppen enzo...da's dan weer minder leuk.

En het lukt me maar niet ze te leren even hun spuugsel in de wastafel weg te spoelen na het tandenpoetsen.

Ik hoor net dat kleine Troela na school bij een vriendin gaat spelen dus ik kan nog de hele middag los gaan!

Aan de bezem maar weer!!!

Badkamer

Boven stofzuigen

Beneden stofzuigen

Eten maken

Repetitie.
Bor wat ben je goed bezig. Heerlijk gevoel krijg je toch na al dat opruimen. (Waarom doe ik het dan niet?)
quote:mamzelle schreef op 02 november 2009 @ 12:48:

Later, als we oud en grijs zijn (de kinderen hun eigen toko hebben) dan, dan hebben we ons libellehuisje

Of in elk geval geld voor een schoonmaakster.

*hup, slurp die koffie op en ga aan de slag, mamzelle*Nee Mamz dat gaat dus ook niet op als je kinderen een eigen toko hebben. Bij mij niet in ieder geval.
Boro, we hebben net de wasmachine van mijn moeder weggegeven... Hij staat nu in een opslag. Mocht je het echt nodig hebben, laat het dan even weten. Hij is naar de zwager van mijn broer gegaan en die houdt hem nu tijdelijk in de opslag.

Het was een goed ding, bovenlader, dat wel. We hoeven er niets voor te hebben.
GL, ik moest stiekem om het vergeten van je dochter lachen. Mijn dochter zegt dan altijd: goed gedaan mam. Sorry als het anders overkwam...
MdK, het was een tussentijdse toets, da's nieuw. Krijg je vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen op het echte examen!

Wij zijn samen en nu met 1 iemand fulltime thuis en ook geen Libelle huishouden. Thnk God!

Its. BZN, heb je ze aangeklaagd voor kindermishandeling?

MissM, weet je wat helemaal genant is? Als je denkt dat je alle over de datum troep hebt weggemikt en de visite haalt een pakje met THT van 2 jaar terug uit je kast.....

Gold, je kind bijna vergeten! Ontaarde moeder :D
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het voelt idd heerlijk zoeb.

Boven heb ik lekker wierook laten branden, dus heel het huis ruikt heerlijk

Nu even eten, dan de gang en wc aanpakken.

Dan weer pauze en dan de keuken aanpakken.

Druifje, wat een lief aanbod van je Het is nu niet nodig, hij lijkt het weer te doen, en ik ga er maar vanuit dat ie het ook blijft doen voorlopig.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
hahahaha HPL, dat niet maar zelf mijn moeder zei daar ga je maar niet meer spelen (die was bang dat ze haar beatles en udo jurgens moest gaan inruilen)

ik ben zo een kind uit zo een rommelhuis en zelfs zonder mijn eigen kinderen maak ik er een zooitje van dus ik vrees dat het nooit meer goed komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 02 november 2009 @ 13:15:

hahahaha HPL, dat niet maar zelf mijn moeder zei daar ga je maar niet meer spelen (die was bang dat ze haar beatles en udo jurgens moest gaan inruilen)

ik ben zo een kind uit zo een rommelhuis en zelfs zonder mijn eigen kinderen maak ik er een zooitje van dus ik vrees dat het nooit meer goed komtZucht (van opluchting)
- Wassen (voor de helft nog een paar wassen te gaan)

- drogen

- was vouwen

- woonkamer opruimen

- vaatwasser in en uitruimen

- keuken opruimen

- berging opruimen

- badkamer poetsen

- vragenlijsten nieuwe opleiding invullen en laten controleren

- fotoos uitzoeken

als extra de slaapkamer en klerenkast opgeruimd

rekeningen betalen

zij die niet denken, vergissen zich heel vaak
iets te enthousiast
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 november 2009 @ 10:46:

Voor vandaag:

Sollicitatiebrief eruit doen,

rondje woonkamer & Keuken

boodschappen doen

kaartje naar Oma de deur uit

nog een stel rijscholen bellen.

aanvulling: nog 3 wassen draaien.

Getver, krijg net telefoon over weer een functie die ik niet heb gekregen. Hoort erbij, is hardstikke logisch maar bluh, wat zie ik dan op tegen weer zo'n brief schrijven. Nu heel even koffie en dan moet het toch echt. WIlde vandaag nog even een volgend uitzendbureau binnenstappen maar bedacht me dat ik met mijn hese kroegstem nou niet bepaald representatief overkom. Hopelijk is het morgen helemaal bijgetrokken.

Fijn Pip van die verrichtingen. Lijkt me al spannend genoeg, zo'n examen, heb je helemaal geen achteruit inparkeren tegen de berg op voor nodig!
Ter geruststelling,hier ook geen Libellehuis.Alhoewel er in mijn durpke wel heel veel van die huizen zijn.Maar daar krijgen de kinderen na school buiten in de tuin onder het afdak wat drinken en een koekje voordat ze naar binnen mogen...(stomme kakkers:)

Ik moest van de huisarts door naar de gyn,waar ik over een uurtje terecht kan.Ik lijk wel een zeekoe!!Het lijkt of er allemaal vocht ophoopt in mijn buik,zelfs mijn joggingbroek zit strak:(

Jammer dat ik niet weet hoe groot de buik van MissM is,volgens mij win ik met gemak:)

Huisarts hoorde een reutel in mijn longen maar wil eerst vanmiddag afwachten...oen dat ik ben heb ik niet gevraagd waarom,en haal ik me nu dus de ergste dingen in mijn hoofd.

Bij mijn moeder was het goed,gaatje is wel iets groter maar nog niet ernstig genoeg om te opereren.Waarschijnlijk mag ze woensdag weer naar huis.(en dan vlg week terug voor operatie aan hand,haha)

Oudste kwam heel verdrietig thuis,moeder van klasgenootje is vanochtend overleden.Ze had vannacht om 5 uur hartinfarct gehad en is paar uur later in het ziekenhuis overleden.Oudste was bang dat dat bij mij ook ging gebeuren.Kinderen hebben er toch wel schrik van,eerst T dood,toen een vader van klasgenoot en nu kan ik al een paar weken niks.Hopelijk heb ik de angst een beetje weg kunnen praten.

Ik ga naar de gyn.Laters!!

Oja Pips,goed gedaan!!
Coeh voor jou, voor je kinderen en je moeder.

En nog eentje extra voor jou
OH Coebergh succes bij de Gyn.

Ik hoop dat het meevalt. Want het zit je ook niet mee op het ogenblik zeg.
Bor een ziel 2 gedachten.

(Of was het nu andersom)
quote:borodini schreef op 02 november 2009 @ 11:05:

@Tante Sjaan ik doe het vandaag anders om heur, ik maak een "gedaan" lijssie, zodat ik eens echt goed kan zien wat ik allemaal gedaan heb.

* Mijn slaapkamer opgeruimd , en gesopt ( wat dan weer helaas het gevolg had dat de mount everwash nog groter werd.... )

* De badkamer

* was in wasmachine.

* Huiskamer gesopt, uitgemest en opgeruimd

* gang opgeruimd en gesopt

* wc opgeruimd en geboend.

PAUZE !

quote:Zoebie schreef op 02 november 2009 @ 13:51:

Bor een ziel 2 gedachten.

(Of was het nu andersom)

Zo moeder zo dochter

Anyway, ik vergat nog te zeggen dat het mij een goed idee lijkt dat je bij P gewoon een keertje afslaat. Even koffie en plaspauze voor je weer verder moet
Ik zit mijn tijd te verdoen op het forum.

Ik moet een fikse schop.

(Sta gebukt nu)
mss moet tante sjaan even om de hoek komen kijken

- volgens mij is het kwartje eindelijk gevallen. Ik gebruik oud geld, dus het was een papieren kwartje, dat dwarrelt nogal langzaam omlaag -
quote:borodini schreef op 02 november 2009 @ 13:52:

[...]

Zo moeder zo dochter

Anyway, ik vergat nog te zeggen dat het mij een goed idee lijkt dat je bij P gewoon een keertje afslaat. Even koffie en plaspauze voor je weer verder moet

Nee helemaal niet te verdoen. Ik zit gewoon te genieten. Ik moet het gewoon toe gaan geven.

Bor dat doe ik zekers te weten.
coe een dikke knuffel voor jouw en je kinderen

ik mag even pauze, heb al hartstikke veel gedaan al zeg ik het zelf

het lijkt bijna een libelle huis (als je de badkamer maar dicht laat)
quote:borodini schreef op 02 november 2009 @ 13:53:

mss moet tante sjaan even om de hoek komen kijken

- volgens mij is het kwartje eindelijk gevallen. Ik gebruik oud geld, dus het was een papieren kwartje, dat dwarrelt nogal langzaam omlaag -Zijn er schoppen nodig, dan kom maar op. Ik ben er helemaal klaar mee voor.

Borodini, welk papieren kwartje? Zijn die er geweest dan?
Ssssssst niet verder vertellen he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven