Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Ik lees zo weer bij hoor, moet nu als de wiedeweerga naar werk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Go Pip! *maarreh vrijstelling, je ging toch afrijden of ben ik nou zo in de bonen??*
Goedzo Pips!!!!

Ik heb de dokter al gebeld, mag eigenlijk morgenochtend pas langskomen... Maar als het zo blijft ga ik het niet afwachten (bovendien ga ik vanavond weg en kan ik morgenochtend helemaal niet langskomen), dus bel ik over een uurtje weer. Nu maar aan de vitamine C!
hoera voor pips
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Pip!

De kasten zijn opgeruimd

Ik heb gestofzuigerd en gedweild

Vaatwasser staat aan

Strijk ligt klaar

Straksjes

De strijk

vaatwasser uitruimen

Maar eerst lunchen met de jongens

En mijn werk arriveert rond 1 uur en maar hopen dat ik dan nog even door kan bezemen.

Boro dat Libelle gezin zie ik altijd bij andere thuis, ga ik mijn kind ergens ophalen van een speelafspraak en dan ziet het hele huis eruit om door een ringetje te halen ,modern, mooi en last but not least schoon, heel erg schoon, heerlijk dus en die mensen werken ook nog eens.....hoe doen ze het?
Yay Pips ! Goed gedaan

@Tante Sjaan ik doe het vandaag anders om heur, ik maak een "gedaan" lijssie, zodat ik eens echt goed kan zien wat ik allemaal gedaan heb.

* Mijn slaapkamer opgeruimd , en gesopt ( wat dan weer helaas het gevolg had dat de mount everwash nog groter werd.... )

* De badkamer

* was in wasmachine.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dat zus idd.

En als er dan mensen hun kind bij mij ophalen dan schuif ik hopelijk ongemerkt nog even wat rommel onder de bank of achter een deur

Aan de andere kant, wat Its zegt, hier wordt geleefd en gespeeld.
Een huis er voor jou, jij niet voor het huis, zei mijn oma altijd, maar op sommige dagen krijg ik dat wel voor elkaar maar op andere dagen........
Meisjes..snap dat toch: Van die Libelle-gezinnetjes. Dat is allemaal maar uiterlijke schijhijn!!!

Zo, krant is uit en koffie is op. Ik ga weer beginnen.

Toedels!

Pips had een tussentijdsetoets MdeK!
ja en dat leven en spelen is veel beter als dat steriele. Ik gooi overigens altijd alle rommel op de badkamer als mensen komen. Dus mochten jullie hier ook hier langs komen, ik geef rondleidingen maar de badkamer blijft dicht

ik weet nog goed dat ik klein was en ik had zo een libelle gezin vriendinnetje. Ik ging daar een keertje spelen en moest ineens mijn limo op de bank drinken, mijn koekje met een schoteltje eronder en we mochten niet knutselen want dan werd de tafel vies. Dus toen hebben we (en dit is echt heel erg) naar BZN geluisterd want dat was hun favoriete band. Ik ben er nooit meer geweest.
Hier in de straat woont ook een Libelle gezin; hun 4 kinderen altijd netjes gekleed, haar op nummer, huis zeer opgeruimd en zeer schoon, nooit vuile kleren aan, nooit eens verwaaid haar...

Tja.. aan de ene kant bewonderingswaardig.. aan de andere kant; wie moet er hier nu eigenlijk leren?

Pips, hartstikke fijn!

Mijn lijstje gaat goed; kasten zijn opgeruimd, spulletjes van mijn moeder hebben (deels) een plaatsje, oud papier is weg en ik heb geduimd voor Pips. En... ik heb ook nog af en toe gerelaxed..
Mensen die de boel altijd aan kant hebben zijn nooit thuis en hebben een werkster die dagelijks langskomt.

Ik heb zojuist alle etenswaren die over de datum zijn weggegooid. Dat was zo ongeveer een vuilniszak vol, met spullen die teruggingen tot tht 2005
Pips!

Stoffen, stofzuigen en dweilen is inmiddels gedaan, verder een beetje poets-ontwijkend-gedrag vertoond door uit te zoeken waar ik de kerst- en verjaardagcadeautjes voor de kinderen het goedkoopste kan kopen. Kan behoorlijk oplopen heb ik al gemerkt, met prijsverschillen tot 15 euro voor hetzelfde artikel!
Wassen (voor de helft nog een paar wassen te gaan)

- drogen

- was vouwen

- woonkamer opruimen

- vaatwasser in en uitruimen

- keuken opruimen

- berging opruimen

- badkamer poetsen

- vragenlijsten nieuwe opleiding invullen en laten controleren

- fotoos uitzoeken

als extra de slaapkamer en klerenkast opgeruimd
Goeiemorgen

Niks werken, de kinderen juffrouwen en meneren hebben een studiedag.

Of toch wel al gewerkt: verslapen, proberen alle kinderen naar school te jassen om om negen uur op afspraak met client te staan, toen dat niet lukte had ik nog een half uurtje tijd om met Muis naar afspraak te sjezen. Muis heeft zich overigens bijna keurig gedragen. Afspraak gehad en daarna tegenwind met Muis terug naar huis, alwaar de oudsten gelukkig zonder ruzie de ochtend waren doorgekomen.

Andere afspraken maar afgezegd.

Nu even teruglezen.
Ow ow, was ik zo druk aan het bezemen dat ik totaal vergat dat kleine Troela vanmorgen door manlief met de auto naar school was gebracht, en ik haar dus vergat op te halen!

Ik kijk op mijn horloge; 10 voor 12...'oh dan is troela hier zo....'.*Tojnk* NIET DUS!!!

Ik met de auto naar school gescheurd alwaar het schaapje braaf op de stoep stond te wachten.

Fieuw *veegt zweet van voorhoofd*

Nu lunch. Straks weer verder.

Ik was ondertussen in de badkamer van het grut bezig...

Wat doen twee meiden in Godsnaam met 6 tandenborstels????
Hebben de troela's een eigen badkamer, zohee, sjiek zeg

Mijn Middelste had bij wijze van verrassing van de week de hele badkamer schoongemaakt na het douchen. Normaal is dat altijd dikke vette ellende met teveel water over de rand enzo. Zelfs de wasbak glom

Coebergh, hoop dat het goed is met je

Pips, was zo druk vanochtend dat ik niet eens heb gedacht aan duimen.. ben ook wel benieuwd naar die vrijstelling.

Ik moest ook maar eens aan mijn Libelle huishouden. Eettafel is nog steeds een puinhoop na het ontbijt/brunch en de gang is een drama nadat we daar met zijn allen alle natte kleren en schoenen neerstortten gisteren.

Kamer is ondanks hysterische aanval van gisterenmiddag gewoon weer een rommelige bende.

En de keuken vast ook. Mount everwash staat daar.
Goed gedaan GL!!!!
Ik wil hier alle kamers een voor een aanpakken, ooit.......

Met nieuwe boekenkasten en speelgoed kasten etc......ooit

En ik wil dat de kinderen de wasmand vinden..... diegene die gewoon in hun slaapkamer staat.....ooit

En ik wil gewoon knippen in mijn vingers en alles is netjes.....nooit

Maar ik ga maar weer door met de ondankbare taak van interieur verzorgen van je eigen huis.
Waarom vergeet negeer ik toch altijd dat meer dan de helft van de was op onze slaapkamer ligt?

Voegt 4 wassen aan het lijstje toe. De eerste draait.
Ooit wil ik het grootste gedeelte van onze kasten reorganiseren, zodat de laatste verhuisdozen van bijna 3 jaar geleden leeg raken. Ooit wil ik dat dit huis af is..Ooit wil ik een leuke achtertuin, mijn rijbewijs, een leuke baan en een gezellige libellehond. Oh well, eerst mijn lijst van vandaag maar. (gaat op zoek naar postzegels)
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 november 2009 @ 12:30:

Waarom vergeet negeer ik toch altijd dat meer dan de helft van de was op onze slaapkamer ligt?

Voegt 4 wassen aan het lijstje toe. De eerste draait.

Fijn he , hier ook zo, als ik de slaapkamers uitmest is de was weer torenhoog .

wasmachine heeft weer kuren blijft steken op "spoelen" , god laat het ding alsjeblieft niet kapot gaan ( niet kapotterder ) want ik heb echt even geen geld voor een nieuwe. Ja, een 2e handsje zou wel kunnnen, maar ja, dan zit ik weer met een oud ding.

Als hij het nu even nog een jaartje volhoudt dan heb ik vast geld voor een nieuwe mooie goede wasmachine

( Overigens draait hij weer, filter was schoon, heb even in de afvoer slang geblazen, dat werkt altijd. We hebben hem al helemaal open gehad, niets zat er in of tussen verstopt, dus waarom hij het doet is mij een raadsel )
quote:borodini schreef op 02 november 2009 @ 11:05:

@Tante Sjaan ik doe het vandaag anders om heur, ik maak een "gedaan" lijssie, zodat ik eens echt goed kan zien wat ik allemaal gedaan heb.

* Mijn slaapkamer opgeruimd , en gesopt ( wat dan weer helaas het gevolg had dat de mount everwash nog groter werd.... )

* De badkamer

* was in wasmachine.* huiskamer uitgemest, opgeruimd en gesopt.
Een luchtbel of een wattestaafje, dat zijn bij ons meestal de boosdoeners Bor.
Kolere zeg wat was het druk op mijn werk. Blugh niet leuk meer.

'k Ben blij da'k weer thuus ben en ik even terug kan lezen zonder telefoons.

Ik vind huizen met rommel gezelliger dan huizen zonder rommel.

Vandaar dat ik nooit mijn lijstjes af heb. (Goeie smoes toch?)

Arme kinderen die in een steriel huis wonen.

Als ik nu de bedden ga afhalen en wassen zou het dan nog droog worden buiten? Omroep Brabant zegt dat er een mooie blauwe lucht vanaf zee het land komt binnendrijven.

Gold ooooh je kind bijna vergeten. Schande.

Pips

Bor dat blazen heeft vast en zeker geholpen.

Zus en Mevrouw de Kees Ooit, ja dat denk ik ook altijd.

Och als je toch geen wensen meer hebt ben je maar een arm mens. Toch?

Rainz leuk joh koopjes jagen.

MissM Wat komt mij dat bekend voor. Over datum dingen die dan al jaren over datum zijn. Gisteren wilde ik afbakbroodjes bij de soep. Dus ik duik de kelder in. Daar ligt nog een dichte verpakking. Geen bril bij me om de datum te controleren, dus ik kijk goed of het misschien hier en daar groen is uitgeslagen.

Was niet zo, dus net toen ik dacht dat het wel goed zat zag ik er allemaal beestjes in lopen. Blugh. Gelukkig nog niet opengemaakt.

Schaam me diep nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven