Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 21 december 2009 om 11:27
Ja iets in die context....komt waarschijnlijk ook door mijn weekendje hoor.Waar het hart van vol is loopt de mond van over enzo..
Hoe is het gister afgelopen GL?
Volgens mij is het hier wel gezellig,visite wil niet weg!
Wel makkelijk ook,de 1 staat de badkamer te poetsen en de ander de wc....en ik als luie gastvrouw/wijf zit achter de pc.
Doet me denken aan kerst 3 jaar geleden,toen waren deze mensen ook met mijn verjaardag hier en zijn tot na kerst blijven hangen.Mooie herinneringen aan.
Hoe is het gister afgelopen GL?
Volgens mij is het hier wel gezellig,visite wil niet weg!
Wel makkelijk ook,de 1 staat de badkamer te poetsen en de ander de wc....en ik als luie gastvrouw/wijf zit achter de pc.
Doet me denken aan kerst 3 jaar geleden,toen waren deze mensen ook met mijn verjaardag hier en zijn tot na kerst blijven hangen.Mooie herinneringen aan.
maandag 21 december 2009 om 11:49
ik heb me door de bagger naar mijn werk geploegd, het is hier zoals verwacht niet zo druk
Ik ben snel een en ander aan rapporten aan het beoordelen en goedkeuren, en vanmiddag weer vroeg naar huis want er komt weer meer sneeuw aan...
Ik ga zo een broodje frikandel eten. Een wit, zacht broodje met een kleffe frikandel. Met Mayo. Een hele dikke klodder. Ik heb er al weken zo veel zin in dat het alleen maar tegen kan vallen, maar ik ga me er toch aan wagen.
Vandaag ben ik 12 weken zwanger!!! mijn kleine Lumpje is Wekig vandaag. Hiep hiep Hoera!!!!
Ik ben snel een en ander aan rapporten aan het beoordelen en goedkeuren, en vanmiddag weer vroeg naar huis want er komt weer meer sneeuw aan...
Ik ga zo een broodje frikandel eten. Een wit, zacht broodje met een kleffe frikandel. Met Mayo. Een hele dikke klodder. Ik heb er al weken zo veel zin in dat het alleen maar tegen kan vallen, maar ik ga me er toch aan wagen.
Vandaag ben ik 12 weken zwanger!!! mijn kleine Lumpje is Wekig vandaag. Hiep hiep Hoera!!!!
maandag 21 december 2009 om 12:03
Mooi nieuws Allis! Proficiat!
We ontlopen elkaar weer niet meer zoveel, vrijdag ben ik ook gezellig 12 weken oeh, frikandel. Ai ai, dat had je niet moeten zeggen, nu wil ik ook
Mis ik nu door het spelen met de lego alle pret hier?
Gold, ik blijf het een bijzonder verhaal vinden, hoe de afloop ook is!
Zometeen weer een rondje huishouden en dan mag ik weer aan de lego
We ontlopen elkaar weer niet meer zoveel, vrijdag ben ik ook gezellig 12 weken oeh, frikandel. Ai ai, dat had je niet moeten zeggen, nu wil ik ook
Mis ik nu door het spelen met de lego alle pret hier?
Gold, ik blijf het een bijzonder verhaal vinden, hoe de afloop ook is!
Zometeen weer een rondje huishouden en dan mag ik weer aan de lego
maandag 21 december 2009 om 12:59
Oei frikandellen. Weet je dat ik die nooit heb gelust. Tot ik zwanger was van Nienke. Ik heb die gevreten. Frikandellen speciaal. Met veel uitjes. En vreetbuien heb ik bij de andere drie zwangerschappen niet gehad. Met niets. Zelfs geen augurken.
Ja en toen was het een meiske. Ik had het kunnen weten.
Na de bevalling heb ik me nog één keer aan een frikandel gewaagd. Niet te eten vond ik het ding. Vies zelfs. Blugh.
Nu wil ik dus niet zeggen dat jullie een meiske krijgen hé.
Ja en toen was het een meiske. Ik had het kunnen weten.
Na de bevalling heb ik me nog één keer aan een frikandel gewaagd. Niet te eten vond ik het ding. Vies zelfs. Blugh.
Nu wil ik dus niet zeggen dat jullie een meiske krijgen hé.
maandag 21 december 2009 om 13:15
maandag 21 december 2009 om 13:26
ze hadden écht geen frikandellen. Ik ben nu dus mooi wel de héle dag teleurgesteld. Dus.
Verder kwam ik er net achter dat ik een dom wicht ben zonder algemene ontwikkeling. Dat had ik vast ook eerder kunnen weten, als ik wat meer algemene ontwikkeling had gehad, maar ja, nu kwam het me toch maar rauw op mijn dak vallen. En die stomme pippi met haar lullige diplomaatje, die had alles goed. Zal ik mijn bul maar naar je opsturen schat?
Verder kwam ik er net achter dat ik een dom wicht ben zonder algemene ontwikkeling. Dat had ik vast ook eerder kunnen weten, als ik wat meer algemene ontwikkeling had gehad, maar ja, nu kwam het me toch maar rauw op mijn dak vallen. En die stomme pippi met haar lullige diplomaatje, die had alles goed. Zal ik mijn bul maar naar je opsturen schat?
maandag 21 december 2009 om 13:49
Ik had ook geen frikandel hoor
Wel broodje bapao Lang leve de nieuwe diepvries.
Met de taxi naar de sportschool Pips?
Ik ben goed bezig tussen de misselijk door. Alle lego staat al verzameld op tafel (zie hyves voor de foto's), de schilderijen die ooit nog eens moeten hangen staat op de nu nog logeerkamer, droger draait en de was is bijna opgevouwen.
Dan hoef ik daarna niets meer van mezelf, behalve lekker met de lego spelen en lezen.
Wel broodje bapao Lang leve de nieuwe diepvries.
Met de taxi naar de sportschool Pips?
Ik ben goed bezig tussen de misselijk door. Alle lego staat al verzameld op tafel (zie hyves voor de foto's), de schilderijen die ooit nog eens moeten hangen staat op de nu nog logeerkamer, droger draait en de was is bijna opgevouwen.
Dan hoef ik daarna niets meer van mezelf, behalve lekker met de lego spelen en lezen.
maandag 21 december 2009 om 13:56
Mij zien ze vandaag niet buiten hoor.
Ik had willen kijken of de fietspaden schoon genoeg zijn om te gaan hardlopen maar het is alweer helemaal bewolkt hier, ik denk dat het straks weer gaat sneeuwen.
Ik haal iets te eten uit de vriezer voor vanavond en ga lekker zonnen.
Het huis is opgeruimd en redelijk schoon, moet alleen nog dweilen. En wat wassen draaien, ophangen en opruimen.
Getverrr, frikandellen.
Ik had een broodje kaas, beker thee en beker optimel.
En te veel dropjes, die zijn nu op.
Ik had willen kijken of de fietspaden schoon genoeg zijn om te gaan hardlopen maar het is alweer helemaal bewolkt hier, ik denk dat het straks weer gaat sneeuwen.
Ik haal iets te eten uit de vriezer voor vanavond en ga lekker zonnen.
Het huis is opgeruimd en redelijk schoon, moet alleen nog dweilen. En wat wassen draaien, ophangen en opruimen.
Getverrr, frikandellen.
Ik had een broodje kaas, beker thee en beker optimel.
En te veel dropjes, die zijn nu op.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 21 december 2009 om 14:17
Wij gaan hier straks met z'n allen aan de warme chocomelk.
Da's geen eten, toch?
Ik heb al :
Gestofzuigd
Was gevouwen en opgeruimd
De rest van de kerstkaarten geschreven. (We hebben meer vrienden dan we dachten, altijd leuk )
De keuken opgeruimd.
Vandaag kwam er met de post een kerstkaart van mijn ouders..
Genoeg om me weer even van m'n stuk te brengen.
Gewoon weer even beseffen dat dat NIET goed zit.
Zucht.
Ik ga nu maffe youtube filmpjes kijken.
Simon, om te beginnen. Wat kan mij het ook eigenlijk schelen dat ik z'n moeder zou kunnen zijn.
Da's geen eten, toch?
Ik heb al :
Gestofzuigd
Was gevouwen en opgeruimd
De rest van de kerstkaarten geschreven. (We hebben meer vrienden dan we dachten, altijd leuk )
De keuken opgeruimd.
Vandaag kwam er met de post een kerstkaart van mijn ouders..
Genoeg om me weer even van m'n stuk te brengen.
Gewoon weer even beseffen dat dat NIET goed zit.
Zucht.
Ik ga nu maffe youtube filmpjes kijken.
Simon, om te beginnen. Wat kan mij het ook eigenlijk schelen dat ik z'n moeder zou kunnen zijn.
maandag 21 december 2009 om 14:28
maandag 21 december 2009 om 17:41