Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Ik ga opruimen en stofzuigen, getverr.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Gl,GM en HM

afkortingen krijgen ineens een hele andere betekenis...
Ik ga eens even nadenken over andere afkortingen.

Nu eerst een stukje wandelen.
HM...

Hete Man?

Horney Man?
Ja iets in die context....komt waarschijnlijk ook door mijn weekendje hoor.Waar het hart van vol is loopt de mond van over enzo..

Hoe is het gister afgelopen GL?

Volgens mij is het hier wel gezellig,visite wil niet weg!

Wel makkelijk ook,de 1 staat de badkamer te poetsen en de ander de wc....en ik als luie gastvrouw/wijf zit achter de pc.

Doet me denken aan kerst 3 jaar geleden,toen waren deze mensen ook met mijn verjaardag hier en zijn tot na kerst blijven hangen.Mooie herinneringen aan.
Wat een rare achtergrond hebben we nu!

HM staat voor Hele Mooie (Man), de mijne toevallig!

Gold, geen secretaresse spelen waar Troela bij is he?
Hihi, Jonna

Foto's van de iglo op mijn hyves!

En update op BH.

Edit: ik ben het wel met je eens hoor, van die mooie man.

Die HM van jouw droogt goed op
ik heb me door de bagger naar mijn werk geploegd, het is hier zoals verwacht niet zo druk

Ik ben snel een en ander aan rapporten aan het beoordelen en goedkeuren, en vanmiddag weer vroeg naar huis want er komt weer meer sneeuw aan...

Ik ga zo een broodje frikandel eten. Een wit, zacht broodje met een kleffe frikandel. Met Mayo. Een hele dikke klodder. Ik heb er al weken zo veel zin in dat het alleen maar tegen kan vallen, maar ik ga me er toch aan wagen.

Vandaag ben ik 12 weken zwanger!!! mijn kleine Lumpje is Wekig vandaag. Hiep hiep Hoera!!!!
Mooi nieuws Allis! Proficiat!

We ontlopen elkaar weer niet meer zoveel, vrijdag ben ik ook gezellig 12 weken oeh, frikandel. Ai ai, dat had je niet moeten zeggen, nu wil ik ook

Mis ik nu door het spelen met de lego alle pret hier?

Gold, ik blijf het een bijzonder verhaal vinden, hoe de afloop ook is!

Zometeen weer een rondje huishouden en dan mag ik weer aan de lego
ze hadden geen frikandellen.
Oei frikandellen. Weet je dat ik die nooit heb gelust. Tot ik zwanger was van Nienke. Ik heb die gevreten. Frikandellen speciaal. Met veel uitjes. En vreetbuien heb ik bij de andere drie zwangerschappen niet gehad. Met niets. Zelfs geen augurken.

Ja en toen was het een meiske. Ik had het kunnen weten.

Na de bevalling heb ik me nog één keer aan een frikandel gewaagd. Niet te eten vond ik het ding. Vies zelfs. Blugh.

Nu wil ik dus niet zeggen dat jullie een meiske krijgen hé.
Net filmpje gekeken. Niet Love Actually maar The Women. Heerlijke vrouwenfilm met een vreselijk klef einde

Nu mss nog richting sportschool. Volgens buienradar blijft het nog wel even droog hier.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ze hadden écht geen frikandellen. Ik ben nu dus mooi wel de héle dag teleurgesteld. Dus.

Verder kwam ik er net achter dat ik een dom wicht ben zonder algemene ontwikkeling. Dat had ik vast ook eerder kunnen weten, als ik wat meer algemene ontwikkeling had gehad, maar ja, nu kwam het me toch maar rauw op mijn dak vallen. En die stomme pippi met haar lullige diplomaatje, die had alles goed. Zal ik mijn bul maar naar je opsturen schat?
Ik wil naar de sportschool

Ik wil niet door de kou fietsen

Dilemma
binnen op muziek een paar rondjes dansen? Niet zo moeilijk doen en gaan fietsen? een flinke wandeling maken ipv de sportschool? Niet et als ik en fussie aan de frikandellen dus dat je helemaal niet hoeft, naar de sportschool?
Ik had ook geen frikandel hoor

Wel broodje bapao Lang leve de nieuwe diepvries.

Met de taxi naar de sportschool Pips?

Ik ben goed bezig tussen de misselijk door. Alle lego staat al verzameld op tafel (zie hyves voor de foto's), de schilderijen die ooit nog eens moeten hangen staat op de nu nog logeerkamer, droger draait en de was is bijna opgevouwen.

Dan hoef ik daarna niets meer van mezelf, behalve lekker met de lego spelen en lezen.
Mij zien ze vandaag niet buiten hoor.

Ik had willen kijken of de fietspaden schoon genoeg zijn om te gaan hardlopen maar het is alweer helemaal bewolkt hier, ik denk dat het straks weer gaat sneeuwen.

Ik haal iets te eten uit de vriezer voor vanavond en ga lekker zonnen.

Het huis is opgeruimd en redelijk schoon, moet alleen nog dweilen. En wat wassen draaien, ophangen en opruimen.

Getverrr, frikandellen.

Ik had een broodje kaas, beker thee en beker optimel.

En te veel dropjes, die zijn nu op.
Oh, dropjes, ook lekker

Zullen we de komende 6 maanden maar niet meer over eten praten hier?
Laten we dat doen!
Wij gaan hier straks met z'n allen aan de warme chocomelk.

Da's geen eten, toch?

Ik heb al :

Gestofzuigd

Was gevouwen en opgeruimd

De rest van de kerstkaarten geschreven. (We hebben meer vrienden dan we dachten, altijd leuk )

De keuken opgeruimd.

Vandaag kwam er met de post een kerstkaart van mijn ouders..

Genoeg om me weer even van m'n stuk te brengen.

Gewoon weer even beseffen dat dat NIET goed zit.

Zucht.

Ik ga nu maffe youtube filmpjes kijken.

Simon, om te beginnen. Wat kan mij het ook eigenlijk schelen dat ik z'n moeder zou kunnen zijn.
Het is hier echt zo leuk buiten in de straat.

Alle kids zijn nog steeds bezig om de iglo nog verder uit te bouwen. Met boodschappenkratten maken ze 'bouwstenen'. Kleine Troela Geniet!

En wij kijken toe vanuit ons warme huis met warme chocomel binnen handbereik.
Heerlijk Gold!

Ik ga nú de was opvouwen en daarna de kerststal zetten. Tenminste, de herders mogen alvast een plekje en Jozef en Maria mogen al op weg naar de stal. Die komen pas eerste kerstdag aan natuurlijk!
Ben toch ff geweest.
ze hadden geen frikandellen...
maar goed, ben wel weer veilig thuis, en kan nu echt aftellen wat werk betreft. Nog een dagje echt aan de gang, functioneringsgesprek enzo, maar dan ook klaar. Nog een ochtendje thuiswerken, maar ik vrees dat ik dan voornamelijk mails opruim...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven