Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 11 januari 2010 om 14:46
Mogguh
Ik zit hier heel iebelig achter mijn bureau, vanochtend EMDR gehad (en daarna rust genomen) en dat hakt er fysiek meer in dan ik verwacht had. Geestelijk voel ik me wel okee.
Straks een gesprek met Oudste, zijn juf en RT-er, en daarna met hem wat keuvelen totdat we de andere twee gaan ophalen en naar muziekles. Ik kies maar wat makkelijks om te eten vanavond.
Even een groupshug Het is voor meer mensen pittig vandaag, zo te lezen.
Ik zit hier heel iebelig achter mijn bureau, vanochtend EMDR gehad (en daarna rust genomen) en dat hakt er fysiek meer in dan ik verwacht had. Geestelijk voel ik me wel okee.
Straks een gesprek met Oudste, zijn juf en RT-er, en daarna met hem wat keuvelen totdat we de andere twee gaan ophalen en naar muziekles. Ik kies maar wat makkelijks om te eten vanavond.
Even een groupshug Het is voor meer mensen pittig vandaag, zo te lezen.
maandag 11 januari 2010 om 15:04
Pips, het is de bedoeling dat je van een heel nare situatie een plaatje in je hoofd maakt, en dan onder begeleiding van tikken via een hoofdtelefoon de emoties doorleeft die daarbij opkomen. Of het goed gegaan is weet ik pas na enige tijd berusting, de therapeut had iets teveel het idee dat ik in de emoties zat (check) en te weinig met het plaatje in mijn hoofd, hij twijfelde eraan of ik in het hier en nu zat. Ik meen wel ten allen tijde in het hier en nu te zijn geweest, maar mijn hoofd werkt niet met 'plaatjes', en er lijkt een scherpe grens te zitten tussen gevoel en ratio (als ik in het ene zit ben ik uit het andere).
Verder heb ik er ook nog steeds geen verstand van.
Over een dikke week gaan we evalueren en kijken of dit een soort van hulpverlening is die bij mij past. Iets anders had hij ook niet zo gauw.
Verder heb ik er ook nog steeds geen verstand van.
Over een dikke week gaan we evalueren en kijken of dit een soort van hulpverlening is die bij mij past. Iets anders had hij ook niet zo gauw.
maandag 11 januari 2010 om 15:22
Vaag hoor.. het ene moment voelt het echt alsof ik koorts heb en mn bed in moet en het volgende moment gaat het eigenlijk wel weer goed. Wat moet je daar nu weer mee??
Jonna, t is wel de bedoeling dat ik ook kom de 30e. Vind het wel heeeeeeel spannend moet ik zeggen
Het zou nog kunnen dat er op het laatst iets tussen komt, moet misschien mijn oma ergens mee helpen, maar ik ga ervan uit dat ik er gewoon bij ben.
Ik ga even thee zetten en kijken of het rare koortsgevoel weer wegtrekt.
Ben bang dat sporten vanavond weer niks wordt begin er een beetje van te balen: of ik haal het niet wegens gladheid en gedoe, of mn deuren zitten dichtgevroren of ik voel me weer eens ziek, zwak of misselijk.. bleh! Zo wordt het natuurlijk niks met regelmaat in het sporten..
En verder voor iedereen die em nodig heeft (Mamz bijvoorbeeld) een hele dikke
Jonna, t is wel de bedoeling dat ik ook kom de 30e. Vind het wel heeeeeeel spannend moet ik zeggen
Het zou nog kunnen dat er op het laatst iets tussen komt, moet misschien mijn oma ergens mee helpen, maar ik ga ervan uit dat ik er gewoon bij ben.
Ik ga even thee zetten en kijken of het rare koortsgevoel weer wegtrekt.
Ben bang dat sporten vanavond weer niks wordt begin er een beetje van te balen: of ik haal het niet wegens gladheid en gedoe, of mn deuren zitten dichtgevroren of ik voel me weer eens ziek, zwak of misselijk.. bleh! Zo wordt het natuurlijk niks met regelmaat in het sporten..
En verder voor iedereen die em nodig heeft (Mamz bijvoorbeeld) een hele dikke
maandag 11 januari 2010 om 16:41
He lovely ladies!
Gold, wat een fijn nieuws zeg! Da's nog eens Liefs uit Londen!
En succes donderdag.
Jonna, wat balen dat jij bij die andere mensen hoort, die er langer mee lopen last van hebben
Gelfling, wat vreemd. Heb je je temperatuur al opgenomen?
Zoeb, ik had je al gemist dit weekend realiseerde ik me gisteravond. Laat je nog weten wat en hoe?
Z&Z, ach, je omaatje. Ook al is ze 'al' 87, het blijft toch je omaatje he?
Mamz, ik heb vaker gehoord dat je na EMDR moe bent en onrustig. Misschien geen andere afspraken plannen op diezelfde dag? Waar volg je het trouwens? In een groot wit gebouw?
Ik zag trouwens een foto van de kleine MissM. Wat een dotje zeg Echt een lekkere menneke!
Ik ben al thuis en weer zo moe. Donderdag naar de gyn en maar eens overleggen. Heb gisteren de hele dag in bed gelegen en nog moe. Grrr.
Zometeen wel lekker eten. Kip met olijven en aardappels.
Gold, wat een fijn nieuws zeg! Da's nog eens Liefs uit Londen!
En succes donderdag.
Jonna, wat balen dat jij bij die andere mensen hoort, die er langer mee lopen last van hebben
Gelfling, wat vreemd. Heb je je temperatuur al opgenomen?
Zoeb, ik had je al gemist dit weekend realiseerde ik me gisteravond. Laat je nog weten wat en hoe?
Z&Z, ach, je omaatje. Ook al is ze 'al' 87, het blijft toch je omaatje he?
Mamz, ik heb vaker gehoord dat je na EMDR moe bent en onrustig. Misschien geen andere afspraken plannen op diezelfde dag? Waar volg je het trouwens? In een groot wit gebouw?
Ik zag trouwens een foto van de kleine MissM. Wat een dotje zeg Echt een lekkere menneke!
Ik ben al thuis en weer zo moe. Donderdag naar de gyn en maar eens overleggen. Heb gisteren de hele dag in bed gelegen en nog moe. Grrr.
Zometeen wel lekker eten. Kip met olijven en aardappels.

maandag 11 januari 2010 om 20:20
Kan het hele topic niet meer vinden...Dus was er al bang voor
He Zoeb,is een chiropractor een idee?Ken best wat mensen die daar wel baat bij hebben.
Jonna,balen dat het allemaal wat langer duurt!
Gold,wat een goed nieuws!
Gelf hopelijk voel je je snel beter!Dat kwakkelen is helemaal niks,dan nog liever paar dagen goed ziek en dan over!
Ik ben blij dat ik gewoon gegaan ben vanochtend.Was leuk om weer bij te kletsen.Eigenlijk gaat het wel goed met haar en dat is goed om te zien.Ook leuk om te zien dat het voor ukkie nog steeds vertrouwd is.Dus over paar weekjes gaan we gewoon weer!
Verder beetje aangerommeld in huis,oudste geholpen met collage en middelste met zijn spreekbeurt.Met Ukkie een rondje gesleed.
He Zoeb,is een chiropractor een idee?Ken best wat mensen die daar wel baat bij hebben.
Jonna,balen dat het allemaal wat langer duurt!
Gold,wat een goed nieuws!
Gelf hopelijk voel je je snel beter!Dat kwakkelen is helemaal niks,dan nog liever paar dagen goed ziek en dan over!
Ik ben blij dat ik gewoon gegaan ben vanochtend.Was leuk om weer bij te kletsen.Eigenlijk gaat het wel goed met haar en dat is goed om te zien.Ook leuk om te zien dat het voor ukkie nog steeds vertrouwd is.Dus over paar weekjes gaan we gewoon weer!
Verder beetje aangerommeld in huis,oudste geholpen met collage en middelste met zijn spreekbeurt.Met Ukkie een rondje gesleed.
maandag 11 januari 2010 om 21:16
Niks nieuws bij de HA. Veel wandelen en als de pijnstillers niet goed werken, mag ik nog 4 x per dag paracetamol bij de pijnstillers die ik al heb. Ben net maar een stuk(je) met de hond gaan lopen. Dat helpt wel wat. Jammer dat ik nog niet durf te schaatsen. Er is voldoende ijs hier in de buurt, maar ik durf echt niet.
Morgen weer naar de neuroloog.
Verder kan ik echt niet lang zitten. Dus ik ben alweer weg.
Liggen gaat gelukkig wel. Nou ja " gelukkig".
Morgen weer naar de neuroloog.
Verder kan ik echt niet lang zitten. Dus ik ben alweer weg.
Liggen gaat gelukkig wel. Nou ja " gelukkig".
maandag 11 januari 2010 om 22:32
dinsdag 12 januari 2010 om 07:58
Zwaait ff naar HPL (muts is een grapje, dat wee tje wel toch )
Gisterenavond met de kinderen naar oma geweest, was erg moeilijk, vooral voor de oudste, die bleef haar knuffelen en vragen of dit echt de laatste keer was......
Maar ze heeft de nacht wederom overleefd, die ouwe taaie.
Maar het huis was vol met familie, kinderen, kleinkinderen en overgrootkinderen, zoals zij het heel graag zag.
't blijft moeilijk....
Gisterenavond met de kinderen naar oma geweest, was erg moeilijk, vooral voor de oudste, die bleef haar knuffelen en vragen of dit echt de laatste keer was......
Maar ze heeft de nacht wederom overleefd, die ouwe taaie.
Maar het huis was vol met familie, kinderen, kleinkinderen en overgrootkinderen, zoals zij het heel graag zag.
't blijft moeilijk....