Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ooooh, maar bij muziek en concerten jank ik ook altijd!

Daarover mijn mooiste verhaal ná de afwas... *schop*
668, the neighbour of the Beast
Nooit van gehoord allemaal.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Paris, je t'aime

Is ook zo'n favoriet van mij ( ben de kast in gedoken )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 09 maart 2010 @ 19:36:

[...]

En Fargo !En oh brother where art thou !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
och ja ik jank om alles, heb itsman al gewaarschuwd mocht ik ooit zwanger worden ben ik 24 uur aan het janken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik jank zelden, hoor ik hier wel?
En dat komt daarna niet meer goed Its, ik ben een megahuilie geworden.

En dat was ik eerst helemaal niet
Jawel hoor Nikki, leuk toch, al die verschillende Teletubbies
Ik ben sinds het laatste -pak'embeet- half jaar pas een jankerd hoor.

Dus soms komt het op 'later leeftijd'
Ik jank al als Dombo niet bij zijn moeder mag, maar apart in een hok gezet wordt vanwege zijn afwijkende oren...... Emo muts ten top hier...
Dombo en Bambi ZIJN ook heel zielig Druifje....

Maar al jank ik niet bij romantische comedy's, ik ben dus ook een huilie hoor. Het ergste dus bij muziek en dan vooral bij concerten enzo. Leuk ook als je mijn muzieksmaak kent, dat kadert zo leuk
Nou vertel, wat is je muziek smaak Marels?!
Nou vertel, wat is je muziek smaak Marels?!
Metal

Als je namen wilt; Iron Maiden, Alice Cooper, Savatage, AC/DC, Nightwish, Helloween, Doro. Maar ook wel wat relaxtere dingen hoor, Bryan Adams, David Bowie, Queen, Beatles, dat soort gedoe. Maar over het algemeen ben ik een metalhead dus.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar...

Ik heb ook meer met muziek,soms het hele liedje,soms alleen de muziek en soms alleen de tekst(of een stukje daarvan)

En de enige film die ik leuk vind is Scarface

Foto's hebben we daar gemaakt in een ondeugende bui laten we maar zeggen...
Maar goed, ik kan het dus bij een concert van Alice Cooper of Iron Maiden echt koud krijgen.... Ik ben ook een huilie hoor.

Oooooh, en ik ga in oktober naar Jon Oliva's Pain, van de zanger van Savatage. En als hij dan dit doet dan ben ik geheid voor gaas.

Maar het aller aller ergste was met Boudewijn de Groot....

Ik ging met mijn vader naar Boudewijn de Groot, ik kreeg die kaarten voor mijn verjaardag. Achtergrond; mijn vader luistert al sinds zijn vijftiende naar Boudewijn de Groot. Toen zat hij al met zijn miniplatenspelertje plaatjes van hem te draaien. Hij had Boudewijn de Groot nog nooit live gezien.

Toen ik klein was draaiden mijn ouders uiteraard regelmatig Boudewijn de Groot, en zong mijn vader ook vaak die liedje voor ons. Het Land van Maas en Waal, maar ook Onderweg en, onze favoriet, al vond mijn vader de tekst wat minder kindgeschikt, Verdronken Vlinder.

Nu had ik voor die avond de line-up gezien, en hij speelde zooooo veel mooie nummers, maar dus niet "ons" nummer, Verdronken Vlinder. Ook prima natuurlijk, daar kwamen we niet voor, en het was echt geweldig!

En toen was het concert eigenlijk al afgelopen, en toen kwam Boudewijn de Groot dus terug het podium op met een gitaartje, en speelde hij enkel met zijn gitaar als begeleiding Verdronken Vlinder. Terwijl ik daar zat, naast mijn vader, die altijd dat lied voor mij gezongen had toen ik klein was en die voor het eerst in zijn leven (ik denk dat hij 50 was) zijn grote jeugdheld zag. Man man man wat heb ik gejankt! En nog als ik er aan terug denk. Voor mij was dat moment zooooo speciaal...

Dus. Zoals ik al zei; ik ben een huilie.
Je was me voor.

Bowie,Stones,Beatles,Queens of the stone Age,Muse,Radiohead,Led Zappelin,Herman Brood,Stereophonics...uhm,kijk line-up van Werchter.
Dus. Even aanpassen, hij verstuurde ineens.
Da's goede muziek Marels.

Over emotioneel incontinent gesproken, ik geloof dat ik als winnaar uit de bus kom. 2 jaar geleden heb ik uitgebreid zitten janken bij het sinterklaasliedje (!): 'zachtjes gaan de paardevoetjes, trippetrappetrippetrap'. Ik weet nog niet waarom, maar opeens kwamen de tranen. Als je dan nog geen jankerd bent, dan weet ik het ook niet meer.
Anyway, over goede films gesproken: Scent of a woman vind ik een heerlijke film om te kijken. En dan met name het stuk waarin Al Pacino de Tango danst.
Ik heb het ook een keer heeeeel slecht gehad met een Sinterklaasliedje hoor, maar daar zat dan wel een verhaal achter.

Vorige post is aangevuld trouwens

Over goeie films; A Beautiful Mind is op tv. Begint nu op RTL8
Een van mijn toppers is Shawshank Redemption.

Morgan Freeman is echt waanzinnig.

The Trumanstory is ook briljant.
Emotioneel incontinent: check.

Verstand van films: uncheck.

A beautiful mind vind ik dan wel weer een goede filmtip. Maar die heb ik al twee keer gezien, dus daar zal niet heel veel nieuws in zitten.

Oude Disneyfilms zijn leuk.
Ik heb hem ook al gezien, ik heb hem nu op de achtergrond staan en ik geniet van Paul Bettany
quote:Marels schreef op 09 maart 2010 @ 19:09:

En als het jankfilms moeten zijn;

What Dreams May Come

Verder jank ik dan vooral bij onbekende films, geloof ik.

Oh, na deze film al wel tig keer gezien te hebben, jank ik nog steeds! Afgelopen zaterdag naar de film geweest; The lovely bones. Heeft er iets van weg maar net even anders. Viel ons eerlijk gezegd wat tegen.

(val waarschijnlijk middenin totaal iets anders, maar wilde dit even gezegd hebben )

Ik lees verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven