Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Een binnensauna!

Leuk Zoeb! En voor dat geld, wauw!

Wij hebben er ook een (infrarood), was een wens van Goldman.

Ik heb er in de vijf jaar dat we hier wonen al 2 keer ingezeten. Nee, sauna is niks voor mij.
Bofferd

Lekker hoor!

Hier nog wat dingetjes opgeruimd in de babykamer.

De was ligt in de kast (wat is dat toch een stom klusje). Nu even wachten op de overdracht van Zoon naar vader.

Ik ga maar even strijken tot die tijd. Kan ik lekker bij zitten.

Heb helemaal niet het gevoel dat ik een vrije dag had
Fuss, wel fijn dat alles nu klaar is. Dat geeft een goed gevoel toch?

Een sauna... relaxed.. Klinkt heerlijk.

Wat ik me voorstel bij studentenmacaroni??? Dat is macaroni met boterhamworst, ui en tomatensaus... lowbudget.

Ik heb mijn dag niet zo vandaag. Er komt weinig uit mijn handen en ik voel me niet lekker. Hoofdpijn en misselijk. Denk dat het een beetje spanning is. Spanning voor het bezoek aan de gyn op 8 maart.
Het was er te druk, te chaotisch en te duur.

Druif, waarom ben je zenuwachtig? Je bent daar in betere handen dan bij de verloskundige, denk ik.
Het wordt hier kip tandoori, lekker makkelijk uit een pak

De rest van de week kook ik wel vers.
Jawel, dat wel, maar het is de onzekerheid. Toen ik bij de 20 weken echo te horen kreeg over de laagliggende placenta werd gezegd dat ik met 32 weken uitsluitsel zou krijgen. Toen ik met de 32 weken echo te horen kreeg dat het onveranderd was, werd er gezegd dat ik met 36 weken uitsluitsel kreeg... dat is het meer denk ik.
Volgens de verloskundige wordt het trouwens sowieso een ziekenhuisbevalling, maar is het de vraag of het een keizersnee of 'gewone' bevalling wordt.
anoniem_35846 wijzigde dit bericht op 26-02-2010 17:38
Reden: even zinnetje aangepast
% gewijzigd
Helleu,

Ik eet vanavond sla, lekker makkelijk.

Van AH, met garnalen.

MissM, Jumbo vind ik ook een pokkezaak.

Het is krap, duur en leeg.

Maar, nog een dik half jaar en de C1000 staat weer naast ons!

Balen dat je je zo voelt Druifje.

Ut komt goed schatje, u tkomt goed!

Weten jullie eigenlijk wat voor een baby het wordt?

Of vraag ik nu iets wat al tig keer gevraagt is en je daar geen antwoord op wil geven, of dat je dat al tig keer hebt gedaan?

Ik heb vandaag een keer of 4 de wasmachine aangzet, boodschappen gedaan en opgeruimd.

Ohja en gebeld, heel veel.

Ik heb nu de pyjama's van mijn pa in de machine. Ik heb ff wat gekocht op mijn werk, die ouwe had helemaal geen pyjama's.

En onze familie badjas is ook weer schoon.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Druifje, dat is inderdaad studentenmacaroni. Ui, smacworst, tomatenpuree, een appeltje erdoor voor de fris en parmezaanse kaas erover.

En eten dat die mannen ervan doen. Drie keer opscheppen is niks. 'Mama, je bent echt de beste kok van de wereld'

Oudste wilde inderdaad doen alsof er niets gebeurd is. Ik niet. We hebben het uitgepraat, maar dat zal niet gauw op zijn initiatief gaan.

Wat dan weer een mars/venus verhaal schijnt te zijn. Mannen willen gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is, vrouwen kunnen niet door zolang het niet uitgepraat is.

Ik ben keihard bezig mijn zoon voor te bereiden op een volwassen leven met een vrouw in huis

Druifje, het zou fijn zijn als je maar eenmaal wist wat voor soort bevalling het gaat worden.

Zoebie, geweldig, een binnensauna.
Net na mijn laatste posting kwam Goldman al thuis dus zijn we een snel hapje buiten de deur gaan eten.

Druif ik kan me ook goed voorstellen dat je gewoon graag wil weten waar je aan toe bent straks.

Tja, ik begrijp die Jumbo hype dus ook niet.

Ik ben er laatst een keer geweest en dat vond ik ook niet echt voor herhaling vatbaar.

Ik ga voor de meeste spullen naar Lidl, voor bepaalde dingen naar de Aldi en voor de rest naar de C1000.

En ik kijk iedere week in de folders wat de aanbiedingen zijn bij AH en Em-Te en als die interessant zijn dan ga ik evt daar ook even langs.

Ons Zeeuwen ons bin' zunig éé?
Wat een waanzinnig leuk compliment Mamz!
Kijk Mamz, dan word je weer blij van je kinderen hè! Daar doe je het voor!

Wat heb je gegeten Goldie?

Ik moet nog steeds eten.

Lees ik helemaal over de sauna van Zoeb heen.

Geweldig lijkt me dat, een sauna in huis.
Ik ben honkvast. Een kleine AH, soms ga ik naar Super de Boer maar dan heb ik echt een specifieke wens. Ik ben niet zo van het uitzoeken waar alles staat en hoe duur het is.

Aldi vind ik met name vanwege de vreselijke rijen niet te doen. En is net als Jumbo vrij ver weg.
Het klinkt erg, maar ik heb gewoon geen zin en tijd om uit te zoeken waar de aanbiedingen zijn.

Wij gingen altijd naar de C1000, nu gaan we alleen maar naar AH. Een vrij grote hier in het centrum of naar de XL versie een plaats verder op.

Voor aanbiedingen gaat Sportman wel naar de Makro, zit naast zijn werk.
Dag lieve bezemerts, ik ben er weer even!

Heb vandaag de hele dag gewerkt dus niks gebezemd én geen tijd gehad om te posten of te lezen.

MM, begrijp ik het goed dat je binnenkort voor het eerst moet gaan werken en je kindje dus “uit handen” moet geven? Lijkt me rot zeg!

Zoebie, wat balen voor schoondochter zeg, heeft ze er nog veel pijn aan?

En wat heb je aan je knie dat je bij de fysio loopt? Als ik dat mag vragen natuurlijk Gaaf trouwens, een binnensauna! Echt heerlijk!

Mamz, stomme oudste ook! Kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je er mee moet op zo’n moment!

Jonna, gaaf shirt zeg! Had nog nooit van het merk gehoord, maar gaaaaaf joh! Jammer alleen dat het vast niet om mijn tiet’n pas, zoiets

Goldie; Marelsman zweert bij de wollen sokken Dus je bent niet de enige. Ik kan alleen geen sokken stoppen, daar heb ik een schoonmoeder voor. Wil het nog steeds een keer leren maar het is er nog niet van gekomen.

En wat leeeeuuuuuk, naar Londen!!

Sas, ik heb pas ook een twitteraccount aangemaakt maar ik geloof dat ik het vertik. Stom gedoe. Ik vind het al heel wat dat ik mijn hyves weer uit de klei gegraven heb en er af en toe weer kijk.

Druif, begrijp ik goed dat je op de laatste loodjes van je zwangerschap zit? Wat spannend! Is het je eerste of heb je al meer kinderen?

Moet toch ook nog een nieuwtje van mezelf delen, ondanks dat jullie me (op Boro, Its en Mamz na) eigenlijk nauwelijks kennen. Ik ben in september afgestudeerd en eigenlijk al sinds mei serieus op zoek naar een baan in mijn vakgebied. Niks gevonden, overal afgewezen en nu heb ik gisteren al mijn moed bij elkaar geraapt en mijn sollicitatiegesprek van vorige week nagebeld. Ben ik aangenomen!! EIN-DE-LIJK een baan in mijn vakgebied!!
668, the neighbour of the Beast
Ik had kipsate met salade en wat frieten.

Oudste had stoverij met friet, Goldman had scampies in look en Troela een kindermenu.

Tja bij Aldi is de kans groter dat je wat langer moet wachten aan de kassa, maar als ik dan zie wat ik af moet tikken dan ben ik dat al snel weer vergeten. Hilaaarisch!

En ik ga ook niet voor 3 dingen, als ik ga sla ik meteen goed in.

Ben benieuwd hoe het vandaag bij Jonna gegaan is.
Lekker hoor Goldie!

Ik doe ook regelmatig boodschappen bij de Aldi hoor, zeker voor houdbare dingen. Alleen de groenten en fruit ben ik niet zo weg van, voor de rest haal ik er eigenlijk heel erg veel.
Marels, kan het dat ik jou 'ken' van het ruiltopic?
Marels Wat goed... van harte gefeliciteerd!! Welk vakgebied is het?

Nee hoor.. het is mijn eerste kindje niet. Ik heb al 3 dochters. We weten het smaakje van dit kindje wel, maar houden het nog even geheim...
Wij doen voornamelijk de boodschappen bij de C1000. Wij hebben hier ook een Lidl en daar ga ik ook wel graag heen. Alleen wil man, kaasboer in hart en nieren, dat ik melk koop van de Nederlandse boer.

Heel heel af en toe, rijd ik een stuk voor de Dirk vd Broek... dat vind ik een hele fijne winkel en scheelt een berg geld.
Klinkt goed jullie eten Goldie!

Ik heb al met mijn moedertje afgesproken om volgende week zaterdagmiddag sushi te gaan eten.

Paps houd er niet zo van en hij ligt dan toch nog in het ziekenhuis.

Marels, ik 'ken' jou toch ook vaag van het 100+ topic?

Enne, gefeliciteerd met je baan!!
Yup, dat kan Goldie! Ik zie verschillende forummers hier die ik via andere topics ook al eens ben tegengekomen!

Ruiltopic kom ik eigenlijk niet meer, ik had niks meer te ruilen

Heb sowieso een aantal topics waar ik redelijk veel kwam gewoon "laten vallen" vorig jaar, in verband met afstuderen enzo, ik kwam er gewoon echt niet aan toe. Vaste groepje (nietjes) bijhouden was al lastig genoeg.

Druifje; ik ben ergotherapeut. En ik mag dat nu eindelijk ook eens gaan doen

Wanneer ben je uitgerekend? En hoe oud zijn je dochters? Die zullen het ook wel heeeeel spannend vinden zeker?
Hahaha Nik, ik wilde dat nog schrijven "zo ken ik Nikki nog van een afvaltopic".

Kom ik ook niet meer inderdaad.... Had moeite met die afvaltopics, omdat iedereen zo hard afviel behalve ik, in mijn beleving dan. En ook bij 100+ vond ik het lastig dat ik gewoon niet zo actief kon zijn als anderen en dus niet op iedereen kon reageren... Schrijf jij daar nog? Ben je veel afgevallen al?

Lekker trouwens, met je moeder wat leuks gaan doen als je vader in het ziekenhuis ligt. Voor jullie allebei een beetje afleiding in een rottijd!
Mijn dochters zijn 5 (eind mei 6), net 4, bijna 2. Ik ben 1 april uitgerekend. De meiden vinden het heel spannend en hopen op een broertje, zodat papa niet meer de enige is met een piemel... .

Leuk hoor, wanneer begin je?
Ik kom alleen even zwaaien, ben tot zondag uit logeren

voor degene die het nodig hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven